Przeciep Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Witam.Mam taki problem ze jak depne mocniej to turbo wchodzi w stan awaryjny po wylaczeniu samochodu i ponownym zapaleniu jest okej az do czasu kolejnego depnięcia i pytanie jak najlepiej zdiagnozowac co to moze byc bo slyszalem ze to moze byc n75 przeplywka itd itp. Chodzi o to ze nie chce sie dac zrobić w balona ze od razu turbo do regeneracji
Langista Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 Rozbierz dolot powietrza i obadaj jakie luzy ma wirnik turbiny, będziesz wiedział od razu czy to mechaniczne zużycie powoduje ten błąd czy coś innego.
Przeciep Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Opublikowano 15 Lipca 2020 Czyli rozumiem że on nie moze mieć żadnych luzów?
Langista Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 Wzdłużne są akceptowalne, poprzeczne już nie..
przem8 Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 Jeśli już to na odwrót. Luz poprzeczny, czyli na boki albo góra dół jak kto woli, jest dopuszczalny i się kasuje pod ciśnieniem oleju. Jak masz zmienną geometrię to jest pewnie zapieczona. Porób logi moze coś wyjdzie.
Langista Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 10 godzin temu, przem8 napisał: Jeśli już to na odwrót. Luz poprzeczny, czyli na boki albo góra dół jak kto woli, jest dopuszczalny i się kasuje pod ciśnieniem oleju. Jak masz zmienną geometrię to jest pewnie zapieczona. Porób logi moze coś wyjdzie. No ja zaś z tego co wiem to ogólnie żadnego luzu wyczuwalnego ma nie być ale jak już jest to lepiej ten osiowy, jak na boki, tak samo mój mechanik gada.. bo jak na boki luz ma to zaczyna olej brać..
Darek1989 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Witam wszystkich Odgrzeje trochę temat. Pacjent: A4 B6, silnik: AVF Rok temu przy mocniejszym depnięciu, silnik przełączył się na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnika problem ustał, do momentu kolejego mocniejszego przygazowania. Samochód niezwłocznie zostawiłem u mechanika, który zdiagnozował problem z czujnikiem doładowania turbiny. Czujnik wymienił, Po miesiącu ponownie problem się pojawił i po telefonie do mechanika dowiedziałem się, że powodem jest to, że powinno się oprócz tego ustawić geometrię turbiny, Trochę mnie to zaszkowało, że od razu tego nie zrobił ale ok... Ja się nie znam... Nic z tym nie robiłem niestety przez konieczość wykonania innych pilniejszych napraw, ale do dziś bo dziś znów i to dwukronie pod rząd włączył się tryb awaryjny, ale dodatkowo zapaliła się kotrolka "Check engine". Co według was jest przyczyną i czy skończy się na wymianie całej turbiny, czy jest to jakoś do uratowania. Z góry dziękuje za podpowiedzi Pozdrawiam serdecznie !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się