rtrocha00 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Witam, temat napewno już przerabiany wiele razy, ale nie znalazłem odpowiedzi. Moja audi ma problem z kontrolka oldruck, jest problem po dłuższej trasie jak olej nabierze wysokiej temperatury. Po kupnie zapalała się co chwilę zrobiłem płukankę silnika zmieniłem olej na motul z cess 5w 40 ( wcześniej jeździł non stop na longlife w Niemczech) teraz po płukance jest dużo lepiej ale przy wyższych prędkościach 130+ znów wyskakuje i po pierwszym wyskoczeniu dzieje się co parę kilometrów cały czas. Filtr wymieniony na Mann i czujnik ciśnienia oleju też zmieniony. Proszę podpowiedzieć co to może być bo już nie mam pomysłu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GET. 7 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Prosta sprawa: jeśli 1.8T jeździł na longlife'ach to obowiązkowo po zakupie zwalamy miskę olejową w dół i czyścimy smoka. Wymiana filtrów, robienie płukanek i innych na nic się zda. PS. Polecam Ravenol VST 5w40 zamiast Motula - zgłoś się do @dzik lub wejdź na pro-choice.pl. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez GET. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Dziękuję. Spróbuję tak zrobić, ale wydaje mi się że jednak pompa oleju może się kończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Czyli i tak micha w dół ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Na 99% zawalony smok. Standard i lepiej nie jeździj, bo narobisz sobie tylko problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Witam. Smok był bardzo zasyfiony mechanik aż się dziwił że to jeszcze dawało radę jeździć. Teraz mówi że silnik musi być bardzo z nagarowany. Co polecacie zeby pozbyć się nagaru chociaz w połowie ? Czytałem o wodorowaniu, czy to zda egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Polecam płukankę do silnika na dłuższy dystans, zrobić na niej 500-1000 km i zmienić olej. Jedyne co będzie lepsze to rozłożenie silnika na części pierwsze i czyszczenie ultradźwiękową myjką. Nagar, którego pozbywamy sie wodorowaniem to nagar w komorze spalania, a tu mechanik mówił o nagarze w samym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 A jakie są płukanki na dłuższy dystans? Bo ja się nie znam na tym ? Wolałbym uniknąć rozbierania silnika na części pierwsze. Ps. Rozebrać silnik od góry czy od dołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) Widywałem i sam miałem gorzej. Wymieniaj teraz częściej olej z płukankami przed wymianą i tyle. Nic nie będziesz rozbierać. Było zdjąc jeszcze pokrywę zaworów, wyczyścić co się da i przynajmniej miałbyś pogląd jak to od góry wygląda. Edytowane 18 Sierpnia 2020 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Czyli co 10k wymiana oleju plus płukanka i będzie ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) Dokładnie. Z LM profi jest ok. Każdy z nas to przechodził. Bez przesady. Dobry olej co 10 tysi, przed wymianą płukanka i dojdzie do siebie ?. W tym roku zmieniałem napinacz to pod deklem można było "jeść", a walki w świetnym stanie. 300 na blacie Edytowane 18 Sierpnia 2020 przez grubcio1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Przem8. Zdjeme pokrywę założę nową uszczelkę tylko jak możesz podpowiedź czym wyczyścić jak cos będzie się dało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Nitro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtrocha00 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Witam, zmienię temat, ale chciałbym żeby mi ktoś doradził jakie dobre żarówki LED kupić do oświetlenia podsufitki w wersji avant ? Na allegro są zestawy ale tam jest więcej żarówek tych dłuższych na 10w a ja potrzebuję 6 tych okrągłych wkręcanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GET. 7 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Po co po allegro szukać, jeśli na naszym forum wszyscy biorą wszystko od @Tomnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się