Kodii Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) Cześć. Mam poważny problem a mianowicie chodzi o niskie ciśnienie oleju. Samochód na rozgrzanym silniku po zwolnieniu komunikuje (Nie zawsze, sporadycznie) o niskim ciśnieniu oleju, kontrolka czerwona na desce rozdzielczej z prośbą o wyłączenie silnika z powodu niskiego ciśnienia oleju. Błąd gdy się pojawi po chwili znika i czasami potrafi wyskoczyć 2/3 razy a czasami nawet spokój jest tydzień. Wstawiłem samochód do warsztatu i została wymieniona pompa oleju, olej, filtr wraz ze zbierakiem tym imbusem (300.000km i widać zużycie na imbusie oryginalnym). Lecz po jeździe próbnej ponownie pojawił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju.... Chłopaki więc sprawdzili ciśnienie, na zimnym było: Wolne obroty (zimny): 0.8 2000 obrotów (zimny): 2.0 jakoś tak Wolne obrony (ciepły): 0.4 2000 obrotów (ciepły): 1.4 Po sprawdzeniu został wkręcony nowy czujnik. Warsztat zaproponował mi renowację całego silnika, koszt mniej więcej 5000zł. Czy jest to jedyna opcja naprawy mojej przyczyny? Dodatkowo usłyszałem, że renowacja może nie pomóc. Prosił bym o pomoc. Dodatkowo gdy poprosiłem o złożenie samochodu bo muszę się zastanowić, po wyjeździe z warsztatu auto pracowało dziwnie więc wróciłem, silnik aktualnie brzęczy, gwiżdże i coś potrafi stuknąć przy spuszczeniu samochodu z 2000 obrotów. Pacjent: Audi a4 b8 2012r polift 2.0 Diesel 163KM Edytowane 13 Sierpnia 2020 przez Kodii
RALF76 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 tu rozwiązanie podobnego problemu 1
FUTURUM Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 W dniu 13.08.2020 o 17:33, Kodii napisał: Warsztat zaproponował mi renowację całego silnika, koszt mniej więcej 5000zł Troszkę przesada z tą ceną...Czy jeździsz tym samochodem?
Kodii Opublikowano 10 Września 2020 Autor Opublikowano 10 Września 2020 (edytowane) W dniu 3.09.2020 o 08:44, FUTURUM napisał: Troszkę przesada z tą ceną...Czy jeździsz tym samochodem? Nie chce krakać ale na chwilę obecną mam spokój po wymianie: WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT 7684602111 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8... Zrobiłem już 2000km i cisza. Edytowane 10 Września 2020 przez Kodii
RALF76 Opublikowano 10 Września 2020 Opublikowano 10 Września 2020 15 minut temu, Kodii napisał: Zrobiłem już 2000km i cisza. czyli wymiana samego imbusa nic nie dała dopiero komplet z wałkami?
Kodii Opublikowano 10 Września 2020 Autor Opublikowano 10 Września 2020 4 godziny temu, RALF76 napisał: czyli wymiana samego imbusa nic nie dała dopiero komplet z wałkami? Tak, wymiana wałka i imbusa nie pomogła podobno było zużycie na tych głównych wałkach. Wymieniona została całość i jest spokój na chwilę obecną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się