AlatarWP Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Witam złamałem śrubę, mechanik za tydzień obejrzy czy do tego czasu mogę spokojnie jeździć czy lepiej na razie nie ruszać auta?
Talpa Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Jeździć obserwować i wymień, chyba, uszczelkę pod klawiaturą przy okazji, bo pływa silnik w oleju...
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 W dniu 18.08.2020 o 19:25, AlatarWP napisał: Witam złamałem śrubę.... Ta śruba nie jest złamana tylko urwana, ewentualnie ukręcona... Tak to jest jak się bierze w ręce klucze bez ogarnięcia podstawowej wiedzy
AlatarWP Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Tak masz rację... Nic się nie dzieje ale co można z tym zrobić?
Talpa Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Teraz, Dev napisał: przewiercic i nagwintowac na nowo Rozwiercić i wykrętakiem próbować, też można, tylko wątpię czy prosto rozwierci, biorąc pod uwagę miejsce. Można nakrętkę przyspawać i próbować odkręcać, są też nasadowe klucze udarowe, pod młotek, a na początek i tak odrdzewiacz.
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 (edytowane) Jak jest dojście to można spróbować urwaną szpilkę rozwiercić i wykręcić, ale to nie jest łatwa sprawa nawet dla ogarniętego mechanika . Kolektor jest żeliwny , szpilka stalowa , jak nie zaczniesz centralnie wiercić to wiertło będzie miało tendencję do uciekania na bok. W ostateczności można zawsze założyć drugi kolektor ... Edytowane 22 Sierpnia 2020 przez piotrsob1
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 6 minut temu, piotrsob1 napisał: W ostateczności można zawsze założyć drugi kolektor ... i urwac nastepne sruby
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Dev napisał: i urwac nastepne sruby No niewykluczone....
Talpa Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 (edytowane) 24 minuty temu, Dev napisał: i urwac nastepne sruby Najbezpieczniej zdemontować cały kolektor, grzać i powinno wyjść, w żeliwie przy chyba 300 stopniach dochodzi do zmian w sieci krystalicznej, powinno puścić, jak nie to tlen-acetylen, kolor biało-zółty i musi wyjść, o ile od głowicy się odkręci bez problemu. Bym zapomniał, owinąć czymś grzany element, żeby nie stygł za szybko, może popękać Edytowane 22 Sierpnia 2020 przez Talpa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się