pawel1985 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Przy robieniu logów dynamicznych, po 4 krotnym przybutowaniu auta na 3 biegu od 1,5 tys obrotów do 4 tys, temperatura na vagu pokazała około 100c mimo ze na blacie ciagle wskazywało 90, dodam ze wczesniej wymieniałem termostat bo ledwo kiedy mi lapało 70c, czy to normalne po tym butowaniu ze temperatura siagneła okolo 100 stopni?
Wihajster Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 raczej jest to wiecej niz zwykle ale w normie
pawel1985 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 termostat ori ASO, tylko płyn mam jakis tam z castroli zalany nie G12
pawel1985 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 silnik po kapitalnym remoncie nie ma mowy o zadnej uszczelce
adadur Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jaka tam norma ... coś nie gra i tyle. Prześledź na VAGu dokładnie wskazania G2 i G62, dokładniej: G62 - czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU (17-Instruments: 003); G2 - czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej (01-Engine: 007).
Wihajster Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 nie zapominajcie ze nie mówi o normalnej jezdzie tylko o pałowaniu :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 G62 - czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU (17-Instruments: 003);G2 - czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej (01-Engine: 007). chyba odwrotnie : G62 - 01-Engine, grupa 007, pole 4 G2 - 17-Instruments, grupa 003, pole 1
pawel1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 dokladnie mówie o 4 krotnym pałowaniu na codzien tak nie jezdze
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 jezeli przepałowałes ostro furmanke ... to okolice 100 stopni sa zjawiskiem normalnym ... sprawdz temp przy normalnej jezdzie ...
adadur Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 NO zacznijmy od sprecyzowanie słów "prawie 100st.C" jeśli to do 100st.C niech będzie że to normalne ale powyżej 100-102st.C nie jest to normalne. W pełnosprawnym układzie: który jest czysty a nie zakamieniony lub zaszlamiony, odpowietrzony, jest prawidłowy poziom płynu w układzie, chłodnica pracuje pełną powierzchnią, termostat sprawny i o otwarciu 86-102st.C naprawdę BARDZO trudno jest przekroczyć ok.95st.C tymbardziej przy takich jak obecnie temp. powietrza. Sztomel dzięki, zamieniłem "adresy"
AdasWawa Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 tak jak adadur pisze cos jest nie tak,podczas ostrej jazdy nigdy nie mialem wiecej niz 93C w dni cieple...bo tak jak teraz jest to 91C
pawel1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 temperatura powietrza była moze z 7 stopni, 4 krotne butowanie od 1,5 do 4 tys obrotów ,odrazu po logach normalne rozbujanie auta do 150, wtedy na vagu pokazało 98 czy 99 cos takiego
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 W pełnosprawnym układzie: który jest czysty a nie zakamieniony lub zaszlamiony, odpowietrzony, jest prawidłowy poziom płynu w układzie, chłodnica pracuje pełną powierzchnią, moze tutaj tkwi problem ...
adadur Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 nie spomniałem nic o pompie Nie ma co się niepokoić się i jeżdzić narazie,od czasu do czasu przyglądać się temp. - puki wyraźnie nie przekracza 100st.C nie ma co interweniować
boseron Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 dokładnie , po ostrym butowaniu moze dojść do 100 stopni , nie przejmuj sie tym zbytni skoro po chwili wszystko wraca do normy
pawel1985 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jak juz wracalem spokojnie po logach domu to temp spadła do poziomu 92-93 stopni, z tym ze jak kolega robił logi swoim paskiem 1.9 Tdi 90 konnym tez silnik AHU jak umnie, on po butowaniu miał temp 92 stopni, umnie zas ta temperatura wskazywała nawet 100.5 stopnia po butowaniu a potem opadła do tych 92-93 przy normalnej jezdzie
grabson765 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 kolega czujnik ma sprawny sprawdzone dzis. warunki jakie dzis byly ponad 20 stopni i sloneczna pogoda i przy normalnej jezdzie tak kolo 2tys obrotow ma temperature 96-97 stopni przy szybszej tak 120-140 juz ponad 97 jak mocniej przycisnie to dochodzi do 100stopni i wtedy juz nie palowalismy dalej wiec stawiam na zasyfiony uklad jak dla mnie. dla porownania u mnie w pasku z tym samym silnikiem przy palowaniu na kazdym biegu do ponad 4tys obrotow na odcinku 30kilometrow temperatura nie wskoczyla ani razu na 91stopni caly czas jest rowno 90 stopni wiec jak dla mnie taka temperatura jka u kolegi wskazuje ze jednak cos jest nie tak i stawiam na zasyfiony uklad. dodam ze u mnie jest zalozony nowy oryginalny termostat i g12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się