Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 - Avant - BEX - Wisienka


dedpad

Rekomendowane odpowiedzi

58 minut temu, Ivanek napisał:

Raz że nieużywany element po prostu czasem się niszczy bardziej niż ten używany zgodnie z przeznaczeniem, dwa klimatyzacja skuteczniej radzi sobie z zaparowanymi szybami, trzy to nie ma sensu tu patrzeć na ekonomię bo za ten 'komfort' trzeba płacić.

 

edit: i jeśli się nie mylę to z wyłączoną klimatyzacją w dieslu nie pracuje elektryczna nagrzewnica ale tu pewności nie mam - taki offtop bo raczej nie masz tego u siebie w 1.8

przy obecnych temperaturach w 1,8 T po około kilometrze już leci ciepłe powietrze i jak tu nie korzystać z klimatyzacji? :D  Nie wyłączam i nie używam ECON, cały czas pracuje, co najwyżej z mniejszą siłą nawiewu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lota z B8 klawo się prezentuje , pomyślę nad nią bo eslajnowa już mi się znudziła. :thumbup1:

Dawid dystanse by się przydały bo te siedemnastki trudno dojrzeć w nadkolach. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, george napisał:

przy obecnych temperaturach w 1,8 T po około kilometrze już leci ciepłe powietrze i jak tu nie korzystać z klimatyzacji? :D  Nie wyłączam i nie używam ECON, cały czas pracuje, co najwyżej z mniejszą siłą nawiewu. ;)

U mnie tak samo bo działa nagrzewnica 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Po jakim czasie był ten serwis, że tylko 100g Ci zostało? Powinni przy takim ubytku wymienić filtr (osuszacz) i duszę rozprężną..

Serwis był robiony jeszcze w Niemczech, ale kiedy to dobre pytanie. To widzę, że zrobili mi niekompletny serwis :thumbdown:

 

1 godzinę temu, Ivanek napisał:

Jedna z niezłych głupot jak zajechać klimatyzację. Cały rok powinno się korzystać z klimatyzacji a latem gdy są duże różnice temperatur to na choćby minutę lub dwie przed końcem jazdy warto wyłączyć aby potem nie powstawał grzyb i brzydki zapach.

Mi po 3. latach zostało około pół i przy okazji też wymieniałem czujnik z małymi perypetiami bo ciężko było dorwać.

A w Audi klimatyzacja nie jest włączona cały czas?

"Teraz tylko czekać aż stopnieje śnieg i można zacząć korzystać z klimy" - źle to trochę ująłem, powinno być, że można zacząć cieszyć się z klimy :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, dekiel 13 napisał:

Lota z B8 klawo się prezentuje , pomyślę nad nią bo eslajnowa już mi się znudziła. :thumbup1:

Dawid dystanse by się przydały bo te siedemnastki trudno dojrzeć w nadkolach. B)

Lotka robi robotę, polecam!

Za tydzień będę walczyć z gwintem i wtedy będzie można w końcu kupić dystanse :lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie świeci się econ to klima pracuje. Na Twoimi miejscu wymienił bym przynajmniej ten filtr, bo też miałem u siebie jeszcze oryginalny, który spowodował zatarcie układu i dziurę w bloku silnika, bo rozwaliło kompresor.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Jak nie świeci się econ to klima pracuje. Na Twoimi miejscu wymienił bym przynajmniej ten filtr, bo też miałem u siebie jeszcze oryginalny, który spowodował zatarcie układu i dziurę w bloku silnika, bo rozwaliło kompresor.

No ja akurat zmieniałem niedawno, koszt 8zł i dobrze mieć kogoś kto odessie czynnik za browarka, bo tak to trochę koszt się robi ale fakt, u mnie jest foto jaki był zarąbany, prawdopodobnie od nowości i przerobił jedną zatartą sprężarkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filtr jest śmiesznie tani i naprawdę nie rozumiem dlaczego nie wymieniają go przy serwisie klimy, kiedy nie ma czynnika w układzie. Powinien być co 2 lata wymieniany.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Ten filtr jest śmiesznie tani i naprawdę nie rozumiem dlaczego nie wymieniają go przy serwisie klimy, kiedy nie ma czynnika w układzie. Powinien być co 2 lata wymieniany.

Dzięki za informacje o filtrze! Widzę, że trzeba każdego mechanika pilnować, żeby zrobił coś, tak jak się należy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dedpad napisał:

Dzięki za informacje o filtrze! Widzę, że trzeba każdego mechanika pilnować, żeby zrobił coś, tak jak się należy :facepalm:

Myślisz że mi to zmienili przy serwisie klimatyzacji? Regeneracja sprężarki, cały nowy czynnik a tego filterka za pół paczki fajek nie zmienili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ivanek napisał:

Myślisz że mi to zmienili przy serwisie klimatyzacji? Regeneracja sprężarki, cały nowy czynnik a tego filterka za pół paczki fajek nie zmienili. 

Pewnie mówią "i tak nie zauważy" :kox:

Jest to irytujące, serwis nie kosztuje 100zł, więc powinni to ogarnąć przy okazji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety przez brak czasu nie udało się wymienić zawieszenia, więc znowu trochę się odwlecze w czasie.

Wpadł za to klimatronik z regulacją do 16 stopniIMG_20220418_183503.thumb.jpg.1e420e38b96418bb11577177b98b272f.jpg

Zmieniłem koła na letnieIMG_20220418_170140.thumb.jpg.daf31512dd533d2673f68f231f3dc4eb.jpg

Zakupiłem tarcze przód i tył Rotinger nawiercane i do tego klocki Ferodo, mam nadzieję, że będzie to jakoś hamowało :decayed:IMG_20220418_192938.thumb.jpg.85521ebee0d9b83c324578e95ff1d455.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2020 o 10:26, takexlife napisał:

Widzę kolega z Bełchatowa :wink:

Nie wytłumaczalnie zawsze ten kolor mnie intrygował ;)
Powodzenia w dalszym użytkowaniu, bezawaryjności!

Podpowiedź mi jak zdobyłes i zamontowałem dokładke zderzaka tył? Ps. Piękne auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dembrix85 napisał:

Podpowiedź mi jak zdobyłes i zamontowałem dokładke zderzaka tył? Ps. Piękne auto ?

Dzieki! :thumbup1:

To nie jest dokładka, to jest zderzak od s4 b6. Tego dyfuzora nie da się zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w końcu udało się podziałać coś z gwintem i hamulcami. Niestety póki co wymieniliśmy tylko przód, bo tylne tarcze kotwiczne od s4 są trochę za duże, a nie chciałem robić rzeźby. Podobno idealnie pasują te pod 288mm.

Tutaj fotki przed i poreceived_473995754511688.thumb.jpeg.30ed127f757930466b47c34390296be6.jpegreceived_1108386236371936.thumb.jpeg.7bb461f51df9e2cbfdeeb62af799b664.jpeg

received_528792448975841.thumb.jpeg.00d33f2069669a2068c7829ca9185449.jpegreceived_1493835207701855.thumb.jpeg.3a16ddacdf7e2936e2fab24568b3ecfa.jpeg

A tutaj hamulce 345mm, jest ciasno :decayed:received_3218311445116540.thumb.jpeg.cd58638c235e57252846a1d5e85ab3e0.jpegreceived_414717517176444.thumb.jpeg.f89f7540fd656ba8dd734563af73573f.jpeg

Ogólne wrażenia z jazdy, mimo że zrobiłem póki co ok 100km na duży plus. Auto zrobiło się sztywniejsze i wcale nie straciło na komforcie. Nie zauważyłem dużej różnicy w jeździe po nierównościach, praktycznie tak samo wybiera dziury jak 1be. No i w końcu auto prezentuje się lepiej, teraz wydaje mi się że 17" są za małe :facepalm: A co do hamulców, to przepaść niesamowita, mimo że założony jest tylko przód to auto zaczęło hamować, a nie zwalniać. Teraz boję się wcisnąć hamulec do końca bo auto wręcz staje dęba. Ciekawi mnie jak to będzie grało z tyłem 300mm :lol1:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, dedpad napisał:

Niestety póki co wymieniliśmy tylko przód, bo tylne tarcze kotwiczne od s4 są trochę za duże, a nie chciałem robić rzeźby

Tarcze od S4 pasują pod tarcze 300 mm. :co: Osłony od 288 mm pasują pod tarcze 300 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, george napisał:

Tarcze od S4 pasują pod tarcze 300 mm. :co: Osłony od 288 mm pasują pod tarcze 300 mm.

Tarcza kotwiczna od s4 ma 4 otwory pod sruby, a w a4 są tylko 3 otwory. Więc żeby je zamontować trzebaby trochę rzeźby, a te od 288mm podobno pasują idealnie, bo też mają 3 otwory montażowe.

A4IMG_20220529_173036.thumb.jpg.8aac6bb28ab38a1b2e99321bd1722928.jpg

S4IMG_20220529_172637.jpg.6bc8b53fc1cb0b04dd5daf5b12adf05e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje niedopatrzenie... dla quattro to nie robi różnicy, dla ośki tak. Zwracam honor. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale nie widzę różnicy między gwintem a 1be. 

Hamulce ładniutkie, to chyba drugi swap w ciągu jednego weekendu tu na forum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, george napisał:

Moje niedopatrzenie... dla quattro to nie robi różnicy, dla ośki tak. Zwracam honor. :hi:

Spoko :drinks:

 

20 minut temu, Ivanek napisał:

Nie wiem czemu ale nie widzę różnicy między gwintem a 1be. 

Hamulce ładniutkie, to chyba drugi swap w ciągu jednego weekendu tu na forum :P

Różnica jest w wysokości, wcześniej miałem 2-3cm japę między nadkolem, a oponą, a teraz nadkole jest praktycznie na równo z oponą :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...