Misiek1219 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Witam, zlokalizowalem w swojej audi wyciek płynu, okazuje się że jest to pęknięty króciec przy bloku silnika, z tyłu silnika na podszybiu. Dzisiaj kupiłem nowy i dzisiaj będę wymieniał. Jakieś porady co do wycieku płynu? Jak to ograniczyć, czy prócz zatykania szmatami ktoś ma jakiś inny sposób? Nie jestem mechanikiem, raczej samoukiem, na co zwrócić szczególną uwagę?. W załączeniu zdjęcie pęknięcia.
indyczes Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Na ten temat wszystko jest na forum, poszukaj.
cetyr Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Rurka igelitowa, z jednego końca lejek, z drugiego butla 5 litrowa w kanale. Upuścić ze 2 litry płynu chłodzącego. Następnie odłączenie uszkodzonego króćca i założenie nowego. Upuszczony płyn z powrotem do układu, ew. uzupełnienie do właściwego poziomu. Uruchomienie silnika. Sprawdzenie szczelności i walnięcie browca.
Misiek1219 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 Króciec wymieniony, bez kanału i bez spuszczania płynu, po wymianie dolałem litr do poziomu max. Pojawił się jednak nowy-stary problem, wyciek spod czujnika temperatuty, czujnik jak i uszczelka oring są stosunkowo nowe-okolo pół roku tomu wymieniałem, jak to cholerstwo uszczelnić? Jescze jedno pytanie, czy wąż który jest podpięty od dołu do wymienionego króćca (ten z metalową zawleczką) ma jakąś uszczelkę, nie wiem czy z niego też się coś nie sączy ...zdjęcie.
Banan Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Tam jest oring w tej końcówce gdzie jest zawleczka