Misiek1219 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Witam, zlokalizowalem w swojej audi wyciek płynu, okazuje się że jest to pęknięty króciec przy bloku silnika, z tyłu silnika na podszybiu. Dzisiaj kupiłem nowy i dzisiaj będę wymieniał. Jakieś porady co do wycieku płynu? Jak to ograniczyć, czy prócz zatykania szmatami ktoś ma jakiś inny sposób? Nie jestem mechanikiem, raczej samoukiem, na co zwrócić szczególną uwagę?. W załączeniu zdjęcie pęknięcia.
indyczes Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Na ten temat wszystko jest na forum, poszukaj.
cetyr Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Rurka igelitowa, z jednego końca lejek, z drugiego butla 5 litrowa w kanale. Upuścić ze 2 litry płynu chłodzącego. Następnie odłączenie uszkodzonego króćca i założenie nowego. Upuszczony płyn z powrotem do układu, ew. uzupełnienie do właściwego poziomu. Uruchomienie silnika. Sprawdzenie szczelności i walnięcie browca.
Misiek1219 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 Króciec wymieniony, bez kanału i bez spuszczania płynu, po wymianie dolałem litr do poziomu max. Pojawił się jednak nowy-stary problem, wyciek spod czujnika temperatuty, czujnik jak i uszczelka oring są stosunkowo nowe-okolo pół roku tomu wymieniałem, jak to cholerstwo uszczelnić? Jescze jedno pytanie, czy wąż który jest podpięty od dołu do wymienionego króćca (ten z metalową zawleczką) ma jakąś uszczelkę, nie wiem czy z niego też się coś nie sączy ...zdjęcie.
Banan Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Tam jest oring w tej końcówce gdzie jest zawleczka
Misiek1219 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 50 minut temu, Banan napisał: Tam jest oring w tej końcówce gdzie jest zawleczka f*ck... nie wiedziałem, podczas wymiany zapewne wypadł chyba że został wprasowany i poprostu już nie trzyma... może ktoś wie jaki to oring? A co do wymienionego króćca- jeśli ktoś chce sie za to zabrać to niech obowiazkowo wyposaży się w szczypce do opasek, nie sposób zdjąć opaski z bocznego węża bez nich, ja po długiej walce musialem dokupić.
Banan Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Podczas wymiany kroćca dobrałem oring z zestawu różnych - dlatego nie pamiętam wymiarów
Misiek1219 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 Dzięki za odp. Jutro będę walczył dalej, coś dopasuję.
dudi2000 Opublikowano 29 Lipca 2022 Opublikowano 29 Lipca 2022 ASO OE 037121687 uszczelka o-ring króćca wodnego. 059919501A - czujnik temperatury wody wraz z zawleczką i uszczelką
kamil-olimak Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) Koledzy może ktoś mi podpowiedzieć, Jak zdjąć metalową opaskę z węża na dole, i później ewentualnie z powrotem jak mam założyć i zacisnąć,zeby było dobrze i nie ciekło, Czy trzeba rozerwać tą opaskę i można zastąpić opaską zaciskową na śrubę, taką na przykład jak mocują węże od instalacji LPG, lub założyć to obecną tylko jak, żeby nie popsuć Jak ściągnąć i z powrotem założyć oryginalną Edytowane 16 Lipca przez kamil-olimak
Adam24 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) U mnie całkowita degradacja króćca. Silnik ALT 195tys km przebiegu 2003r. Płyn Dynagel 2000+ Czarny plastik zmienił się w beżowe coś -miękkie. Edytowane 12 Sierpnia przez Adam24 Dodanie zdjęcia
Andrzej36 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Witam jestem po wymianie tego króćca... Wymiana bez problemu i bez kanału ,ale naprawdę tam mało miejsca , uleciało może z litr płynu .. A oto oring który siedzi w dolnym wężu z metalową opaska Może komuś się przyda...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się