knapior Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 Panowie wrzucam film, nie za duzo tego dymu? Jak jest cieplo bylo git , jezdze na lpg
pila24 Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 Norma,jak temperatura spadnie to będzie więcej tej pary. Przy lpg występuje większa kondensacja pary w wydechu niż przy pb.
knapior Opublikowano 12 Października 2020 Autor Opublikowano 12 Października 2020 Jeszcze wiecej? No to bedzie niezla zaslona dymna
pila24 Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 U mnie z 2 rur przy -10°C i mocniejszym wciśnięciu para bucha jak z lokomotywy.
Pieterb Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 (edytowane) knapior Dobrze by było abyś się zdecydował czy to dym czy para? Bo to gigantyczne różnica. Edytowane 13 Października 2020 przez Pieterb
Rosomak91 Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 W dniu 13.10.2020 o 19:17, Pieterb napisał: knapior Dobrze by było abyś się zdecydował czy to dym czy para? Bo to gigantyczne różnica. A czy ta para nie ma zapachu spalonego oleju?
Muskel1 Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 (edytowane) . Raczej nie bo to biała chmurka jest, która się do góry unosi, olej spala na siwo-niebieski i utrzymuje się raczej u dołu nim opadnie. LPG zawiera więcej wodoru niż benzyna co w czasie spalania prowadzi do powstawania więcej pary wodnej. Nie tyle niska temperatura zewnętrzna co wilgotność powietrza sprawiają, że są większe chmurki z rury. Czym większa wilgotność powietrza tym mniej wilgotności z wydechu może być wchłonięte przez powietrze co prowadzi do powstania pary wodnej. Dlatego wam w łazienkach lusterka parują jak idziecie pod prysznic. Nie dlatego że jest zimno Edytowane 16 Października 2020 przez Muskel1
Pieterb Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 50 minut temu, Muskel1 napisał: . Raczej nie bo to biała chmurka jest która się do góry unosi, olej spala na siwo-niebieski i utrzymuje się raczej u dołu nim opadnie. LPG zawiera więcej wodoru niż benzyna co w czasie spalania prowadzi do powstawania więcej pary wodnej. Nie tyle niska temperatura zewnętrzna co wilgotność powietrza sprawiają, że są większe chmurki z rury. Czym większa wilgotność powietrza tym mniej wilgotności z wydechu może być wchłonięte przez powietrze co prowadzi do powstania pary wodnej. Dlatego wam w łazienkach lusterka parują jak idziecie pod prysznic. Nie dlatego że jest zimno niestety większość nie potrafi rozróżnić czy to dym czy para i co roku szczególnie jesienią jest ta sama historia i nie tylko na tym forum(ludzie piszą z płaczem że dymi i czy to normalne) - dlatego ja chciałem tak proforma dopytać. A autor sam użył słowa dym a nie para i to aż 2 razy, chodź mnie to na oko też wygląda na parę.
knapior Opublikowano 16 Października 2020 Autor Opublikowano 16 Października 2020 Dobrze przepraszam za okreslenie dym, jest duzo pary a z wydechu moze i czuc troche oleju ale w cieple dni niepuszcza nic z wydechu , jezdze na motul 6100 i na 1k km dolalem 300ml
tass Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Czyli w normie u mnie też para idzie jak cho..ra czasem, ale to naturalne na lpg. Wystarczy pojeździć jakiś czas na pb żeby pozbyć się wody z wydechu i nic nie będzie do momentu ponownej jazdy na lpg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się