Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 4G Avant 3.0 V6T Bi-Turbo 326ps 650Nm Competition Sepang Blue Audi Exclusive


WojtekA6C7

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Cuber napisał:

A masz może numery części  oryginałów ? 

Jak już będę miał je w rękach to na pewno podeślę numery części...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wandej napisał:

@WojtekA4B8 Ty masz z przodu 380mm hebel? Bo ponoć w Comptetition taki hebel też był.

hmmmm z tego co pokazuje Etka to  356 mm wnioskuje ze Bitdi  oraz 400  mm ale to dla eSki 

 

była 345 mm  ale to pewnie dla  3.0 TDI  

była  320 mm ale to pewnie dla 2.0 TDI 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Wandej napisał:

@WojtekA4B8 Ty masz z przodu 380mm hebel? Bo ponoć w Comptetition taki hebel też był.

U mnie siedzi 356mm i nie słyszałem żeby był większy seryjnie ,  400mm były w S6 na pewno 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej wspominałem przyjechały bardzo rzadko spotykane Oryginalne listwy podświetlane Audi Exclusive Line:banan:

Prawy przód : 4G0 947 406 L
Lewy przód : 4G0 947 405 L
Prawy tył : 4G0 947 424 M
Lewy tył : 4G0 947 423 IMG_20201129_141853.jpg

Tu jak zwykle podziękowania dla 

@MaciekPL

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł też nowy zestaw felg na Zime z Audi RS4/RS5 Oryginał Rotor 9J20 ET26  8T0 601 025 CT IMG_20201129_142026.jpg

Parę fotek po zmianie felg  i zabezpieczeniu lakieru woskiem Collinite 476s 

 

IMG_20210630_074056.jpgIMG_20201129_143500.jpgIMG_20201129_143613.jpgIMG_20201129_150844.jpg

 

Edytowane przez WojtekA4B8
  • Pomoc techniczna 7
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przepadam za rotorem ale na zimę może być :kox: btw takie parametry da się w c7 upchać??

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, marcin_o23 napisał:

nie przepadam za rotorem ale na zimę może być :kox: btw takie parametry da się w c7 upchać??

W tym rozmiarze wklęsłość robi robotę :naughty:

Siadło idealnie,  na lekkiej glebie oczywiście :kox: , a jak wiadomo w c7 Competition zacisk jest problemem przy doborze felg ....jednak Te felgi siadają jak ta LALA :dance:(przynajmiej na w połowie zużycia tarcz  i klocków z przodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, marcin_o23 napisał:

no ale co za problem jak tam jest 356??

Śruba od zacisku potrafi blokować jak są nowe tarcze i klocki dużo rodzajów felg , przerabialiśmy ten temat w A7 Competition ...na starych klockach i tarczach było OK  po zmianie na nowe już te same felgi niestety nie pasowały :kwasny: i trzeba było dokładać dystans 5mm ,daliśmy H&R , a ten jest bez pierścienia centrujące go i tak jak chyba każdej  innej firmy z certyfikatem Tüv i był problem bo  na nich czuć drgania przy pewnych prędkościach :kwasny:  

Finalnie został założony dystans 10mm z pierścieniem centrującym i problem z drągiem od razu zniknął...

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego daje sie Rotor z większym ET a potem odpowiedni dystans

na przód mniej na tył 5mm wiecej na stronie, wówczas auto łądnie wygląda

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Dev napisał:

do tego daje sie Rotor z większym ET a potem odpowiedni dystans

na przód mniej na tył 5mm wiecej na stronie, wówczas auto łądnie wygląda

Rotor z większym et nie robi już takiego efektu jak Et26 :wink: dystansem tego nie nadrobisz jedynie wywalisz go na zewnątrz a ramiona zostaną płaskie :kwasny:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, miron78 napisał:

też jestem w szoku że nadkola C7 mieści ori rotora z ET26 i nic nie wystaje

Nic nie wystaje,nawet na takim obniżeniu jak teraz mam,  a jak bym dał oponę 265/30/30 to jeszcze śmiało mógłbym zjechać niżej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy jak uważam że jak się da wsadzić felgę bez dystansów to lepiej, btw w sumie teraz przy obniżeniu i ET43 mam hektar do rantu nadkoli, to by się zgadzało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, WojtekA4B8 napisał:

Rotor z większym et nie robi już takiego efektu jak Et26 :wink: dystansem tego nie nadrobisz jedynie wywalisz go na zewnątrz a ramiona zostaną płaskie :kwasny:

tutaj chodzi o to zeby zmiescić ządane hamulce a nie o to zeby wywalic koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...