kowal1020 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam mam nieraz problem z odpaleniem silnika, jak za krótko przytrzymam rozrusznik, to trzęsie całym samochodem. muszę wyłaczyć silnik i uruchamiac od nowa. miałem wczesniej diesle innych marek i nie było takich problemów. na vagu nie ma błędów . prosze o pomoc
GRazny Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 logi poprosimy... rozrząd zmieniany niedawno?
kowal1020 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Logi będą jutro, rozrząd wymieniany 60 000 km temu. kąt 51-53
boseron Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 tez tak miałem w b5, nie łape wtedy na wszystkie cylindry i trzęsie całym autem, silnik nie równo pracuje, dlatego potrzymaj go zawsze około ponad 1s
kowal1020 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 dzięki. Myślałem że to coś nie tak z zapłonem, albo coś.
GRazny Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 tez tak miałem w b5, nie łape wtedy na wszystkie cylindry i trzęsie całym autem, silnik nie równo pracuje, dlatego potrzymaj go zawsze około ponad 1s skoro tak miałeś to zbędna polemika... ale nie wydaje Wam się to dziwne? silnik pracujący na 3 gary - niby sprawny... ja bym pociągnął temat...
.Pablo. Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2009, 19:45_________________________________________________ skoro tak miałeś to zbędna polemika... ale nie wydaje Wam się to dziwne? silnik pracujący na 3 gary - niby sprawny... ja bym pociągnął temat... muszę przyznać że mi też się tak zdarzyło raz albo dwa cały silnik się trząsł i cała buda po przegazowaniu auta problem znikł silnik był na diagnostyce sprawdzał go fachman z Piekar lepszego nie znam i wszystko było oki więc nie wiem czym to było spowodowane wszystkie logi dynamiczne itd itp oki. Dodam że żadnego problemu z autkiem nie mam decayed Jak ktoś pociągnie temat to z chęcią się dowiem co było powodem. U mnie po za tymi dwoma razami problem już nie wystąpił naughty
mcm Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ja podejrzewam kończący się rozrusznik, u mnie po wymianie rozrusznika (który notabene padł ze starości i na nim parę razy też tak się zdarzyło) problem ustąpił, to też może być spowodowane słabym stanem akumulatora (takie opinie też od dobrych macherów słyszałem)
Maraas Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Mam podobny problem, jednak ostatnio zauważyłem że bak mam w połowie mokry od ropy więc podejrzewam że się po prostu zapowietrza ..
Marpor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam też mi trzęsie silnikiem w służbowej fieście 1,4TDCI ale tylko wtedy, gdy zbyt krótko przytrzymam rozrusznik. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale nie jest to tylko przypadłość Audi. Na marginesie w mojej jeszcze tak nie miałem. Jestem ciekaw czy ktoś będzie w stanie wyjaśnić dlaczego silnik wpada w nierówną pracę przy zbyt krótkim rozruchu. Pozdrawiam
kowal1020 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Problem rozwiązany, okazało się że to dwumas powodował te poblemy z odpaleniem, po wymianie zapala i gaśnie jak nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się