Michal310 Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 Uwaga koledzy na rozrząd .. mi wczoraj strzelił w autku z 10.2016 r. 190 KM, quattro S-Tronic przy przebiegu 117 tys. Przebieg mam głównie autostradowy, samochód zadbany, przeglądy na czas, po gwarancji wymiana oleju i filtrów robiona co 15 k. Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę
Dev Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 5 minut temu, Michal310 napisał: Uwaga koledzy na rozrząd .. mi wczoraj strzelił w autku z 10.2016 r. 190 KM, quattro S-Tronic przy przebiegu 117 tys. Przebieg mam głównie autostradowy, samochód zadbany, przeglądy na czas, po gwarancji wymiana oleju i filtrów robiona co 15 k. Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę Szukaj drugiego konia
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 To chyba jesteś pierwszym w historii. Jaka gwarancja, że przebieg oryginalny? Te paski mają drugie tyle przejechać. Stary też nie był więc pozostaje tylko zużycie czyli przebieg.
KINIAM Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Ciekawe co było powodem, może jakieś zdjęcie zniszczeń dla zobrazowania. Interesują mnie przedwcześnie szwankujące elementy.
pila24 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Mój ori przejechał 194 tys km,sądząc po jego stanie to by jeszcze pojeździł kilka lat ?
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) 11 minut temu, pila24 napisał: Mój ori przejechał 194 tys km,sądząc po jego stanie to by jeszcze pojeździł kilka lat ? Pierwsze fabryczne w tym modelu mają dopiero przy 210 kkm być wymienione i skoro tak producent przewidział to mają jeszcze dobry zapas bo "na styk" by tego nie zrobili. Za duże ryzyko by było. Nie wykluczone, że mogła być wada produkcyjna ale to jeden jedyny pasek na całą produkcję? Ciężko sobie wyobrazić. Inna opcja coś doprowadziło do zablkokowania paska i jego zerwania. Może pompa wody się zatarła (chyba, że w tym silniku już ta elektryczna jest?) Dobrze by było ten pasek i osprzęt zobaczyć. Jak zęby zjechane to duże prawdopodobieństwo, że go zblokowało. Edytowane 14 Listopada 2020 przez Muskel1
pila24 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Teraz, Muskel1 napisał: Pierwsze fabryczne w tym modelu mają dopiero przy 210 kkm być wymienione i skoro tak producent przewidział to mają jeszcze dobry zapas bo "na styk" by tego nie zrobili. Za duże ryzyko by było. Nie wykluczone, że mogła być wada produkcyjna ale to jeden jedyny pasek na całą produkcję? Ciężko sobie wyobrazić. Inna opcja coś doprowadziło do zablkokowania paska i jego zerwania. Może pompa wody się zatarła (chyba, że w tym silniku już ta elektryczna jest?) Ja miałem na myśli silnik 2.4 bdv,tutaj według serwisówki interwał wymiany to 180 tys/10 lat. Pasek po tych 194tys w zaskakującym stanie,żadnych śladów spękania na gumie. Wszystkie rolki,pompa wody fabryczne.
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Tak, to normalka. We wszystkich silnikach paski pają pewien zapas. Pasek nie wie, że ma już 180 kkm czy 210kkm i musi strzelić albo być z miejsca wymieniony. Nie zakręcę i ch...j. mam już 210kkm, wymieniaj!
RALF76 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 dziwna sprawa, raczej nie słychać nic było do tej pory aby w b9 coś się działo z rozrządem jeśli ktoś zmienia zgodnie z przewidzianymi interwałami
Dev Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 na wiosne robiłem skode superba 2.0 tdi 2016r z urwanym paskiem przebieg 152000
Dev Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 5 minut temu, Muskel1 napisał: Elektryczna pompa wody? wszystkie maja elektryczne pompy
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Mogłeś coś wywnioskować jaka mogła być przyczyna zerwania? Były jakieś znaczące wskaźniki?
Dev Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 rozerwało go i tyle przebieg autentyczny, jeden właściciel
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 To ładne klocki. Jakiej firmy był?
Dev Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 nie pamietam, w poniedziałek zobacze bo jeszcze gdzies wisi
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Nie wykluczone, że auta były po programie. To też może doprowadzić do zerwania paska. Wielu o tym zapomina wgrywając sobie program. Pasek też dostaje po d..e i może przedwcześnie się zużyć. @Michal310 miałeś program czy oryginalny soft?
RALF76 Opublikowano 16 Listopada 2020 Opublikowano 16 Listopada 2020 W dniu 13.11.2020 o 23:52, Michal310 napisał: Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę wiadomo coś więcej? jaka przyczyna?
Michal310 Opublikowano 17 Listopada 2020 Autor Opublikowano 17 Listopada 2020 W dniu 14.11.2020 o 09:48, Muskel1 napisał: To chyba jesteś pierwszym w historii. Jaka gwarancja, że przebieg oryginalny? Te paski mają drugie tyle przejechać. Stary też nie był więc pozostaje tylko zużycie czyli przebieg. Kupiłem samochód w programie Audi Select. Użytkowany był 3 lata i facet robił 30 tyś. co ok. 9 miesięcy (wpisy z książki). Zostawił potem w rozliczeniu w salonie i jak go kupiłem. W 2019 r.
Michal310 Opublikowano 17 Listopada 2020 Autor Opublikowano 17 Listopada 2020 Samochod był na standardowym programie, póki co nadal nie wiadomo dlaczego się zerwał, a co do uszkodzeń jutro będę wiedział to napiszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się