Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalozylem ten watek tylko po to,zeby pokazac tym,ktorzy nie wiedza jak sie dopasowywuje piloty do c.zamka-filmik ,nakrecony przeze mnie nie jest najlepszej jakosci,ale ukazuje wszystko,co potrzeba-na wszelkie pytania odpowiem :wink4:


:arrow2:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/231992-kodowanie-przyuczenie-pilota-od-b7-w-b6/#entry3312821

:arrow2:http://mr-fix.pl/wpis/audi-vw-kodowanie-pilota-passat-golf-a3-a4-a6/

PROCEDURA ::

Otworz auto, wsiadz, wsadz kluczyk do stacyjki, zalacz zaplon, nacisnij na kluczyku przycisk zamknij, nastepnie nacisnij przycisk otworz, wylacz zaplon.





  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Witam!

A co z immobilajzerem? Czy po zaprogramowaniu nowego kluczyka, ta funkcja jest aktywna?

Opublikowano

Witam!

A co z immobilajzerem?

tez jest wmiare prosto jezeli posiadasz pin do swojego, jezeli nie to jest kilka wyjsc szczytanie immo z dobrego kluczyka i wczytanie na nowy, kodowanie w ASO ok 200pln, spocik - napewno ktos ci pomoze ;). co do reszty uzyj :szukaj:

Opublikowano

Super film!

Mógłbyś go wrzucić na rapida aby zassać go na dysk i wrzucić do archiwum swojego? :decayed:

Orientujesz się czy do B5 schemat postępowania wygląda tak samo?

nigdy nie robilem w B5,ale wiem,ze na pewno musisz wejsc w sterownik centralnego zamka(35,a nie ,jak w B6 modolu komfortu 46 :wink4:)na pewno w adaptacjach(10) i tutaj,trzebaby sprawdzac kanaly-01 lub tez 21,lub wszystkie po kolei :naughty:,sprawdzanie sygnalu z pilota moze byc na tym samym kanale(007) lub 003-tez trzebaby sprawdzic :wink4: reszta jest tak samo :gwizdanie:

Fajny film :good:. Podaj jeszcze pls jak usuwać piloty :hi:

tak samo,jak je kodujesz,patrzysz ile i w ktorej pozycji sa zapisane-przykladowo masz w pamieci dwa piloty zapisane sa w taki sposob:1100, i teraz chcesz wywalic z pamieci ten z pozycji drugiej,bo niedziala,lub po prostu go zgubiles,wiec wchodzisz w adaptacje(10),kanal 21,w polu ''nowa wartosc'' wpisujesz 2(bo ten pilot,ktory chcesz usunac jest na pozycji 2) i adptujesz na jego miejsce ten,ktory jest dobry,lub inny,ktory chcesz wpisac w jego miejsce-i to wszystko :wink4:

jesli chodzi o rapida-nie mam pojecia,jak to sie robi-moze ktos nakreci o tym filmik :wink4:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2009, 19:22_________________________________________________na rapida nie dam rady,bo filmik zostal usuniety z aparatu i tylko na Youtubie mozna go zobaczyc :confused4:

Opublikowano

Wszystkie piloty można usunąć wchodząc w adaptację (10) kanał 00, a następnie Read i potem Save.

Opublikowano

Wczoraj dowiedziałem się od fachowca że kluczyk musi być dokładnie o tej samej częstotliwości inaczej nic z tego :good:

Opublikowano

witam, kupiłem autko z jednym działającym kluczem bo drugi był rozkodowany (tak mówil poprzedni właściciel) nie reagował na nic. No i korzystając z procedury vag com do zakodowania kluczyka udało mi się tylko to, że otwieram i zamykam nim auto ale po wlożeniu klucza w stacyjkę na liczniku kilometrów pojawia się napis "safe" i odpala mi auto na 2 sek po czym gaśnie. Co sie dzieje ?. Co zrobić lub jak zrobić by auto palilo normalnie również z drugiego klucza ? dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

immo w kluczu nie jest zaadoptowany do autka i pewnie nigdy nie byl. trzeba kluczyk doddac ;) i bedzie gralo

Opublikowano

witam, piszecie ze trzeba kluczyk z częstotliwoscią którą widzi centralka. To jak kupic taki kluczyk abym go wykorzystal do zaprogramowania do mojego auta???Pozdro.

Opublikowano

witam, piszecie ze trzeba kluczyk z częstotliwoscią którą widzi centralka. To jak kupic taki kluczyk abym go wykorzystal do zaprogramowania do mojego auta???Pozdro.

rozebrać działający kluczyk i sprawdzić na ilu MHz (MegaHertz-ach) nadaje

Nr kodowania IMO powinieneś mieć przypięty prz zapasowym kluczyku

Ja tylko chce poinformować żę procedury takie jak kodowanie imobilizera i klucza powinny być robione w ASO jeśli macie wykupione ubezpieczenie AC.

Ubezpieczyciel może zażadać od ASO podania dokumentów kodowania - jeśli nie ma to mogą odmówić wypłaty odszkodowania.

Opublikowano

witam - po obejrzeniu tego filmu jestem pod wrażeniem , kolega zasługuje na dużego BROWARA , ale moje pytanie jest takie , posiadam autko z jednym kluczykiem i drugi jest plastikowy przy którym jest zawieszka na której są 2 nakleiki z numerami , mam pytanie bo chciałbym sobie dorobić drugi kluczyk ,jaki to musi być ten kluczyk , czy musi posiadać w sobie jakiś imobilaizer , a co z alarmem , może ktos poda linka z takim pilotem - pozdrawiam

Opublikowano

Ten kluczyk, który masz należy zdemontować /rozsunąć/ i przeczytać: nr kluczyka oraz jego częstotliwość. Następnie taki sam dokupić, dorobić grot i zaprogramować zgodnie z instrukcją dostępną na forum. Zakładam, że na tabliczce z numerami jest PIN immo, jak nie - to ASO.

Opublikowano

Ten kluczyk, który masz należy zdemontować /rozsunąć/ i przeczytać: nr kluczyka oraz jego częstotliwość. Następnie taki sam dokupić, dorobić grot i zaprogramować zgodnie z instrukcją dostępną na forum. Zakładam, że na tabliczce z numerami jest PIN immo, jak nie - to ASO.

witam - czestotliwośc to juz spisałem ale nie wiem który numer to jest nr kluczyka -pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Maj 2009, 18:39_________________________________________________Cytat: fly07 Dzisiaj o 16:10

Ten kluczyk, który masz należy zdemontować /rozsunąć/ i przeczytać: nr kluczyka oraz jego częstotliwość. Następnie taki sam dokupić, dorobić grot i zaprogramować zgodnie z instrukcją dostępną na forum. Zakładam, że na tabliczce z numerami jest PIN immo, jak nie - to ASO.

witam - czestotliwośc to juz spisałem ale nie wiem który numer to jest nr kluczyka -pozdrawiam

już wiem jaki jest nr kluczyka u mnie , teraz tylko znaleźć taki vaga posiadam i do dzieła - pozdrawiam

Opublikowano

hmm a jak zaadoptować czyli dodać klucz do immo ? bo robie tak jak kolega zademonstrowal na filmie i dalej nic, tzn. otwiera, zamyka, ale nie odpala,(na zegarach dalej SAFE) czy to chodzi o cos innego, czy ja cos zle robie ?, czy moze potrzeba do tego nowej wersji vaga ? (uzywam 303-1) dzięki, pozdrawiam [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 23:50_________________________________________________aha i moze dodam ze numery i czestotliwosci na kluczach sa takie same

Opublikowano

...to ,co na filmie,jest tylko do zakodowania klucza do centralnego zamka i alarmu-IMMO to juz inna sprawa,mozesz to zrobic Vagiem,ale musisz posiadac przywieszke z PINem,zeby wejsc w adaptacje sterownika IMMO (25) :wink4:

Opublikowano

...a jesli nie mam przywieszki to gdzie jeszcze moge znalezc pin do immo ? (procz ASO oczywiscie) jest gdzies moze w aucie ?

dzieki :mysli:

Opublikowano

bez odpowiedniego "sprzetu" raczej nie dasz rady...niestety,to nie jest takie proste... :wink4:

Opublikowano

hmm....czyli jedynie został ASO ? czy jest jeszcze jakies "ostateczne" rozwiązanie z którym ewentualnie mogłbym sobie poradzic ? :mysli: lub jaki sprzet jest do tego potrzebny ?

pozdrawiam

Opublikowano

vag tacho,magic tacho :wink4:

Opublikowano

..to chyba taniej bedzie pojechac do ASO, bo kupowac sprzet to raczej sie nie kalkuluje. dzieki :([br]Dopisany: 13 Maj 2009, 15:34_________________________________________________mam pytanie

jak wyglada PIN do immo, z ilu cyfr czy liter sie składa, bo byłem u klucznika i on miał taką sprytną maszynkę w którą włożył kluczyk i odczytało jakiś numer tzn. ciąg 16 cyfr i liter. co to jest ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...