Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Kopci na niebiesko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, silnik to 3.0tdi ASB.

Wycięty DPF oraz EGR i wycięte klapki wirowe (na silniczki założone ograniczniki żeby nie wywalał błędu) po remoncie silnik miał problem z wypadaniem zapłonu na wolnych obrotach, wyciągnąłem wtedy wtryski i zawiozłem na sprawdzenie, okazało się że 6 sztuk stan bardzo dobry. Wtryski włożone spowrotem, porządne logowanie silnika i okazuje się ciśnienie paliwa na wolnych obrotach dwukrotnie przekroczone, a więc wymieniono czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz wyczyszczono regulator, aktualnie ciśnienie w normie, wypadania zapłonu brak jednak po około 200km z rana zauważyłem niebieski dym z wydechu, pomyślałem że turbo a więc wymienione, nic się nie zmieniło. Jutro wrzucę pełne logi statyczne.

Dodam że z błędów na vcds palą się jedynie poduszki bo z powodu cięcia kosztów założyłem bez czujników :/

aha... Po moim remoncie przejechane około 1000km, czasem butowany ale bez przesady, napewno nie przegrzany.

Odpala bardzo ładnie.

 

Pozdrowionka :)

 

Edytowane przez Rosa07
Opublikowano

Pęknięta glowica, proszę o kosz.

Opublikowano

Wycięcie DPFu i EGRu nazywasz remontem?

Opublikowano (edytowane)

Pierścienie, panewki, blok po obróbce, 2 używane głowice niestety jedna ch*owo sprawdzona. Ot remont kolego.

 

Edit. O dpf i EGR wspomniałem gdyby miało to coś wnieść do tematu, ale widzę że za wiele pomocy nie ma szans tutaj uzyskać.

Pozdro

Edytowane przez Rosa07
Opublikowano
Godzinę temu, Rosa07 napisał:

Edit. O dpf i EGR wspomniałem gdyby miało to coś wnieść do tematu, ale widzę że za wiele pomocy nie ma szans tutaj uzyskać.

Pozdro

Gdyby rzeczywiście tak było forum już dawno by upadło. Oczywiście,  że można uzyskać tu pomoc. 

Na szczęście czasy się zmieniają i takie egoistycze i ignoranckie  modyfikacje jak wycinanie DPFów i EGRów nie cieszą się już poparciem, co pewnie przyczyniło się do tego, że nie uzyskałeś żadnej podpowiedzi. 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Gdyby rzeczywiście tak było forum już dawno by upadło. Oczywiście,  że można uzyskać tu pomoc. 

Na szczęście czasy się zmieniają i takie egoistycze i ignoranckie  modyfikacje jak wycinanie DPFów i EGRów nie cieszą się już poparciem, co pewnie przyczyniło się do tego, że nie uzyskałeś żadnej podpowiedzi. 

 

Tak jak mówiłem temat do śmieci, ekologów (bądź proekolife) o zdanie nie pytałem. 

Opublikowano

Nie chodzi tu o ekologów tylko innych użytkowników dróg publicznych, którzy jadą lub stoją za Tobą. I tu nie trzeba być ekologiem by wdychać wyziewy z Twoich kominów. Może powinieneś pomyśleć tymi kategoriami. 

Opublikowano (edytowane)

Kolega @Muskel1dobrze pisze z tym wycinaniem DPFa i EGRa oraz olewaniem innych uczestników dróg ... . Dobrze, że wymyślili coś takiego jak obieg wewnętrzny powietrza bądź czujniki jakości powietrza to przez takich jak @Rosa07nie trzeba się truć jadąc po mieście.

Edytowane przez pelonek1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A więc jak stajecie na światłach za starym klekotem na pd to wychodzicie zapukać mu w szybkę i każecie zgasić samochód? :( pomijam fakt że auto zostało już zakupione w tej konfiguracji, a dalsze ciągnięcie tego tematu zupełnie nie ma najmniejszego sensu.

Dobrej nocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...