Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A7 4G stukające zawieszenie lewy przod.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.
Mam prośbę o pomoc. Mianowicie objawy to gluche stukanie z lewego przodu, tylko przy najeżdżaniu na głębsze studzienki lub jakąś ostrą "wyniosłość" w jezdni.
Nie stuka przy podjeżdżaniu na zwalniacze, na kostce brukowej itp.
Wymienione : poduszka amortyzatora lewy przod, łączniki, wszystkie tuleje wahaczy. Zamieniłem też stronami amortyzatory, żeby sprawdzić czy to nie to ale nadal stuka po lewej stronie.
Ogromna prośba o wasze sugestie. Czy znacie i możecie polecić jakiegoś mechanika, który chciałby i potrafiłby się tym zająć? Czyli dokladnie rozebrać całe zawieszenie i sprawdzić wszystko krok po kroku?
Zawieszenie sportowe S-line, czyli serynie obnizone o 20mm.
Dziekuje i pozdrawiam Przemek.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Przem1983 napisał:

Witajcie.
Mam prośbę o pomoc. Mianowicie objawy to gluche stukanie z lewego przodu, tylko przy najeżdżaniu na głębsze studzienki lub jakąś ostrą "wyniosłość" w jezdni.
Nie stuka przy podjeżdżaniu na zwalniacze, na kostce brukowej itp.
Wymienione : poduszka amortyzatora lewy przod, łączniki, wszystkie tuleje wahaczy. Zamieniłem też stronami amortyzatory, żeby sprawdzić czy to nie to ale nadal stuka po lewej stronie.
Ogromna prośba o wasze sugestie. Czy znacie i możecie polecić jakiegoś mechanika, który chciałby i potrafiłby się tym zająć? Czyli dokladnie rozebrać całe zawieszenie i sprawdzić wszystko krok po kroku?
Zawieszenie sportowe S-line, czyli serynie obnizone o 20mm.
Dziekuje i pozdrawiam Przemek.

Trzeba wygrzebac wahacze, wszystko rozmontowac i sprawdzać po kolei,  innej drogi nie ma.

 

Edytowane przez Dev
Opublikowano
29 minut temu, Dev napisał:

Trzeba wygrzebac wahacze, wszystko rozmontowac i sprawdzać po kolei,  innej drogi nie ma.

 

Czyli nawet jak wymienione były wszystkie tuleje wahaczy?

Opublikowano
Godzinę temu, Przem1983 napisał:

Czyli nawet jak wymienione były wszystkie tuleje wahaczy?

zostały Ci jeszcze sworznie i łaczniki

co z maglem ?

Opublikowano
17 minut temu, Dev napisał:

zostały Ci jeszcze sworznie i łaczniki

co z maglem ?

Laczniki wymienione, maglownice sprawdzam w środę. Myślisz, że sworzen moglby dawać taki gluche stukanie?

Opublikowano
11 minut temu, Przem1983 napisał:

Myślisz, że sworzen moglby dawać taki gluche stukanie?

jak najbardziej

Opublikowano

a drążki kierownicze sprawdzone ?

Opublikowano

Sworzen wymieniłem...bez zmian. Został jeszcze tylko ten sworzen który wymienia się tylko w komplecie z wahaczem ale tu z kolei mechanik wymienil mi wszystkie tuleje i teraz zastanawiam się czy wymianiac caly wahacz? Mechanik twierdzi, że nie ma w tym sworzniu żadnych oznak zużycia...chyba została już tylko maglownica ale kompletnie nie mam pomysłu jak rozmawiać w ASO o wymianie maglownicy w ramach gwarancji tym bardziej, że jak w passacie b8 miałem stukającą maglownica, to hałasowała dużo bardziej niż tu i wtedy bardzo niechętnie została wymieniona.

Opublikowano
3 godziny temu, Przem1983 napisał:

Sworzen wymieniłem...bez zmian. Został jeszcze tylko ten sworzen który wymienia się tylko w komplecie z wahaczem ale tu z kolei mechanik wymienil mi wszystkie tuleje i teraz zastanawiam się czy wymianiac caly wahacz? Mechanik twierdzi, że nie ma w tym sworzniu żadnych oznak zużycia...chyba została już tylko maglownica ale kompletnie nie mam pomysłu jak rozmawiać w ASO o wymianie maglownicy w ramach gwarancji tym bardziej, że jak w passacie b8 miałem stukającą maglownica, to hałasowała dużo bardziej niż tu i wtedy bardzo niechętnie została wymieniona.

W 3 letnim aucie jeśli ma stukać magiel to za pewne był wadliwy. Akurat to czy on stuka to stosunkowo łatwo sprawdzić. Może jakieś konkretne SKP masz w pobliżu?

Opublikowano
16 godzin temu, Wandej napisał:

W 3 letnim aucie jeśli ma stukać magiel to za pewne był wadliwy. Akurat to czy on stuka to stosunkowo łatwo sprawdzić. Może jakieś konkretne SKP masz w pobliżu?

Tak jak najbardziej mam. Jestem jeszcze w przyszlym tygodniu umowiony do ASO, żeby szukali dalej i sprawdzili maglownice. Zastanawia mnie, że tam naprawdę juz nie ma co stukac bo dosłownie wszystko oprócz jednego sworznia i maglownicy zostało albo wymienione lub sprawdzone...chyba ze coś przeoczyłem...czy macie jakieś pomysły co jeszcze moze dawać takie gluche stukanie oprócz : tulei wahacza, sworznia wahacza, górnej poduszki amortyzatora, lączników?

Może znacie jakiegoś poleconego mechanika w Warszawie z forum, który zajmuje się zawieszeniami audi?

Opublikowano

Poduszki silnika/skrzyni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...