Audi A4 (b5) kierownica
0

    18 postów w tym temacie

    W moim audi A4 z 97 roku jest zamontowana dziwna kierownica i czemu własnie taka mam zamontowana ( od stanu fabrycznego nigdy nie była zmieniana) w dislu 1.9 tdi

    ed4f3f81d26889ec.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hahaha a co cie sie nie podoba .powinienes byc dumny ze masz kiere od modelu S4 ja tez taka sobie kupilem i zamontowalem dalem ok 700zl z airbagiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    borekorneta, ewntualnie mozesz sprawdzic w kodach wyposazenia czy taka kiera byla zamontowana w orginale.

    [ Dodano: 29-03-2007, 22:41 ]

    powinienes byc dumny ze masz kiere od modelu S4

    Racja

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo ładna. Nie ma się czym przejmować. Sam bym taką chciał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mi sie ona jak najbardziej podoba :lol::lol::lol: tylko dziwi mnie to ze ja mam od czego to zalezało ze nie które pojedyncze egzemplaze ja maja a niekture nie???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a już myslałem że Ci się nie podoba :wink: - zaproponowałbym Ci zamianę na 4 ramienną :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no moze poprzedniemu wlasciecielowi sie podobalo od s4 i sobie zalozyl :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    uwazam ze 4 raminna jest troche gorsza bynajmniej ta mi sie bardziej podoba :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kiera S4 i standart kubełki czyli wszystko co nam trzeba. Tylko sie cieszyć :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tylko ze poprzedni własciciel miał 70 lat a ludzie w tym wieku zadziej sie zajmuja takimi pierdołami

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no kubelki fajna sprawa :eek:

    [ Dodano: 29-03-2007, 22:59 ]

    no i moze mial tych 70lat a czul sie jak bym mial z 22lata heeheh :rotfl:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moze ten 70 latek to tylko figurant w papierach a autem pomykal 22 latek (- chodzi o zniszki czy cos w tym rodzaju.) :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    moze ten 70 latek to tylko figurant w papierach a autem pomykal 22 latek

    To bardzo możliwe

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    gdyby jezdził nim 22latek to by była skatowana na smierc a samochud jest w idealnym stanie jak na 97 rok praktycznie swietnie działa nic nie puka nic nie stuka zero rys na lakieze w srodku zadbanu poprzedni własciciel napewno nie palił bo to by było widac a pozoranci to sa tylko w polsce a zamochud by ł sciagniety z niemiec bez udziłu żadnego chandlaża bezposredni z domu poprzedniego własciciea był zabrany.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też mam taką kierownicę i nie uważam, żeby to był jakiś powód do zmartwienia :a4fan:

    Jeśli Ci przeszkadza ta kierownica, to daj ogłoszenie, że chcesz sprzedać, a gwarantuję, że na forum w ciągu kilkunastu minut będziesz miał masę chętnych :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolega mial awanta 19 tdi z 97r i taka sama kiere. i chyba tez nikt jej nie wymienial, a swoja droga to tez bym taka chcial :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kierownica super tez mam taka w roczniku 97 i kublelki - 4 poduchy :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dokladnie takią kierę można było sobie zamówić przy kupnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members