Davvidoff89 Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 Cześć. Stawiam pierwsze kroki przy diagnozie, analizie itd. Turbo pada prawdopodnie, świszczy, późno wstaje. Możecie rzucić okiem jak bardzo źle jest z moją B7. Od czego zacząć temat, co naprawiać itd. Moje pierwsze logi. Jak coś źle to mówcie, poprawię. Zrobię jeszcze raz jak trzeba. Wiem, że powinno być jeszcze 300-500 obrotów więcej ,ale warunki nieciekawe. Mam nadzieję,, że te ok 6500 obr wystarczą do diagnozy. Statyczne 002+033 https://log.tunezilla.com/s/6TbjsJzN 001+003 https://log.tunezilla.com/s/14egWh6i 090+093 https://log.tunezilla.com/s/C2dlO0YQ Dynamiczne 003+020 https://log.tunezilla.com/s/Rcs4FG4s 002+033 https://log.tunezilla.com/s/tNAtsNoG 115+118 https://log.tunezilla.com/s/LNbCJ6jZ Wyskakuje błąd P0299 ten dotyczy turbiny. Od wczoraj mam interfejs. Jak go załączyłem były jeszcze dwa istotne błędy P0113-czujnik temp zasysanego powietrza P1292-Termostat P1292 open circuit Po skasowaniu przy jeździe ten P0113 czasem wyskoczy, ale nie za każdym razem. Czy coś dodatkowo jeszcze logować/sprawdzić?? Pozdrawiam
Mano4 Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 (edytowane) Turbo ledwo pompuje jakby n75 nie działał,auto jest po sofcie.Możliwe też ze turbo padło albo olbrzymia dziura.Wymień pierw termostat ,ten czujnik w dolocie później diagnoza co dalej. Edytowane 11 Lutego 2021 przez Mano4
Davvidoff89 Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Opublikowano 12 Lutego 2021 Seria, benzyna (jeszcze) bez LPG. Właśnie wydaje mi się, że turbo padło bo śwista na wyższych obrotach. Jasne. Zacznę od termostatu i czujnika. Jakieś konkretne logi pod termostat się robi?? Czy gdzieś jakieś wartości dodatkowo odczytać??
Mano4 Opublikowano 12 Lutego 2021 Opublikowano 12 Lutego 2021 Auto masz po sofcie to nie jest seria ,termostat zobacz przewody wtyczkę ew wymiana.Zobacz filmiki na yt są jak sprawdzić szczelność ukladu dolotowego i zawór dv.
Davvidoff89 Opublikowano 22 Marca 2021 Autor Opublikowano 22 Marca 2021 Ogarnięta elektryka, wymieniony ten czujnik, nowe świece, przepływomierz i regeneracja turbo. Odnoszę wrażenie, że auto nierówno przyspiesza, turbina nie pompuje równo. Czy szukać przyczyny w n75 lub dv czy może turbina źle zregenerowana?? Logi na pb 115+118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
Davvidoff89 Opublikowano 22 Marca 2021 Autor Opublikowano 22 Marca 2021 115+118 https://log.tunezilla.com/s/bOJqC0eV 002+033 https://log.tunezilla.com/s/5yp4mCFN 003+020 https://log.tunezilla.com/s/O1tksj2k
przem8 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 Raczej zacznij od korekty softu. To jest zwykłe k03?
Davvidoff89 Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Opublikowano 23 Marca 2021 Tak, zwykle k03. Czyli najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych, czy poprawiać soft obecnie wgrany?? Czy najpierw z ciekawości pojechać na hamownię jak on pod względem mocy wygląda. Wiadomo po logach już widzicie, że coś jest dłubnięte. Ale z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć jaką moc generuje obecnie.
przem8 Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 Zainstaluj sobie kpower, zrób loga z gr. Gdzie masz prędkość i obroty i będziesz mniej więcej wiedzieć. Poza tym na wiecej niz 200 to nie ma co liczyć.
Davvidoff89 Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Opublikowano 23 Marca 2021 Nie no ja zrobiłem turbinę bo chciałem mieć serię ?163 km ? a tu się okazuje że jest coś podłubane i jest coś "wiyncyj". Muszę nim kilka dni pojeździć, posprawdzać czy błędy jakieś wyskakują itd. W międzyczasie 1.serwis LPG i będę działał dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się