Goldenboy 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Witam proszę o pomoc po remoncie silnika w a4 b6 1.8t bfb po przejechaniu ok 10tys km silnik zaczął brać olej ok 1l na 1000 km w silniku robiona była głowica pierścienie panewki turbo itp może ktoś może mi podpowiedzieć w czym leży problem. Dodam że podczas jazdy nic nie dymi czy śmierdzi z wydechu lecz podczas postoju np 2 min na biegu jałowym czuć spalany olej a po nagłym dodaniu gazu pojawia się niebieska chmura
Muskel1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 (edytowane) Sprawdzane były tuleje cylindrów czy nie są jajowate? Jak wyglądały tłoki, zostały wymienione? Edytowane 16 Lutego 2021 przez Muskel1
Goldenboy 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 10 minut temu, Muskel1 napisał: Sprawdzane były tuleje cylindrów czy nie są jajowate? Jak wyglądały tłoki, zostały wymienione? Mechanik który robił remont mówił że wszystko było pomierzone i było ok tłoki zostały założone stare też podobno było ok Przez 10 tys km nie było żadnego problemu wiec myślę że nie w tym problem
tass Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Dawno temu ten remont jakąś fakturę posiadasz? Coś może poszło nie tak przy tym remoncie. Odma sprawna? Tzn korek "podskakuje" itp?
Goldenboy 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 31 minut temu, tass napisał: Dawno temu ten remont jakąś fakturę posiadasz? Coś może poszło nie tak przy tym remoncie. Odma sprawna? Tzn korek "podskakuje" Nie tak dawno robiony remont lecz posiadam tylko fakturę za czesci kiedy problem się pojawił samochód ponownie trafil do mechanika ten stwierdził że turbo delikatnie puszcza wiec zostało zregenerowane na gwarancie przy okazji sprawdzona została odma smok wszytko ok
Goldenboy 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 Mechanik zaproponował jeszcze płukanka silnika twierdząc że może jakiś pierścień się zapiekł
przem8 Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Wymieniał pierscienie i się zapiekly, niezle bajki Ci opowiada. Uszy niech sobie przeplucze lepiej.
tass Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Że co? Po 10kkm pierścionki zapieczone? To ten silnik mazutem zalany czy co. Brak faktury na usługę to błąd, 0 gwarancji itp. Odkręć korek od wlewu oleju na odpalonym silniku zobacz czy podskakuje, jeśli jest zasysany to może być jedna z przyczyn.
Goldenboy 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 Gość powiedział że bierze odpowiedzialnosć za to jak coś lecz jak pytałem mówił że jeśli on by coś źle zrobił to problem by był odrzau jeśli chodzi o olej to 5w40 motul x cess zalany
tass Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Motula jest podobno bardzo dużo podróbek i ogólnie przereklamowany olej. Powiedzieć to można wiele, a zrobić co innego, nie masz tego na papierze to wiesz... Silnik nie ma prawa brać oleju po 10kkm dotarty itp. itd. Coś mu dolega. Oddaj na diagnozę skoro mechanik nie dentysta bierze odpowiedzialność. Płukanka nie naprawi silnika, który jest świeżo po remoncie. Nie jesteś osamotniony tu podobny temat po remoncie
JarekST202 Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Ale jaki problem zrobić chociaż podstawową diagnostykę,zmierz kompresję,zrób próbę olejową,od czegoś musisz zacząć. Wypisywanie na forum bez przynajmniej minimalnego zaangażowania z własnej strony to nie jest dobry pomysł.Nie potrafisz sam tego zrobić, jedź do innego mechanika,tylko nie opowiadaj co zostało zrobione.Przyjeżdżasz z problem poboru oleju i tyle,będziesz miał jakieś porównanie do tego co powie mechanik który od początku zajmował się silnikiem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się