Langista Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 Mój błąd, nie wiedziałem wcześniej co robią logi BS. W ramach odpokutowania przeszukałem net i wychodzi na to, że jest ok, dla porównania gdzieś z passata zrobiony log na wzór:
lukasz51237 Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Opublikowano 9 Marca 2021 Wg tego loga który mi wysłałeś moja geometria pracuje jeszcze lepiej niż ta od passka ktorego wysłałeś. Wczoraj znowu złapał mi tryb awaryjny a w sterowniku nie zapisało żadnego błędu. Wydaje mi się że gruszka pracuje w pełnym albo prawie pełnym zakresie, może coś z podcisnieniami nie tak? ?
Langista Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 Z tego co sie zagłębiłem w temacie turbo przez moje niedouczenie, to powodów może być kilka: -zapchana kierownica -luz na gruszce -lewe powietrze -pęknięty wężyk z podciśnienia (taki problem miałem w AJM, gdzie pęknięty wężyk nachodzący na gruszkę odcinał całkowicie turbo, sporadycznie) -był koleś, co wymienił turbinę na 'podobną' a jak sie potem okazało, minimalnie inne parametry miała i sterownik nie ogarniał jej pracy -czujnik ciśnienia zawalony olejem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się