Pretor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam. Po czym poznać że poduszka jest do wymiany? Pytam bo czasami na postoju lekko drży mi drążek zmiany biegów i są lekko odczuwalne drgania nadwozia, a jak lekko dodam gazu to od razu przestaje. Ostatnio sprawdzałem poduszki skrzyni w wydają się być w porządku, jednak lewa poduszka silnika ma popękaną gumę z góry (chodzi o lewą poduszkę), prawej nie sprawdzałem bo jest osłonięta. Ponoć są to poduszki olejowe, czy w związku z tym jeśli nie ma wycieku z tej poduszki to mimo pęknięć gumy może być dobra? Dodam, że czasami mi biegi haczą. Pozdrawiam.
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zajmij się najpierw drążkiem zmiany biegów, a jak będzie problem, to wtedy do poduszki się można przyczepić.
Pretor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 A co? mam go wymienić Te drgania mogą być przenoszone właśnie przez tą poduszkę na nadwozie, a jak drży silnik to i skrzynia biegów, a jak skrzynia to i drążek. Więc pytam bo nie wiem czy zawracać sobie głowę tą poduszką, czy szukać w innym miejscu.
Cristoforo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 u mnie też lata na jałowym diagnoza rozwulkanizowane wieszaki układu wydechowego jutro wymiana a tak wogole to można jakoś krzyżaki od zmiany biegów dokręćić żeby nie latały
niewiarek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 przyczyn może być wiele: -poduchy silnika -poduszki skrzyni biegów -plecionka -wieszaki układu wydechowego -dwumas Sprawdz czy podczas hamowania i przyśpieszania drążek się nie przesuwa w przód albo w tył. Co do poduszki ti jeśli jej nie wymienisz to się nie przekonasz.U mnie było podobnie i okazało się że dwumas zacznij od najtańszuch rzeczi i tak w góre. Powodzenia
rados1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 u mnie latał drążek okazało się że to właśnie poduchy wymieniłem na ori nówki i jak ręką odjął a już myślałem że któryś z wtrysków ale na szczęście nie
l_krupinski Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A co może być przyczyną jak drążek zmiany biegów podczas przyśpieszania i hamowania porusza sie góra- dół?
Musashi Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A co może być przyczyną jak drążek zmiany biegów podczas przyśpieszania i hamowania porusza sie góra- dół? bezwladnosc jezeli masz problemy z wlaczaniem biegow, przyjrzyj sie lacznikom metalowo gumowym przenoszacym sterowanie zmiana biegow co prawda tam dotyczy to B6 ale zasada jest ta sama http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_zamarzniete_biegi-t22193.30.html
karbonek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A jeżeli biegi wchodzą bez problemu i lekko drążek chodzi przód-tył, to co ?
Musashi Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A jeżeli biegi wchodzą bez problemu i lekko drążek chodzi przód-tył, to co ? tak jak pisalem skutek bezwladnosci i momentu obrotoweg. jak dodajesz gazu, to moment obrotowy z jednej strony przenoszony jest na kola, ale taka sama sila stara sie obrocic zespolem napedowym co postrzegasz jako ruchy drazka zmiany biegow.
niewiarek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A jeżeli biegi wchodzą bez problemu i lekko drążek chodzi przód-tył, to co ? to może być oznaka zużytych poduszek silnika.U mnie tak było i po wymianie spokój.
Cristoforo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 wymieniłem sobie dzisiaj wieszaki pod cały układ wydechowy i nie wiele poprawiło w przyszłym tygodniu wymieniam złacze elastyczne zobaczymy co dalej złacze bede spawał migomatem bo gazowo palinikiem można za bardzo rozgrzać i uszkodzić plecionke w sumie to nie są drgania tylko mocniejsze mrowienie na lewarku i podłodze zero przenoszenia sie na górne czesci karoseri
rikardo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 wymieniłem sobie dzisiaj wieszaki pod cały układ wydechowy i nie wiele poprawiło w przyszłym tygodniu wymieniam złacze elastyczne zobaczymy co dalej złacze bede spawał migomatem bo gazowo palinikiem można za bardzo rozgrzać i uszkodzić plecionke w sumie to nie są drgania tylko mocniejsze mrowienie na lewarku i podłodze zero przenoszenia sie na górne czesci karoseri Mam podobne problemy też wymieniłem wszystkie wieszaki a efekt był jeszcze gorszy jak na starych pomimo zastosowania oryginalnych części . Założyłem ponownie stare i zauważyłem, że jak ścisnę te dwa gumowe wieszaki w połowie to wszystko się uspokaja i jest w stanie idealnym. Jak na razie pościskałem je opaskami elektrycznymi ale jest to półśrodek, dzisiaj się w moich stronach oziębiło i wydech drga ponownie i pomimo niechęci czeka mnie jako następna plecionka.
Cristoforo Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ja po przejechaniu kilkudziesieciu km na nowych wieszakach ( aso) stwierdziłem ze jest gorzej niz na starych już wysłuzonych plecionka do wymiany
spec44 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ja mam podobne oznaki ;( Na zimnym silniku wszytko OK! cicho i równo pracuje Ale jak jak auto się rozgrzeje do 80-90stC to zaczyna nierówno pracować , wpada w wibracje lewarek i kierownica! Bardzo dziwi mnie fakt, że tak się dzieje na rozgrzanym silniku - na zimnym cisza i spokój. P.S. Dwumas wymieniany!
Cristoforo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 dzisaj wymieniłem plecionke na producenta niemieckiego i w miejsce kata w spawali mi rurke srednicy układu wydechowego wrazenia z jazdy cisza i spokój zero drgań i efektu poloneza skasowali jak za zboże ale warto było wymieniłem również wszystkie wieszaki przynajmniej nauczyłem gościa jak odkreca sie plastyki w aucie i wyciaga wtyczki bo głąb chciał srubokretem coś wyginać [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2009, 12:42_________________________________________________i rok gwarancji
pio911 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 U mnie też lewerek porusza sie przód - tył. Ostatnio zauważyłem przy wymianie oleju że jak popchnę samochód lekko do tyłu (jest na biegu ) to silnik unosi sie do góry i bardzo słychać lewą poduszkę silnika (chlupotanie oleju ) mam pytanie jaki zamiennik zastosować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się