marcin j Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Nic dodac nic ujac, poprostu piekne S4
Marcin. Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Opublikowano 30 Marca 2007 Dzięki wszystkim :smile: Pierwsze wrażenia i porównanie do STi: Kilka pierwszych wrażeń, jak pojeżdzę więcej, przejadę się na rozetę(mam do zabicia jedne oponki ) to napiszę coś więcej. S4 jest bardziej komfortowe od STi, lepiej wybiera nierówności, mimo ewidentnie mniejszego skoku zawiasu. O dziwo mniej też się przechyla na zakretach. Prowadzi się pewnie, ma minimalnie bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Na luźnej nawierzchni już nie jest tak kolorowo. S4 daje zdecydowanie mniej fanu, jest mocno neutralne z tendecją do podsterewności, o wiele trudniej sprowokować tył do ucieczki, a jak już ucieknie trzeba się bardziej napracować żeby go uspokoić. Jest zdecydowanie mniej przewidywalne od Subaru. Oczywiście to są pierwsze wrażenia, w audi się jeszcze nie wjeździłem, więc może będzie lepiej, poza tym stan i rozmiar opon zdecydowanie nie sprzyja takim nawierzchnią - letnie conti 234/40/18, 3mm bieżnika. Fotele za to są rewelacyjne, świetnie trzymają, mają bardzo szeroki zakres regulacji. Przykra sprawa to kiepske osiągi, nie wiem może to tylko moje wrażenie, ale S4 jeździ jak by miała jakieś 250 KM a nie 344 Moc rozwija bardzo równomiernie, ciagnie mocno od 1800 rpm, ale tak samo mocno i w wyzszych rejestrach obrotomierza, tzn. w żadnym zakresie obrotów nie czuć jakiegoś większego przyrostu mocy. Co do brzmienia, niestety też jkest kiepsko Najwyraźniej egzemplarz którym jeździłem wcześniej miał coś zrobione z wydechem, pięknie eksponował dźwięk V8. Tutaj jest właściwie kompletna cisza, oczywiście coś tam słychać i silnik brzmi ładnie, ale ma się to nijak do tego co słyszałem w tamtym S4. Dwie sprawy, które muszę zrobić - poprawić wydech (może zdecyduję się na kpl. Milteka z katami - tylko że nikt go w Polsce nie sprzedaje) i podjadę na hamownie zmierzyć moc - oczywiście to najpierw. Nie wiem też czy przypadkiem nie kończy się sprzegło. Przy strzale, najpierw następuje krótki uślizg sprzęgła i czuć że ewidentnie jest przypalone i dopiero jedzie. Nie wiem, może ten typ tak mam, może chodzi o bezpieczeństwo skrzyni Jeżeli chodzi o bardziej przyziemne sprawy jak spalanie np. to pali podobnie jak Subaru, ale to też wstepna diagnoza.
rex Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Gratulacje :smile: Naprawdę, super sprawa :smile:
T-żółw Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 avant, alcantara, navi...malinka milej jazdy zycze :exclaim:
poziek Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 autko może być, ale już wiem, że nie chce S4
Marcin. Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 autko może być, ale już wiem, że nie chce S4 Why?
pre_pl Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Przykra sprawa to kiepske osiągi, nie wiem może to tylko moje wrażenie, ale S4 jeździ jak by miała jakieś 250 KM a nie 344 Moc hmm... kiedyś ze zdziwieniem przeczytałem pewien tekst na audiworld : http://forums.audiworld.com/rs4b7/msgs/14810.phtml Zawsze myślałem, że Audi było konserwatywne pod tym względem i nie pisało bzdur jeśli chodzi o osiągi, spalanie. To co było na papierze, znajdowało pokrycie w praktyce. Niestety nie wiem czy to prawda (ten tekst z audiworld), podaję bardziej jako ciekawostkę, może kolega z południowej Kalifornii (snowboarder) by się wypowiedział - również posiada S4 ( http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3637 ). Hamownia może nieco więcej światła rzucić na ten issue... Dzięki za tekst, przeczytałem z dużym zainteresowaniem - świetnie opisałeś.
Marcin. Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 pre_pl, z tym tekstem na audiworld mnie zmartwiłeś. Liczyłem że może moje S4 się rozjeździ, w końcu stało kilka miesięcy, poza tym pali się service i należy już wymienić olej i filtry. Miałem cichą nadzieję, że ECU obcina minimalnie osiągi ze względu na zużyty olej...
pre_pl Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 z tym tekstem na audiworld mnie zmartwiłeś ja to tylko podałem jako ciekawostkę, nie wierzę że jest to mozliwe... Noo... mniej 5 kuni to jeszcze, ale to wszystko ten tekst jest dobry : http://forums.audiworld.com/rs4b7/msgs/14816.phtml
Norbi Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Bardzo jestem ciekawy jak wypada porównanie do S4 B5 jeżeli chodzi o odczucia z jazdy. Rewelacja autko, napisz ile potrafi łyknąć w mieście to cudeńko
Gość Murzyn Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Pierwsze wrażenia i porównanie do STi: porownaj sobie nowa impreze do S4 - wszystko bedzie jasne
Thomas Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 osobiscie nie gustuje w Avantach ale .....S4...i ten silnik , piekna furka , gratuluje !! pozdrowienia
Marcin. Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Bardzo jestem ciekawy jak wypada porównanie do S4 B5 jeżeli chodzi o odczucia z jazdy. Rewelacja autko, napisz ile potrafi łyknąć w mieście to cudeńko Możemy skonfrontować, teoretycznie moje autko powinno być szybsze, ale "dupohamownia" podpowiada mi że będzie na odwrót W mieście już widzę, że będzie paliło sporo, w końcu ruszyć prawie 1800 kg z miejsca nie jest łatwo. Na razie za mało pojeździłem żeby dać miarodajną odpowiedź, ale tak na oko przy spokojnej jeździe około 13,5-14 l [ Dodano: 02-04-2007, 08:30 ] Pierwsze wrażenia i porównanie do STi: porownaj sobie nowa impreze do S4 - wszystko bedzie jasne Nie bardzo wiem o co Ci chodzi
Norbi Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Możemy skonfrontować, teoretycznie moje autko powinno być szybsze, ale "dupohamownia" podpowiada mi że będzie na odwrótMyśle,że na 100% szybsze, tylko jestem ciekawy jak ciągnie taka moc kiedy nie ma turbulum [ Dodano: 02-04-2007, 15:59 ] W mieście już widzę, że będzie paliło sporo, w końcu ruszyć prawie 1800 kg z miejsca nie jest łatwo. Na razie za mało pojeździłem żeby dać miarodajną odpowiedź, ale tak na oko przy spokojnej jeździe około 13,5-14To bardzo dobry wynik, u mnie wypada to nieco gorzej a przecież 2 gary mniej :confused: [ Dodano: 02-04-2007, 16:00 ] Nie bardzo wiem o co Ci chodzi nie jesteś sam, też nie zrozumiałem o co cho
mega13 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 FULL WYPAS w pełnym tego słowa znaczeniu...
Marcin. Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Myśle,że na 100% szybsze, tylko jestem ciekawy jak ciągnie taka moc kiedy nie ma turbulum Ciągnie równomiernie od 2000 rpm do czerwonego pola. W żadnym zakresie obrotomierza nie ma fajerwerków. To bardzo dobry wynik, u mnie wypada to nieco gorzej a przecież 2 gary mniej :confused: Hmm, ile waży Twoja S4? To jest seria?
Norbi Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Hmm, ile waży Twoja S4? To jest seria?bodajże 1560 kg i ma zrobiony soft na 316 KM (tak jest napisane w briefie, nie mierzyłem), a ile Twoje Eseczka w serii ma setki?? [ Dodano: 02-04-2007, 16:52 ] zerknąłęm ,że to manual więc 5.4 mój jak był młody :biggrin: miał 5.6 w serii, czyli teraz po sofcie zakładając oczywiście, że wszystko jest sprawne i bangla jak należy to faktycznie powinno być podobnie. może kiedyś bedzie nam dane stanąć obok siebie i sprawdzić tak z czystej ciekawości . Piekna ta B6-czka jeszce raz gratki za wybór :exclaim:
G.ARY Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Jestem pod wrazeniem dech zapiera poprostu lala wypas tylko szkoda jej na nasze drogi
Rekomendowane odpowiedzi