Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 6 godzin temu, k232 napisał: Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego. dawki rozruchowe do poprawki
misiek95 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 6 godzin temu, k232 napisał: Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego. jak?
secio84 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Ustawiłem synchronizację ń +1.1 i auto odpala dużo lepiej na ciepłym ale dawki też spróbuję ogarnąć. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 14 godzin temu, misiek95 napisał: jak? Wyciągnij i miernikiem pasuje posprawdzać napięcie.
kalix94 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Panowie próbowałem dziś zmienić kat synchronizacji. Odkrecilem 3 śruby na klucz 13 potemu przeszedłem do tej większej śruby u mnie w ajm jest na klucz 18 chciałem wartośc zwiększyć wiec przekrecalem w lewo blaszka nawet nie ruszyła a zaczęła mi się odkręcac śruba co mam z tym zrobić? Czyżby ta blaszka z tyłu "zespawala" się z kolem?
simsonek Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Cześć ! Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ?
scania1213 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 W dniu 25.08.2017 o 12:14, simsonek napisał: Cześć ! Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ? Halo, witam wszystkicg Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2? Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? Silnik 2.0 tdi brd
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 6 godzin temu, scania1213 napisał: Halo, witam wszystkicg Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2? Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? Silnik 2.0 tdi brd Ważne jest okno nr 4
scania1213 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 10 minut temu, Dev napisał: Ważne jest okno nr 4 Okno 4 tzn walki wydechowy i ssący już są na - 2, zostało mi okno 2 ponoć powinno być 1 atdc, ale nie jestem pewny i fajnie gdyby ktoś podpowiedzial..
ZiBiS4 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?
julo23 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Świetny temat ale czy ten opis z pierwszego postu moge stosowac do silnika 2.0 tdi BRD czy raczej tej w ktorym jest opisane ze trzeba miec blokady ? Edytowane 22 Listopada 2018 przez julo23
AndrzejewskiA4B8 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 51 minut temu, AndrzejewskiA4B8 napisał: Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? Owszem
Darwek24 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) A W A4 B8 2014 2.0 TDI w vcds gdzie się kąt wtrysku, mam vcdsa po angielsku i gdzie trzeba wejść żeby to sprawdzić ? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Darwek24
Darwek24 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) A w A4 B8 gdzie sprawdzimy synchro w vcds mam program po angielsku i nie wiem gdzie to sprawdzić, nie mam aktywnego pola 08 ani ani w pomiarze rozszerzonym nie mam 191 synchronous angle vcds 12.12 gdzie to bedzie ? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Darwek24
lucasek Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca (edytowane) W dniu 25.04.2017 o 21:09, Dev napisał(a): Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego, potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację. DEV czy ustawiając rozrząd na blokadach (silnik AVF) jest możliwość żeby był przestawiony o 1 ząbek? Edytowane 3 Marca przez lucasek
lucasek Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca 30 minut temu, Dev napisał(a): W którym.miejscu ? Mam problem z kątem synchronizacji wałka rozrządu. Po dynamicznej jeździe nazajutrz następnego dnia samochód nie odpala - przestawia się kąt synchronizacji i trzeba go regulować. Oddałem samochód do mechanika wymienił rozrząd na blokadach po czym samochód nie odpalił a kąt aynchronizacji był poza zakresem. Co może być przyczyną że tak się dzieje?
Dev Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca (edytowane) Najprościej Ustaw wał na znak, zdejmij pokrywę I weź lusterko, zobacz czy wejdzie Ci górna blokada. Jeżeli nie to popuść 3 śruby 13tki a kluczem 18cie ustaw koło tak aby weszła blokada. Jak wejdzie to zakręć te trzy 13tki i sprawdź synchro Edytowane 3 Marca przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się