Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie kąta synchronizacji w silniku Audi TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, k232 napisał:

Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

dawki rozruchowe do poprawki

Opublikowano
6 godzin temu, k232 napisał:

Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

jak?

Opublikowano

Ustawiłem synchronizację ń +1.1 i auto odpala dużo lepiej na ciepłym ale dawki też spróbuję ogarnąć.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
14 godzin temu, misiek95 napisał:

jak?

Wyciągnij i miernikiem pasuje posprawdzać napięcie.

Opublikowano

Panowie próbowałem dziś zmienić kat synchronizacji. Odkrecilem 3 śruby na klucz 13 potemu przeszedłem do tej większej śruby u mnie w ajm jest na klucz 18 chciałem wartośc zwiększyć wiec przekrecalem w lewo blaszka nawet nie ruszyła a zaczęła mi się odkręcac śruba co mam z tym zrobić? Czyżby ta blaszka z tyłu "zespawala" się z kolem?

Opublikowano

Cześć !

Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ?

Opublikowano
W dniu 25.08.2017 o 12:14, simsonek napisał:

Cześć !

Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ?

Halo, witam wszystkicg

Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2?  Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? 

Silnik 2.0 tdi brd 

Opublikowano
6 godzin temu, scania1213 napisał:

Halo, witam wszystkicg

Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2?  Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? 

Silnik 2.0 tdi brd 

Ważne jest okno nr 4

Opublikowano
10 minut temu, Dev napisał:

Ważne jest okno nr 4

Okno 4 tzn walki wydechowy i ssący już są na - 2, zostało mi okno 2 ponoć powinno być 1 atdc, ale nie jestem pewny i fajnie gdyby ktoś podpowiedzial.. 

Opublikowano

Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?

Opublikowano (edytowane)

Świetny temat ale czy ten opis z pierwszego postu moge stosowac do silnika 2.0 tdi BRD czy raczej tej w ktorym jest opisane ze trzeba miec blokady ?

Edytowane przez julo23
Opublikowano

Do wszystkich trzeba mieć

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? 

Opublikowano
51 minut temu, AndrzejewskiA4B8 napisał:

Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? 

Owszem

Opublikowano (edytowane)

A W A4 B8 2014 2.0 TDI w vcds gdzie się kąt wtrysku, mam vcdsa po angielsku i gdzie trzeba wejść żeby to sprawdzić ?

Edytowane przez Darwek24
Opublikowano (edytowane)

A w A4 B8 gdzie sprawdzimy synchro w vcds mam program  po angielsku i nie wiem gdzie to sprawdzić, nie mam aktywnego pola 08 ani ani w pomiarze rozszerzonym nie mam   191 synchronous angle vcds 12.12 gdzie to bedzie ?

Edytowane przez Darwek24
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.04.2017 o 21:09, Dev napisał(a):

Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego,  potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację. 

DEV czy ustawiając rozrząd na blokadach (silnik AVF) jest możliwość żeby był przestawiony o 1 ząbek? 

Edytowane przez lucasek
Opublikowano

W którym.miejscu ?

Opublikowano
30 minut temu, Dev napisał(a):

W którym.miejscu ?

Mam problem z kątem synchronizacji wałka rozrządu. Po dynamicznej jeździe nazajutrz następnego dnia samochód nie odpala - przestawia się kąt synchronizacji i trzeba go regulować. Oddałem samochód do mechanika wymienił rozrząd na blokadach po czym samochód nie odpalił a kąt aynchronizacji był poza zakresem. Co może być przyczyną że tak się dzieje?

Opublikowano (edytowane)

Najprościej 

Ustaw wał na znak, zdejmij pokrywę I weź lusterko, zobacz czy wejdzie Ci górna blokada. Jeżeli nie to popuść 3 śruby 13tki a kluczem 18cie ustaw koło tak aby weszła blokada. Jak wejdzie to zakręć te trzy 13tki i sprawdź synchro 

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...