Slusi92 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Witam, jakieś dwa tygodnie temu zostałem posiadaczem B6 1.8T, na moje nieszczęście wracając do domu, jadąc cały czas około 160km/h po godzinie jaZdy pokazał mi się komunikat oldruck z czerwona konewka po czym po 5 sekundach znikł, zatrzymałem się na poboczu otworzyłem maske by posłuchać jak pracuje silnik, nie usłyszałem nic niepokojącego, zawory nie klepaly, totalna cisza. Dwa tygodnie jeżdżę od tamtego momentu i ani razu nie pojawiła mi się spowrotem ikona z niskim ciśnieniem oleju. Co mogło być powodem pojawienia się wtedy tego błędu? Dodam tylko ze auto miało stary olej około 20 tysięcy na nim przejechane i na miejscu jak już dojechałem do domu po odczekaniu kilku godzin sprawdziłem bagnet oleju na którym poziom oleju był ledwo na minimum
Langista Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Swoją drogą, zrobić 20k na oleju przy turbinie? Bardzo nierozsądnie..
Slusi92 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2021 To trzeba zrzucać michę? Błąd pojawił się tylko raz i narazie przez okres dwóch tygodniu ani śladu po nim, a auto sporo eksploatowane przez ten czas. Czy czekać ewentualnie do następnego pojawienia się konewki
Langista Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Następnym razem konewka się pojawi wraz z obróconą panewką. Wymień ten olej i przy okazji micha w dół, i czyszczenie smoka. Chyba że lubisz taka adrenalinę i czekasz tylko aż motorownia padnie. Przy turbinie olej zmienia się co 10-12kkm max.
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 A co taki zaskoczony? Już dawno powinieneś zmierzyć ciśnienie oleju, a zatkany smok to plaga silników 1.8t.
Slusi92 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Jutro właśnie będę mierzyć ciśnienie tylko pytanie ile powinno wynosić i na jakich obrotach?
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Naprawdę szukanie boli?, łaskawie profil uzupełnij skoro oczekujesz jakiejkolwiek pomocy. Jałowe min 1,2b, 2 tys - 3-4bary, 3tys - 4bary. Olej temp. min80 stopni i mowa o temp oleju, a nie wody na zegarach !
rtrocha00 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Witam. Dołączę się do tematu. 10 miesięcy temu miałem podobny problem. Wraz z mechanikiem wyczyściliśmy smoka i zbadaliśmy ciśnienie oleju było wzorowe. Teraz po przejechaniu 10 tys km znów raz kiedyś zapala się oldruck. Czym to może być spowodowane bo chyba nie możliwe jest by zatkał się smok na nowo ? Proszę i jakąś poradę ?
whyduck1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 54 minuty temu, rtrocha00 napisał: Proszę i jakąś poradę ? Poradę masz wyżej. Zmierz ciśnienie oleju.
rtrocha00 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Ciśnienie zmierzone. Jest wzorowe. Dlatego ja i mechanik rozkładamy ręce Czujnik też jest nowy. Naprawdę nie wiem o co chodzi mojej audi...
rtrocha00 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Wiązka.? Przepraszam można jaśniej ? Czy chodzi o kable ? Mechanik twierdzi że od smoka dostała niby pompa a od pompy panewki. Tylko dane tego nie wskazują i boje się że na kasę chce tylko mnie nabrać.
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Było nie raz, że ciśnienie ok, a smok za***any. Poza tym może być problem z zegarami albo coś z okablowaniem. Pytanie też czy pomiar miałeś na mocno rozgrzanym oleju, bo to że płyn ma 90 stopni to olej na pewno nie...
rtrocha00 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Witam. Pomiar był na gorącym oleju robiony. Okablowanie jest ok nie stwierdzono żadnych zwarć itp. czujnik też wymieniony profilaktycznie. Naprawdę nie mam pojęcia co jest mojej audi. Ostatnia rzecz została do sprawdzenia to ponownie smok. Ale czy możliwe jest żeby się z powrotem zatkał po 10 tys km ??
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Możliwe jak mechanik najebał silikonu, który się oberwał i trafił do smoka.
rtrocha00 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Witam Panowie. Pompe założyłem nowa smok jest nowy. Przejechałem. 200 km i znowu oldruck.... Nie mam już pomysłu co może być? Dodam że oldruck się zapala przy niskich obrotach i gaśnie po dodaniu mocniej gazu. Czy macie jakieś pomysły jeszcze ? Czy jeździć już z tym ??
szpakuziom Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Pompa jakiej firmy tak z ciekawości zapytam?
AndrzejK. Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, rtrocha00 napisał: Czy jeździć już z tym ?? Słaby pomysł.... 1 godzinę temu, rtrocha00 napisał: Dodam że oldruck się zapala przy niskich obrotach i gaśnie po dodaniu mocniej gazu. Ten objaw kojarzy się nie tylko z pompą, ale i z dojechanymi panewkami.....olej jaki lejesz i co ile wymieniasz? Godzinę temu, szpakuziom napisał: Pompa jakiej firmy tak z ciekawości zapytam? Najlepiej ori (nie biorę tu pod uwagę spraw ekonomicznych)
rtrocha00 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Pompa firmy pierburg czy coś takiego. Panewki sprawdzane były przy wymianie pompy wyglądają naprawdę solidnie. . Od ląd mam audi leje olej motul 5w40 co 9 tys km. Zauważyłem że oldruck się zapala poniżej obrotów działania turbiny....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się