Aciekk Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zrobie tak jak radzisz.. a mam pytanie jeszcze czy ten zawor na pompie co jest na 2 sruby moze sie jakos zatrzec lub zatkac i blokowac doplyw paliwa na szyne ? Staram sie zrozumiec caly ten uklad paliwowy
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Aciekk napisał: Zrobie tak jak radzisz.. a mam pytanie jeszcze czy ten zawor na pompie co jest na 2 sruby moze sie jakos zatrzec lub zatkac i blokowac doplyw paliwa na szyne ? Staram sie zrozumiec caly ten uklad paliwowy Jak każda pracująca częś może sie zepsuć. Zawór ten (N290) jest po stronie niskiego ciśnienia ale gdy źle reguluje/dozuje może po wysokiej stronie brakować ciśnienia.
Aciekk Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Czyli tak na prawde jezeli paliwo dochodzi odpowiednio , pompa pracuje dobrze to loterią jest teraz wymieniac czujniki regulatory i zawory bo nie wiadomo po ktorej czesci lezy wina, masakra
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Dlatego ważne jest wykluczyć najpier te obie pompy aby nie wymieniać nadaremnie.
Aciekk Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Czy do przeprowadzenia testu z pompa paliwa w baku potrzebny jest vcds ? Czy po zaplonie tez bedzie leciec przez jakis czas paliwo? Ewentualnie podac napiecie na piny ? Chcialbym sprawdzić czy poleci te 650ml w 15 sekund
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Pompę w w baku sprawdzasz podając na nią napięcie z aku. Pompę progową uruchamiasz w vcds w nastawach podstawowych (test pompy).
Aciekk Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 A czy po wlaczaniu zaplonu pompki nie powinny sie wlaczyc zeby nabic cisnienie? Dopiero podczas krecenia zaczyna pompowac
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Tak, włączają sie ale jest to bardzo krótko i nie wiem czy pełną mocą są sterowane.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Tu ci podaje logi z turbiny przeplywki i z samego paliwa. Logi na nowym regulatorze na szynie i nowym zaworze cisnienia na pompie TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Wrzuc nieobrobione logi w formacie .csv tu na forum a nie laduj ich na ta strone co wyzej. Masz funkcje na dole dodaj plik i tam wrzucasz. Poza tym to nie sa te grupy o ktorych pisalem.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Jakie nie te grupy te co wymieniles to sa ?
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Po lewej stronie masz numery grup IDE które prosiłem żebyś zlogował. Wyszukaj je i zaznacz wszystkie, tak aby występowały one w jednym logu. Zrób jazdę próbną przynajmniej 5 min z ròżnymi trybami pracy silnika (wolne obroty, przyspieszanie, jazda ze stałą prędkością). Chodzi o to by było widać jak zachowują się ciśnienia w różnych trybach i obciążeniach.
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Ach i jeszcze jedno. Podpinasz kompa, uruchamiasz vcdc, włączasz na razie tylko zapłon, wchodzisz w sterownik 01, wchodzisz w pomiary rozszerzone, wybierasz w pasku wyszukiwania (prawe okno) podane grupy wpisując sam numer bez IDE, zaznaczasz i tak wyszukujesz następne, aż wszystkie siedem zaznaczysz. Jak już będziesz miał wszystkie siedem dopiero naciskasz na przycisk logowania i uruchamiasz logowanie a następnie startujesz silnik. Chodzi o to by było widać na logu ciśnienie w czasie rozruchu. Następnie niech silnik pochodzi sobie 20-30 sek. na wolnych obrotach i dopiero ruszasz w trasę. Jedziesz normalnie jakbyś jechał do pracy. Vcds niech sobie loguje. Przyspieszasz, zmieniasz biegi i jedziesz całkiem normalnie. W czasie tej jazdy przeciągnij 2 razy na jednym biegu tak do 3000 obr/min i zmień na wyższy bieg. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 U mnie nie ma takich numerow wszystko jest pod innymi numerami
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Mam po polsku i sa inne numery grup
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 To szukaj następujących : Obroty silnika, położenie pedału gazu, wysokie ciśnienie paliwa wartość wymagana, wysokie ciśnienie paliwa wartość rzeczywista, ciśnienie paliwa, zawór regulacyjny ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Niestety log szybko przerwany bo wyskoczyl blad i tryb awaryjny LOG-01-IDE00021_6.csv
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 O dobrze, moze bedzie widac co bylo przyczyna. Zaraz sprawdze.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Mam juz dosc tego szrota , zostal czujnik na listwie do wymiany , moze to on przeklamuje i bledne dane wysyla do komputera czy tam regulatora bo widze sam nie znajac sie na tych logach ze pompa daje cisnienie miejscami nawet wieksze niz wymagane... brak mi juz sił .. wymieniac czujnik ??? daj mi jakies dobre wieści Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Aciekk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się