Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem swiece zarowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrobie tak jak radzisz.. a mam pytanie jeszcze czy ten zawor na pompie co jest na 2 sruby moze sie jakos zatrzec lub zatkac i blokowac doplyw paliwa na szyne ? Staram sie zrozumiec caly ten uklad paliwowy 

Opublikowano
Godzinę temu, Aciekk napisał:

Zrobie tak jak radzisz.. a mam pytanie jeszcze czy ten zawor na pompie co jest na 2 sruby moze sie jakos zatrzec lub zatkac i blokowac doplyw paliwa na szyne ? Staram sie zrozumiec caly ten uklad paliwowy 

Jak każda pracująca częś może sie zepsuć. Zawór ten (N290) jest po stronie niskiego ciśnienia ale gdy źle reguluje/dozuje może po wysokiej stronie brakować ciśnienia. 

Opublikowano

Czyli tak na prawde jezeli paliwo dochodzi odpowiednio , pompa pracuje dobrze to loterią jest teraz wymieniac czujniki regulatory i zawory bo nie wiadomo po ktorej czesci lezy wina, masakra

Opublikowano

Dlatego ważne jest wykluczyć najpier te obie pompy aby nie wymieniać nadaremnie. 

Opublikowano

Czy do przeprowadzenia testu z pompa paliwa w baku potrzebny jest vcds ? Czy po zaplonie tez bedzie leciec przez jakis czas paliwo? Ewentualnie podac napiecie na piny ?

Chcialbym sprawdzić czy poleci te 650ml w 15 sekund 

Opublikowano

Pompę w w baku sprawdzasz podając na nią napięcie z aku.

Pompę progową uruchamiasz w vcds w nastawach podstawowych (test pompy). 

Opublikowano

A czy po wlaczaniu zaplonu pompki nie powinny sie wlaczyc zeby nabic cisnienie?

Dopiero podczas krecenia zaczyna pompowac

Opublikowano

Tak, włączają sie ale jest to bardzo krótko i nie wiem czy pełną mocą są sterowane.

Opublikowano

Tu ci podaje logi z turbiny przeplywki i z samego paliwa. 

Logi na  nowym regulatorze na szynie i nowym zaworze cisnienia na pompie 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Wrzuc nieobrobione logi w formacie .csv tu na forum a nie laduj ich na ta strone co wyzej. Masz funkcje na dole dodaj plik i tam wrzucasz. Poza tym to nie sa te grupy o ktorych pisalem. 

Opublikowano

Jakie nie te grupy te co wymieniles to sa ?

Opublikowano

Po lewej stronie masz numery grup IDE które prosiłem żebyś zlogował. Wyszukaj je i zaznacz wszystkie, tak aby występowały one w jednym logu. 

Zrób jazdę próbną przynajmniej 5 min z ròżnymi trybami pracy silnika (wolne obroty, przyspieszanie, jazda ze stałą prędkością). Chodzi o to by było widać jak zachowują się ciśnienia w różnych trybach i obciążeniach. 

20210421_131105.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ach i jeszcze jedno. Podpinasz kompa, uruchamiasz vcdc, włączasz na razie tylko zapłon, wchodzisz w sterownik 01, wchodzisz w pomiary rozszerzone, wybierasz w pasku wyszukiwania (prawe okno) podane grupy wpisując sam numer bez IDE, zaznaczasz i tak wyszukujesz następne, aż wszystkie siedem zaznaczysz. Jak już będziesz miał wszystkie siedem dopiero naciskasz na przycisk logowania i uruchamiasz logowanie a następnie startujesz silnik. Chodzi o to by było widać na logu ciśnienie w czasie rozruchu. Następnie niech silnik pochodzi sobie 20-30 sek. na wolnych obrotach i dopiero ruszasz w trasę. Jedziesz normalnie jakbyś jechał do pracy. Vcds niech sobie loguje. Przyspieszasz, zmieniasz biegi i jedziesz całkiem normalnie. W czasie tej jazdy przeciągnij 2 razy na jednym biegu tak do 3000 obr/min i zmień na wyższy bieg. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

U mnie nie ma takich numerow wszystko jest pod innymi numerami 

Opublikowano

Mam po polsku i sa inne numery grup

Opublikowano

To szukaj następujących :

Obroty silnika,

położenie pedału gazu,

wysokie ciśnienie paliwa wartość wymagana,

wysokie ciśnienie paliwa wartość rzeczywista, 

ciśnienie paliwa,

zawór regulacyjny ciśnienia paliwa,

zawór dozowania paliwa. 

Opublikowano

Niestety log szybko przerwany bo wyskoczyl blad i tryb awaryjny 

LOG-01-IDE00021_6.csv

Opublikowano

O dobrze, moze bedzie widac co bylo przyczyna. Zaraz sprawdze.

Opublikowano (edytowane)

Mam juz dosc tego szrota , zostal czujnik na listwie do wymiany , moze to on przeklamuje i bledne dane wysyla do komputera czy tam regulatora bo widze sam nie znajac sie na tych logach ze pompa daje cisnienie miejscami nawet wieksze niz wymagane... brak mi juz sił .. wymieniac czujnik ??? daj mi jakies dobre wieści 

Edytowane przez Aciekk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...