Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Dodam ze podczas prob jadac z 3 biegu az do odcinki nie wyskoczyl blad ani razu , pojawia sie on wtedy gdy mu dodaje gwaltownie gazu i popuszczasz .. robilem testy na kazdym biegu od 1500 obr do odcinki i zero jakichkolwiek problemow
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) To jest normalne, że ciśnienie rzeczywiste czasem jest wyższe niż wymagane. Tak musi być. Moim zdaniem zawór dozujący na pompie zachowuje się nietypowo względem zaworu regulującego na listwie. W ostatnim zdjęciu (przykładowe z Golfa 7) widać jak powinien się zachowywać. W czasie jazdy ze stałym obciążeniem i prędkością pracują one równolegle. W momencie dodania gazu zawór dozujący otwiera a zawór na listwie zamyka i na odwrót. Widać to na ostatnim zdjęciu, dwie linie, które są jakby odwrotnością. U Ciebie zawór dozujący w ostatnich sekundach loga pomimo przyspieszania i 100% położenia pedału gazu nagle zamknął (moment złapania notlaufa). To są moje przypuszczenia. Możliwe, że zawór dozujący ma jakąś usterkę lub okablowanie lub sterowanie nim. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Regulator na listwie i zawor ciśnienia na pompie nowki orginalne boscha po vinie , takze wątpię zeby byly nie sprawne .. moze ten mizerny czujnik na listwie robi mnie w ciula co ? Myslisz ze moglby paprac robote ?
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Auto ma 361 tys przebiegu moze wyzional ducha i tak o sobie przypomina
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Hmmmm... wartości, które podaje wydają się na pierwszy rzut oka raczej wiarygodne. Robiłeś test pomp paliwa?
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Tak i wszystko wychodzi za kazdym razem prawidlowo vcds nie widzi zadnych problemow w zadnej pompie.. doradz co tu dalej robic
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Jakby ktoras pompa nie domagala to raczej na odcince nie przejechalbym nawet paru metrow
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Wiesz co, wykonaj jeszcze jeden test. Odkręć korek paliwa i zrób jazdę próbną czy złapie notlaufa. Gdy odpowietrzenie nie jest prawidłowe pompy pomimo sprawności nie mogą podać paliwa bo wytwarza się podciśnienie w baku.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Juz lece do auta zaraz dam znac
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Niestety dalej zapala sie kontrolka grzania i wpada w notlauf
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Szkoda... mogła to też być jedna z przyczyn. Pozostaje pompa CR do sprawdzenia na stole.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 To co czujnik na listwie pomijac i nie sprawdzac go ?
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Wkoncu to od nie go ciagle wyskakuje blad Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Aciekk
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Można by go wymienić tylko dla uspokojenia sumienia ale nie sądzę, że to on.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Sądząc po logach uwazasz ze pompa nie domaga ? Czy widac cos co moze na nią wskazac ? Najgorsze jest to ze auto w chwili awarii mialo isc na sprzedaz i teraz nie za bardzo chce w to pakowac pieniadze tym bardziej ze nawet jak zrobie to i tak idzie do sprzedania...
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Na pierwszy rzut oka wyglądało ok. Jutro przyjrzę się temu dokładniej.
Aciekk Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 To jakbys mogl to bylbym bardzo wdzieczny , w sumie to juz jestem za pomoc ktorej mi udzieliles
Muskel1 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Wygląda na to, że pompa cr nie pompuje należytego ciśnienia. Tyko kilkukrotnie ciśnienie rzeczywiste było wyższe niż wymagane (rzeczywiste powinno być prawie zawsze wyższe niż wymagane). Finalnie różnica pomiędzy rzeczywistym a wymaganym wyniosła ponad 300 Bar co doprowadziło do posadzenia błędu.
Aciekk Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Czyli nie kombinowac tylko odrazu dac do kogos kto sie zna niech wymienia pompe ? Czy probowac ten czujnik wymienic ?
Muskel1 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 System CR działa podobnie jak kompresor powietrza ze zbiornikiem, gdzie rura/szyna rail spełnia zadanie zbiornika. System ten pracuje z lekkim nadmiarem ciśnienia, u Ciebie jest go prawie cały czas lekki niedomiar (co z koleii przykuwa moją uwagę do tych pomp przed CR). Wątpię, żeby to było błędne wskazanie czujnika. Jeżeli go wymienisz będzie co prawda pewność, że to nie on ale z drugiej strony, jeżeli to nie on, to jest to dodatkowy koszt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się