Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem swiece zarowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zadzwonilem do specjalisty od pomp i mi powiedzial ze to nie bedzie pompa ze odkad jest w zawodzie to dopoki opilkow nie ma to raczej te pompy sie nie psuja takze juz sam nie wiem

Opublikowano

Dlatego mówię. Pompy przed CR. 

Opublikowano

Dzisiaj auto odstawione do magika ktory zajmuje sie dieslami, ma dzwonic z diagnozą .. dam znac co wyszlo

Opublikowano (edytowane)

To czekamy.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Cisnienie na pompkach jest , pompe  wysokiego cisnienia podmienil na nową i dalej to samo , mowi ze jutro bierze sie za pompke w zbiorniku bo moze byc sitko zatkane .. masakra

Opublikowano

Witam znowu , pompka w baku sprawdzona sprawna wyciagnal wyczyscil ponoc duzo smieci bylo w baku , powiedzial ze zero opilkow w ukladzie wszystko juz podmienial na nowe i dalej blad wyskakuje ... we wtorek rozbiera wtryski bo juz tylko one zostaja .. sprawdzi na stole pobierczym .. normalnie tragedia , myslisz kolego ze to moga byc wtryski ? Wedlug vcds wydaje sie ze wtryski chyba sa sprawne nie ma za duzej rozbieżności co o tym sadzisz ?

Opublikowano

Wartości odczytane przez VCDS nie są miarodajnym testem na ich sprawność, zresztą już to tutaj pisałem. Aby je poprawnie zdiagnozować muszą być przetestowane na stole. 

Opublikowano

Witam auto do odebrania od pompiarza bez diagnozy rozebrane wszystko co sie dalo w ukladzie paliwowym .. od czyszczenia baku , sprawdzone pompki , pompa wysokiego cisnienia podmieniona na nowke sztuke , regulator podmieniony , zawor regulujacy na pompie podmieniony , wtryski wyciagniete mowi ze sa slabe ale to nie bedzie ich wina a blad dalej sie pojawia ... oddaje mi auto dalej zepsute bo nie doszedl do niczego .. jego propozycją jest kupic caly uklad paliwowy wstawic zaprogramowac i wtedy zobaczyc ... nie wiem co robic , jak dla mnie taka wymiana w ciemno wiaze sie z duzymi kosztami i byc moze nie rozwiaze problemu , co robic dalej doradz kolego

Opublikowano

Chciałbym dać jakąś dobrą radę ale niestety nie mam pomysłów:kwasny:

Opublikowano

Najbardziej mnie męczy fakt ze czujnika na listwie nikt nie ruszal

Opublikowano

Może wymień go i jeżeli to dalej nie pomoże, będzie przynajmniej wiadomo, że to nie on. 

Opublikowano

Masakra rece opadaja juz bym mogl wydac te x tysięcy na naprawe gdybym wiedzial co jest grane  .. spróbuje ten czujnik podmienic

Opublikowano

Auto odebrane od fachowca mowi ze wszystko sprawne bo podmienial wszystko , powiedzial rowniez ze wtryski mial na stole i trzymaja parametry ale cos na hydraulice jest powoli nie tak i ze wtrysk puszcza paliwo gdzies w przelew do jakiejs gruszki czy cos na listwie albo zle zrozumialem .. mowi zebym probowal do kogos innego dac niech rzuci okiem .. zaproponowal mi rowniez wymiane calego zestawu paliwowego wtryski pompa i listwa mowi ze to powinno wyeliminowac problem.. co robic ?

Nie chce utopic kasy w zestaw ani w wtryski skoro dzialaja ?

Lozna jakos dojsc przez vcds zeby sie upewnic ze to wtryski winne ?

Opublikowano (edytowane)

VCDSem nie sprawdzisz wtrysków czy są dobre (chyba trzeci raz to już tutaj piszę:wink:).

 Skoro mówi, że jeden leje za dużo na przelew, to nie jest sprawny i nie rozumię dlaczego powiedział, że są sprawne. Wymień jeden ten lejący. 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

No wlasnie powiedzial ze trzymaja wartosci ale cos wlasnie wspominal o przelewie tylko najgorsze ze nie mowil ile tych wtryskow przelewa... myslisz ze przez to przelewanie moze lapac blad ?

A co do vcds to w trakcie jazdy i na logu nie widac tego ze na ktoryms ucieka to cisnienie czy co tam sie dzieje , bo juz zglupialem .. jakis ten fachowiec chyba raczej partacz bo gada ze przelewa a proponuje wymiane calego ukladu bez sensu...

Edytowane przez Aciekk
Opublikowano
11 minut temu, Aciekk napisał:

 myslisz ze przez to przelewanie moze lapac blad ?

 

Nie wiem, ale skoro jest za dużo na przelewie to nie pracuje ja należy.

 

12 minut temu, Aciekk napisał:

A co do vcds to w trakcie jazdy i na logu nie widac tego ze na ktoryms ucieka to cisnienie czy co tam sie dzieje , bo juz zglupialem .

Nie, nie widać.

Opublikowano

Jak mu przelewa to moze te cisnienie wtedy maleje , a ze dzieje sie tak przy wyzszych obrotach to tylko dlatego ze jest juz zepsuty i daje o sobie znac nie wiem co robic ...

Opublikowano

Wyczytalem ze jak wtrysk jest na wartosci ujemnej to ma za duzo paliwa a jak w plusie to za malo i widac po tym zdjęciu u mnie ze na 4 cylindrze cos sie dzieje nie tak bo mam 0,70 mg na plusie a reszta minus

20210418_175357.jpg

Opublikowano

Jeżeli na przelewie, na którymś z wtrysków jest większa ilość paliwa niż na pozostałych, oznacza to, że wtrysk  podaje za mało paliwa do komory spalania. Jednonacznie może być sytuacja odwrotna i 3 wtryski są padnięte i mają za mało na przelewie i tylko ten jeden ma właściwą ilość  (czyli 3 leją do komory spalania).

Z drugiej strony, jeżeli twierdzi, że sprawdzał wszystkie na stole i że są ok, nie wiadomo w końcu jaka jest prawda. 

Opublikowano

Powiedzial ze trzymaja wartosci ale sa juz slabe ( i ze przelewaja tyle ze nie powiedzial czy to jeden czy wszystkie )

I nie ma pewnosci czy to bedzie wina wtryskow , oddal auto i nawet nie chcial nic pieniedzy bo wedlug nie go diagnozy nie postawil to nie skasuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...