Aciekk Opublikowano 14 Maja 2021 Autor Opublikowano 14 Maja 2021 Wtryski poszly do sprawdzenia , rowniutko zuzyte wszystkie 4 , przelewanie na kazdym wtrysku takie same .. takze chyba bedzie to wina wtryskiwaczy .. probowac ratowac je jakims specyfikiem do wtryskow? Cos moglo sie w tym przelewie zatkac/zablokowac ze on jest jakby ciagle otwarty?
Muskel1 Opublikowano 14 Maja 2021 Opublikowano 14 Maja 2021 (edytowane) Jak w takim razie jak sprawdzał skoro nagle okazuje się, że są zepsute? Wtryski nadają się do regeneracji albo do wymiany na nowe. Nie ma specyfików na uszkodzenia mechaniczne. Edytowane 15 Maja 2021 przez Muskel1
Aciekk Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Opublikowano 15 Maja 2021 Sprawdzone zostaly i okazalo sie ze wszystkie rowno przelewaja, co znaczy ze na listwie nie moze utrzymac sie cisnienie poniewaz paliwo wraca do baku ? Dobrze to rozumuje ? Tamten fachowiec to jakis partacz z dobrą renomą ktorą wyrobił mu jego ojciec ktory kiedys sie zajmowal tym w tej ze firmie , teraz przejął syn i widac nie ma pojecia ..
Muskel1 Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 (edytowane) 5 godzin temu, Aciekk napisał: Sprawdzone zostaly i okazalo sie ze wszystkie rowno przelewaja, co znaczy ze na listwie nie moze utrzymac sie cisnienie poniewaz paliwo wraca do baku ? Dobrze to rozumuje ? Nie całkiem. Przelew to jest nadmiar paliwa, które nie zostało wykorzystane i wraca ono do baku. Tam nie ma wysokiego ciśnienia. Paliwo we wtryskiwaczach spełnia także funkcję chłodzenia. Chłodzi je, nieustannie przez nie przepływając, gdyż w przeciwnym razie uległyby zatarciu. Jeżeli w czasie pomiaru, wszystkie wtryskiwacze na przelewie dają te same ilości paliwa, oznacza to, że albo wszystkie są sprawne albo wszystkie (jednakowo) uszkodzone. W zależności od tego jaka ilość paliwa nazbierała się w naczyńkach. Jeżeli założymy, że wszystkie 4 za mało nagromadziły, oznacza to, że wtryski leją za dużo paliwa do komory spalania, co może pod obciążeniem prowadzić do spadku ciśnienia na rail. Edytowane 15 Maja 2021 przez Muskel1
Aciekk Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Opublikowano 15 Maja 2021 Muszą lać za duzo paliwa bo srednie spalanie normalną jazdą bez katowania wynosi 10-11litrow ropy wiec chyba sami sobie na te fakty odpowiadamy, nie wiem juz co mam robic .. wymieniac wtryski czy nie ?
Muskel1 Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 Wtryski muszą być sprawdzone na stole. Kręcimy się tu w kółko kolego.
Aciekk Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Opublikowano 15 Maja 2021 Kolego moglbys zobaczyc na tego loga zrobiony dzisiaj robiony na autostradzie i powiem ci ciezko bylo go wywolac .. z gory dziekuje LOG-01-IDE00201_&11.CSV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się