pelonek1 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 11 minut temu, Kamil-Bex napisał: Nic poza tym niepokojącego się właśnie nie dzieje jedynie w moim odczuciu słabo przyśpiesza jak na 190km dzisiaj był podpięty pod komputer błędów brak. Logi porób.
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Podpięcie pod kompa 100-150zł? Za 50zł masz kabel, vcds z forum i jesteś niezależny. Tak to nic się nie dowiedziałeś i pewnie nie dowiesz póki sam się nie zainteresujesz. Diagnostykę 1.8t masz w postaci logów masz opisaną od a do z w dziale diagnostyka oraz multum innych rzeczy na vaginowskich forach. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez przem8
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) 14 minut temu, przem8 napisał: Podpięcie pod kompa 100-150zł? Za 50zł masz kabel, vcds z forum i jesteś niezależny. Tak to nic się nie dowiedziałeś i pewnie nie dowiesz póki sam się nie zainteresujesz. Diagnostykę 1.8t masz w postaci logów masz opisaną od a do z w dziale diagnostyka oraz multum innych rzeczy na vaginowskich forach. Dzięki za radę w mojej okolicy kasują 50zl i nie jest to szczegółowa diegnostyka raczej weryfikacja błędów jakie występują oraz kasownanie. Nie chcę zapeszać ale prawdopodobnie znalazłem przyczynę falowania obrotów na ssaniu a mianowicie pęknięta plastikowa rurka nr2 na łączeniu z trujnikiem. Przylega do trujnik nr5 ale po dotknięciu palcem odgina się bez problemu jutro wymiana. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Kamil-Bex
Kamil-Bex Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2021 W dniu 19.04.2021 o 20:54, pelonek1 napisał: Logi porób. Jak kupię kabel to porobię Logi zaraz przed Chamownia ponieważ będzie podnoszoa moc ? żeby upewnić się ze jest wszystko ok. A więc tak odma została wymieniona okazało się że inne elementy odmy jak trujnik wychodzący z górnej pokrywy zaworów również jest popękany całą odma została sprawdzona wymieniona. . Auto dosłownie odzyło rwie pięknie do przodu ? korek wlewu oleju jeszcze mocniej podskakuje. Aale falujace obroty na ssaniu nadal pozostały obstawiam że winowajcą będzie pompa SAI są na niej widoczne kropelki wody wydaje mi się że robi zwarcie podczas proby uruchomienia i z tad te falujace obroty. Dla upewnienia odłączę ja podczas urichomienia samochodu zobaczymy czy będzie poprawa ale to dopiero w poniedziałek na kanale jak będzie montowany dont pipe wraz z nową rura z plecionka.
kakamber1 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Jak nie masz kata to bez sensu trzymać SAI. Wywal to dziadostwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się