pl_adamk Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Cześć, chciałbym sobie dołożyć hak, dwa pytania mnie nurtują. Czy hak i moduł elektroniczny od sedana i advanta różnią się od siebie? Moduł który był w a4 b9 może wymagać parametryzacji vcp?
Muskel1 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 43 minut temu, pl_adamk napisał(a): Czy hak i moduł elektroniczny od sedana i advanta różnią się od siebie? Nie. 43 minut temu, pl_adamk napisał(a): Moduł który był w a4 b9 może wymagać parametryzacji vcp? Jeżeli kupisz używany to nie. Fabrycznie nowy jest dziewiczy i należy wgrać parametryzacje.
A4B9 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Samej wiązki nie kupisz w ASO , tylko kpl z hakiem elektrycznym, koszt około 5tys zł. Jeśli chcesz elektryczny : -kup hak używany (sprawdź czy jest poprawiony , patrz wyżej w temacie) -wiązka TU -przełącznik otwierania haka w aso -moduł używany -uchwyt modułu ASO instrukcje dostaniesz z wiązką . inna opcja to nowy hak Westfalia (wypinany) i wiązka Westfalia z modułem (oni robią dla Audi)
pl_adamk Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego Dzięki za info, kompletuję graty i się odezwę.
pl_adamk Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego W dniu 13.02.2024 o 22:40, A4B9 napisał(a): Samej wiązki nie kupisz w ASO , tylko kpl z hakiem elektrycznym, koszt około 5tys zł. Jeśli chcesz elektryczny : -kup hak używany (sprawdź czy jest poprawiony , patrz wyżej w temacie) -wiązka TU -przełącznik otwierania haka w aso -moduł używany -uchwyt modułu ASO instrukcje dostaniesz z wiązką . inna opcja to nowy hak Westfalia (wypinany) i wiązka Westfalia z modułem (oni robią dla Audi) Cześć, uchwyt modułu to 8W0907297?
pl_adamk Opublikowano 2 Marca Opublikowano 2 Marca (edytowane) Cześć, jeszcze jedno pytanie. Od wiązki haka odchodzi pojedyncza żyła, wygląda na masę. Gdzie powinna trafić? Edytowane 2 Marca przez pl_adamk
Muskel1 Opublikowano 2 Marca Opublikowano 2 Marca Oryginalnie wpięty jest z boku uchwytu na sterowniki, do wtyczki przewodu masowego, który idzie w wiązce i później na połączenie masowe. Możesz go teoretycznie wpiąć obojętnie gdzie na punkt masowy, chyba że chcesz jak w oryginale, to będziesz musiał dokupić pasującą wtyczkę i dociągnąć do niej przewód masowy z punktu masy na karoserii. 1
pl_adamk Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca Namierzyłem nr. gniazda: 1J0972761, przewód 4mm2 do masy, muszę ogarnąć to jakoś ładnie.
Muskel1 Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca Tak, zgadza się. Z tej wtyczki przewód puścisz do punktu masy (50 na rys.) w lewym boczki i będzie jak w oryginale
A4B9 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca @Muskel1 jak powinno poprawnie działać otwieranie tylnej klapy po wpięciu przyczepy (wtyczki)? Po wciśnięciu przycisku otwierania na drzwiach klapa odblokuje się (odskoczy) ale nie unosi się . Świeci się także cały czas kontrolka o tylnej klapie . Tak powinno być?
Muskel1 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Tak jak opisujesz. Klapa otwiera się tylko częściowo. Tak ma być. 1
A4B9 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 9 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Tak jak opisujesz. Klapa otwiera się tylko częściowo. Tak ma być. Ciekawe co ma na celu to rozwiązanie ?
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Można ręcznie dalej odchylić klapè i dostać jakiś przedmiot z bagażnika.
vvalery Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca W dniu 20.03.2024 o 07:28, A4B9 napisał(a): Ciekawe co ma na celu to rozwiązanie ? Żebyś nie uj***ł o rowery klapy.
grzesiekr Opublikowano 29 Marca Opublikowano 29 Marca Witam, a czym się różnią moduły 4M0 od 8W1? nie wiem jaki kupić do A4 B9 przedlift
A4B9 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia W dniu 21.03.2024 o 20:27, vvalery napisał(a): Żebyś nie uj***ł o rowery klapy. Masz rację 🙂. Ja brałem pod uwagę tylko zapiętą przyczepę. 1
MarcinMarci Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) W dniu 26.11.2023 o 16:54, Muskel1 napisał(a): Dla Twojego auta i występujących w nim sterowników: Sterownik 19: Gateway -> na liście urządzeń zaznaczyć sterownik 69 przyczepa Sterownik 01: Silnik -> długie kodowanie -> w bajcie Byte5 zaznaczyć bit 4 Sterownik 03: ABS ->długie kodowanie -> w bajcie 8 zaznaczyć 6 ->w bajcie 23 zaznaczyć bit 1 Sterownik 09: BCM1 -> długie kodowanie ->w bajcie 13 zaznaczyć bit 4 Sterownik 17: Zegary -> długie kodowanie-> w bajcie 14 zaznaczyć bit 5 Sterownik 46: BCM2 -> długie kodowanie-> w bajcie 14 zaznaczyć bit 6 Sterownik 6D: Tylna klapa -> długie kodowanie-> w bajcie 1 zaznaczyć Bit 7 Sterownik A5: Kamerą na przedniej szybie ->długie kodowanie ->w bajcie 11 zaznaczyć bit 0 Sterownik 69: sterownik haka -> długie kodowanie ->wpisać wartość kodowania 0110000202000000 W autach mających więcej sterowników należy zakodować jeszcze w iinnyh, ale u Ciebie wystarczy tylko to co wyżej. Cześć. Wiesz może jaka jest przyczyna błędu U140b00 gateway quiescent current too high Po kodowaniu haka? Możliwe że jest to jakoś powiązane bo mam problem z kodowaniem, może ten mój sterownik haka uszkodzony jest? I też vcds nie chcę się połączyć z sterownikiem (46). Nie mogę zakodować sterownika haka (69), z powodu błędu 31 ( kodowanie poza zakresem). Obecne kodowanie 0100000202001100 Dodatkowo, jak ktoś miał problem z klonem w wersji 23.3 i sterownikiem ABS, to u mnie na wersji 23.11 przeszło kodowanie. Edytowane 6 Kwietnia przez MarcinMarci Literówka w numeracji sterownika
Muskel1 Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia 1 minutę temu, MarcinMarci napisał(a): I też vcds nie chcę się połączyć z sterownikiem (46). Klon, nie nadaje sie do tego auta.
Muskel1 Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia 2 minuty temu, MarcinMarci napisał(a): Wiesz może jaka jest przyczyna błędu U140b00 gateway quiescent current too high Po kodowaniu haka? System zarządzania energia się uruchomił. Wyczerpałeś aku w czasie kodowań i gdy napięcie aku spadnie poniżej pewnej wartości uruchamia się system zarządzania energia. Naładuj akumumulator. 1
MarcinMarci Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia Miałeś rację. Obd11 odczytało sterownik. Dodatkowo widzę jeszcze sterownik CF który muszę zakodować jeżeli dobrze widzę tak jak w temacie był wyrzucony zrzut z kodowaniem. A myślisz że autel da radę z tymi sterownikami, kumpel ma więc pewnie będę sprawdzał. Szkoda że obd11 nie ma licencji tańszej na miesiąc A z tym Aku to zastanawiam się, bo w sumie auto normalnie odpaliłem i trochę pojeździłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się