Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

B7 - światła stop problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam problem, który objawił się dziś bez żadnych wcześniejszych objawów....

W uruchomionym aucie (koło garażu) zapaliły się "same" światła stop i świecą cały czas (na samym zapłonie również).

 Po wyłączeniu zapłonu i naciśnięciu hamulca zaświecają się i gasną  po puszczeniu pedału (to prawidłowość bez włączonego zapłonu, ale nie kojarzę czy tak było).

Brak dodatkowych objawów z rodzaju świecące się inne kontrolki

 Czujnik pedału hamulca zakończył żywot? (VAG-a jeszcze nie podpinałem)

Dzięki za info.

Edytowane przez AndrzejK.
Korekta wpisu.
Opublikowano

Czujnik stopu przy pedale hamulca. 

Opublikowano

Dzięki za potwierdzenie.

Opublikowano (edytowane)

To lepiej odłącz aku jak auto stoi,u mnie w ten sam sposób padł czujnik stopu i drenował aku światłami stopu przez całą noc.

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Nie no....u mnie stop świeci jak przekręcę kluczyk na zapłon (obojętnie czy silnik uruchomiony czy nie).

Natomiast bez kluczyka stop się zapala, ale po naciśnięciu pedału hamulca, ale to akurat prawidłowość.

Dziwi mnie tylko,że na zapłonie stop wariuje, a bez kluczyka działa poprawnie.....

Reasumując do wymiany czujnika auto stoi i nic się nie świeci.

Opublikowano

też miałem problem z czujnikiem, stop wszystko działało normalnie, nie zaobserwowałem problemów, problemem było to że rozładowywało mi aku przez noc. tak z 3 razy. Szukałem kombinowałem, a dopiero kolega wracał do domu w nocy i zobaczył że się stopy świeciły, po prostu czujnik świrował i przy spadku temperatury w nocy coś mu się zaczynało dziać przez co zapalały się lampy. więc z tym rozładowywaniem aku bądź ostrożny.

Opublikowano

No dzięki za sugestię.

Problem wystąpił wczoraj jak napisałem powyżej i ze stopem akcje są tylko na zapłonie.

Auto stoi w garażu, jutro tam będę i podepnę pod VAG-a, zobaczę czy wyrzuci błąd, jeśli tak to go skasuję przed demontażem.

Będę wymieniał czujnik na oryginał dedykowany 1K2945511   i też się zastanawiam bo różnie piszą ludzie o montażu....

Wg mnie przed zamontowaniem nic nie ruszać ani czujnika ani pedału tylko zamontować w swoim gniezdzie i sam się ustawi po naciśnięciu pedału już na zamontowanym no i jeszcze raz podpiąć VAG-a czy jest wszystko ok, dobrze kombinuję?

Opublikowano

robiłem to ze 3 czy nawet 4 lata temu, jak dobrze pamiętam to tak wkładasz czujnik, blokujesz w pozycji i dopiero naciskasz pedał i powinno działać. piszę z pamięci więc niech jeszcze ktoś potwierdzi :)

Opublikowano

VAG podpiąłem, błędów brak....

Nie powinien "wyrzucić" błędu czujnika?

No nic, czy tak czy tak zamawiam dziś nowy i wymieniam.

Opublikowano

powinien, ale nie zawsze tak jest, zależy jak jest uszkodzony niestety.

Opublikowano

Ano tak....

Podpinałem z ciekawości co nie zmienia faktu, że jest do wymiany.

Opublikowano

Czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy/

To info daję, aby nie zostawiać tematu w próżni.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...