Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Błąd P1602 po wymianie akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Zimą na mrozie padł mi akumulator. Wymieniłem na nowy o bodajże identycznych parametrach i od tego czasu wyskakuje mi poniższy błąd:
 

005634 - Power Supply Terminal 30 
               P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: -40.0°C
                    Temperature: -40.0°C
                    Absolute Pres.: 0.0 mbar
                    Voltage: 0.000 V

Mechanik twierdzi, że trzeba zrobić adaptację akumulatora, ale czytam, że chyba dopiero w B8 są takie bajery.
Alternator pada?

Opublikowano

w B7 nie koduje się akumulatora.

Tylko jeden sterownik ma błąd zasilania czy kilka?

które sterowniki konkretnie?

Jeśli jeden to szukał bym problemów z połączeniem (zaśniedziałe styki, niedokładny kontakt lub uszkodzony przewód zasilania)

Dobrze też oczyścić dobrze klemy i bieguny akumulatora dla lepszego styku.

Opublikowano
4 godziny temu, MaTeo85 napisał:

Tylko jeden sterownik ma błąd zasilania czy kilka?

które sterowniki konkretnie?

Tzn? Odpalałem skanowanie na auto i mam ten jeden błąd, który wkleiłem. Przy wymianie czyściłem klemy, a przed wymianą żadnych błędów nie było.

Opublikowano

Robisz to w vcds czy czymś innym? Jak vcds to wklej cały auto scan z programu.

Opublikowano (edytowane)

Połowy informacji brakuje z protokołu. Wkleiłeś tylko ochłap z tego co odczytałeś. Wykonaj autoscan i wklej cały tekst z tego protokołu. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

wymieniłeś akumulator i wyskoczył ten błąd, tak?? Po zainstalowaniu nowego aku skasowałeś go i wykonałeś ponownie skan?? Bo jeśli nie, to ten błąd to norma - mówi o spadku napięcia, co jest oczywiste jeśli odpiąłeś akumulator i za chwile podłączyłeś nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...