Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

na moje to nadal źle wyregulowany trzpień, ale to Ty masz auto pod ręką i widzisz wszystko na żywo. co do samej regulacji możesz jeszcze zdjąć boczek pomiędzy kanapą, a drzwiami i wtedy będziesz dokładnie widział zakres regulacji jaki jest możliwy. zrobisz jak uważasz za stosowne

jak chcesz to mam 2 zamki z kanapy prawy i lewy, czarne, walają mi się po piwnicy, gdyby coś pisz PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MaTeo85 napisał:

na moje to nadal źle wyregulowany trzpień

Nie da się go już lepiej wyregulować. Moim zdaniem powinien iść jeszcze ok 2-3 mm do przodu wtedy zamek łapałby szybciej i lepiej. 

4 minuty temu, MaTeo85 napisał:

co do samej regulacji możesz jeszcze zdjąć boczek pomiędzy kanapą, a drzwiami i wtedy będziesz dokładnie widział zakres regulacji jaki jest możliwy

tez już to zrobiłem dlatego pisałem że tam regulacja chodzi tylko pod skosem . Nie chodzi góra dół prawo lewo . Chodzi tylko przód i tył i to jest logiczne. 

A rozbierałeś kiedyś zamek w kanapie ? Jego nie da się przesunąć ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierałem, na moje nie przesuniesz bo śruby trzymające mają łeb stożkowy który ustala pozycję, ale może minimalnie coś by tam ugrał, ciężko powiedzieć. tylko że śruby są przelotowe i od wewnątrz są nakrętki więc samo odkręcenie czy wymiana zamka to jest jakaś tam zabawa. Już nie pamiętam czy trzeba grzebać pod tapicerką musiał być tam popatrzeć czy da radę jakoś dobrać się do nakrętek od wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko towarzysze 

Temat tej kanapy został zamknięty tak że nasmarowałem zamek i muszę jebnąć kanapą żeby się zatrzasnął :dontknow:

W ostatnim czasie mało się dzieje. Porobiłem  to co miałem w zalełościach i co wymagało zrobienia. Auto za dużo nie jeździ. 

- Wsadzone fotele z S5 + dorobione mocowanie pasa z B7 + przerobiona elektryka pod moduł fotela 8E0 tak żeby szło dołożyć pamięć. Wszystko działa i jeździ już ponad miesiąc. Problem jest z airbagami. Pierwsze myślałem że jeden fotel nie ma airbaga bo biło błędem ale ten sam błąd pojawił się po tyg na drugim fotelu więc na razie ogarniam to rezystorem. 

Na koniec fotele wyczyszczone i zabezpieczone i od razu są nie do poznania :D 

- Zamówiłem kolejny zestaw żarówek ledowych do wnętrza bo to co ostatnio przyszło było gówno warte. 

- założyłem gałkę z B8 z czerwoną nicią + mieszek od bigmana + nakładkę ręcznego. 

- Dołożyłem klappy do kolektora ssącego w celu poszukiwania lepszego dołu tego silnika ale wydaje mi się że jest gorzej. Musze go teraz hamować. Przy wyciąganiu kolektora możecie zobaczyć co się dzieje z odmą w samochodzie który nie jeździ w zimę i jest okazyjnie przepalany. Dodam że w lipcu 2021 cały piec był  wyczyszczony i odma jest zrobiona na nowo. UPG sprawna a olej jest z górnej półki. 

- W wolnych chwilach czyli w nocy siedzę nad nowym projektem bbk na platformę 8E0 bo te co mam potrzebuję do innego wozu. 

- Wymieniłem tez czujnik temp bo leciał w kulki oraz przełącznik sprzęgła bo miałem problemy ze starym i nie działał tempomat. Niestety dalej nie działa błąd się powiela więc muszę sprawdzić jeszcze raz instalację. 

- No i w piątek wjechał pokaźny zestaw kosmetyków od chemotion bo lubię dbać o to żeby nie gruzować moich samochodów. 

IMG_20220108_100804.jpg

IMG_20211221_234816.jpg

IMG_20220108_103132.jpg

IMG_20211221_234826.jpg

IMG_20220218_051049.jpg

IMG_20220203_150449 (1).jpg

IMG_20220220_210414.jpg

IMG_20220202_165629 (1).jpg

IMG_20220201_155113_BURST1.jpg

IMG_20220319_231105.jpg

IMG_20220319_231202.jpg

IMG_20220319_231250.jpg

IMG_20220319_203551.jpg

IMG_20220319_170422.jpg

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, nie myślałeś o montażu czarnej skóry z tyłu? Jakoś śmiesznie wygląda taki mix. Ale oczywiście twój samochód i to Tobie ma się podobać.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@monthrey12 Będzie wszystko szyte na nowo za jakiś czas. wtedy będzie jednakowo. Z przodu mam teraz boczki materiałowe bo takie znalazłem w super stanie a z tyłu mam skórzane. Ważne że zadbane. Na kanapę tył kupuję narzutę więc i tak nie będzie jej widać a szkoda mi jej ze względu na foteliki i dzieciaki. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema .... :hi:

brak czasu żeby tu zaglądać ale wrzucę to co ostatnio w końcu się urodziło a co też zacząłem już bardzo dawno temu na B7 ale brak czasu ciągle mi krzyżował plany. 

B6 dostanie na testy zestaw chebli zbudowanych na podzespołach RS6 C6 i C7 i Porsche Panamery

Przód 395mm i tył 356 mm 

Zaciski przód jak i tył musiałem zmodyfikować na frezarce. Problemem też jest koło. Łopaty z C5 zabijają efekt ale pasują na styk natomiast mam jeszcze kmpl fajnych Jr ale musiałem modyfikować zacisk żeby weszło. I mało tego trzeba cholernie będzie uważać przy zakładaniu koła. Także są + i - .... I w sumie tyle auto brudne nie umyte nie ma na nic czasu.... Chciałbym w tym roku zrobić te poprawki lakiernicze i dechroming i ta opadnięta podsufitkę .... 

 

IMG_20220515_095140.jpg

  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj za pół darmo trafiły się zderzaki z PDC i spryskami. Że PDC cały kupiłem już kiedyś tam i RNSe powinno mi z tym zagrac to akurat będzie. No i na przeglądzie krzywo patrzyli si na lampy że nie ma spryskow więc też będzie git. Dół sline dam swój tylko kupię nowy bo mój ilością szpachli i podkładu już straszy.  Szkoda że brakuje mi miejsca na desce bo bym jeszcze chciał roletę :grin:

IMG_20220520_121919.jpg

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały aktual.... 

Wyeliminowałem stuki w zawieszeniu w końcu. Przyczyną był na 99% gwint billsteina. 

Aktualnie wjechał gwint BC Racing z regulacja dobicia 

Rok temu wymieniłem łożyska prżód na GSP któego tak mocno tu zachwalałem. 

Niestety widać ze też chyba walczą z kosztami bo nie dało się już jeździć. Wjechały 4 nowe FAGi 

Musiałem też wymienić dyfer bo się już rozwył na maxa. 

 

Wjechał też kolejny zestaw Big brake 395mm przód i 355mm tył 

Zaciski prżód RS6 tył Porsche panamera. 

Założyłem też kierownice z multi wszystko działa spoko 

Wjechały też na drzwi listwy z S4 ORI

 

No i wjechały na lato JR30 19" x 8,5J 215/35 R19 + 20mm dystans.

 

Chciałbym żeby ktoś zrobił kozak foty bo z telefonu to lipa. 

IMG_20220707_203941.jpg

IMG_20220708_203615.jpg

IMG_20220708_210829.jpg

IMG_20220708_210959.jpg

IMG_20220727_211556.jpg

IMG_20220724_170519.jpg

Edytowane przez DarekS4
  • Lubię to 3
  • Super 1
  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_małyTM_ Dokładnie :D To jest w fazie testów bo jest to mój autorki pomysł ale hamuje okrutnie. 

Pompa seryjna. Tylko z odpowietrzaniem nie jest łatwo. 

 

@staniekteż w fazie testów .... dwuobiegowa pompa grupy N w rajdach samochodowych 

 

Dodatkowo przy okazji reklamacji wadliwej armatki led w ramach reklamacji zrobili mi devil eyes. :D

 

1659951290986.jpg

IMG_20220719_212010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, DarekS4 napisał:

@staniekteż w fazie testów .... dwuobiegowa pompa grupy N w rajdach samochodowych 

@DarekS4 mógłbym prosić z polskiego na nasze ;)  to jest pompa, czy korektor? Działa to tak, że naciskasz hebel zakręcasz/przekręcasz jakiś zaworek i tył trzyma, dobrze kombinuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@staniek

masz pompę dwuobwodową .... czyli przewody hamulcowe które idą do tyłu wpuszczasz w dwie osobne sekcje w ręczny i masz wyjścia którymi prowadzisz je dalej. Jak zaciągasz to blokujesz tylko tył poprzez zamknięcie obwodu . 

 

W skrócie masz 2x IN i 2x OUT. N- Grupa miałą specyficzne wymagania. Ale spoko bo nie trzeba się babrac w drugi zacisk. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DarekS4 teraz łapię :)  człowiek całe życie czegoś się dowiaduje/uczy, bardzo spoko rozwiązanie.

Ale trochę kombinacji z przewodami i mocowaniem samej pompy jednak jest.

Napisz mi jeszcze czy ta pompa której użyłeś mieści się bez problemu pod tunel? Bo wnioskuje, że została wykorzystana Ori dźwignia ręcznego.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2022 o 09:49, DarekS4 napisał:

Wjechał też kolejny zestaw Big brake 395mm przód i 355mm tył 

Czy Ty się na Nurburgring wybierasz swoją a4 ? ?

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...