Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, DarekS4 napisał:

Szukałem nie widziałem 

Darku ja wczoraj kupiłem na Słowacji z Audi, a dzisiaj dowiedziałem się, ze w Audi Centrum Wrocław w tydzień Ci ogarną za 140 brutto. Pisz do nich maila i zamawiaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Darek, ogarnięcie sobie tego przycisku z Ali nie jest grzechem, o ile wygląda jak Ori ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA albo jestem jakiś lewy albo nie ogarniam tego.... na ali nic takiego nie znalalzłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie.... zadzwonię tam potwierdzę dostępność i zamawiam. 

 

BTW. Ma ktoś rozpiskę pinów przy lampie bixenon ? interesuje mnie podłączenie przewodu sterującego silniczkami + podłączenia czujnika przód tył + moduł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DarekS4 napisał:

Ma ktoś rozpiskę pinów przy lampie bixenon ? interesuje mnie podłączenie przewodu sterującego silniczkami + podłączenia czujnika przód tył + moduł 

Oczywiście, że mam ;) Tu masz wszystko łącznie z pinoutem lamp:

Samopoziom B6.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dobrodzieju tego forum.... Przyda się jutro przy szyciu wiązki. 

 

Mam pytanie czy ktoś przekładał podświetlenie z cupholdera ? Mam dwa jeden chrom i drugi czarny. I czarny na podświetlenie a ten drugi nie ma. Nie wiem jak ten pasek wyjąć żeby go nie uszkodzić moimi niezdarnymi paluchami. 

Z nowości to wpadł kmpl zestaw z wiązka przełącznikiem itp PDC z B7 przód + tył 

Więc napewno będę chciał pod RNSE dołożyć kamerę cofania + PDC 

Nie wiem kiedy ale zestaw sobie sam zdemontowalem jest kmpl ile się dało więc mam nadzieję że będzie dało się to dograć będzie trzeba naruchać tylko zderzaki bo do przodu potrzebuje i tak spryski ze względu na zmianę lamp dwa dokładka dół jest i tak już poleczona tyle razy że przypuszczam że po zimie szału nie będzie więc będę polować na zderzak do przodu że spryskami i pod PDC .... O ile w b6 takie były bo nie wiem. 

 

Przekodowalem też lampy i teraz wszystko działa tak jak powinno. Czujnik zmierzchu też działa pikobelo więc muszę tylko dograć DRL i mam nadzieję że będzie żyć. 

IMG_20211119_204702.jpg

IMG_20211119_204640.jpg

IMG_20211119_204645.jpg

IMG_20211119_204043.jpg

IMG_20211119_210549.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, te kamerki cofania mają linie, które już wystarczająco dobrze pokazują, dokąd możesz sobie pozwolić ;) jedynie przód to inna sprawa..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będziesz zadowolony z 8kanałowego PDC, bo ja nie byłem ? wpakowałem kupę kasy na górną skorupę ze spryskami i czujnikami a ostatecznie i tak jeżdżę na 4 kanałowym bo ten przód mnie po prostu wk***iał... Może to tylko moje odczucia, ale dla mnie słabo dopracowana ta zmiana pipania przód tył i wręcz mnie to rozpraszało...teraz mam tylko tył i kamerka i jest bajka.

Do PDC z B7 też mam taki schemat jak chcesz ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilku na razie dzięki ... będę polować na skorupę pod PDC przód i tył. i potem pomyślę. Zostawię to na wiosnę przyszły rok. 

 

Ale wiem czym byś mnie mógł poratować bo autodata nie ma takiego schematu .... Mam fotele któe kiedyś kupiłem do B7 .... podobno są z S5 ale S6 C6 ma tez identyczne . 

To jest fotel bez zagłówka ten taki w całości. Potrzebuję schematy wtyczki tego fotela że podpiąć moje grzanie + dorobić elektrykę do regulacji fotela i ciekawe czy airbag zadziała. To są fotele na 99% 4F0 

Znalazłem w etce taką wiązkę ale nie jestem pewny czy to będzie to .... zamówiłbym sobie wtyczki z pinami żeby to po bożemu było podpięte. 

 

aha i ponawiam pytanie moze ktoś wie jak podmienić to podświetlenie tego cupholdera żeby tego nie uszkodzić. 

vag.JPG

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@HOLMATRO nie wiem dlaczego mi tak odp ale już też zamówiłem przez pośrednictwo kolegi z forum @_małyTM_

 

@kamil-vag Wracając do poziomowania bixów bo już mam prawie uszytą wiązkę. I moje pytanie jest takie. Aktualnie po kodowaniu wszytsko działa jak powinno na aktualnym pinoucie z MCE do lamp. 

Wdg schematu powinienem ze sterownika poziomowania wypościć na lampę prawą pin 1,6,7,8 a na lewą 2,3,4,6 .... Czy na pewno jest to konieczne skoro aktualnie działa? Nie wystarczy wypuścić tylko tego jednego pinu który jest pusty u mnie na wtyczce do lampy i wchodzi do silniczka autopoziomowania ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lamp musisz wyjąć obecne przewody sterowania silniczkami (lampy H7 miały 3) i w ich miejsce dać 4 ze sterownika bo w bixach całe sterowanie i zasilanie silników lamp idzie ze sterownika. Inaczej nie będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jak Mateusz napisał. Przy autopoziomowaniu, zasilanie i sterowanie silniczków idzie z modułu poziomowania, nie z mce. Jeśli byś chciał zostawić jak teraz to musiałbyś adaptować silniczki z passata do regulacji ręcznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok i wszystko wiadomo czyli  odpinam kable od MCE i przerzucam je na modół od xenonu w odpowiednie miejca i na koniec po podłączeniu wrzucam kodowanie na xenon 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej odłącz nowe kable i zostaw nie używane, a nowe kable od modułu xenonu puść do czerwonych kostek w słupku A i tam dopiero się łącz do tych idących do lampy oraz dołóż po jednej żyle brakującej obecnie. stare kable nie idą do MCE a do masy, zasilania z bezpiecznika i pokrętła regulacyjnego. ich wykorzystanie będzie dosyć kłopotliwe dlatego polecam wywalić je z czerwonej kostki i zaizolować a wpiąć się nowymi z modułu xenonu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też już zrobiłem .... Ogólnie zrobiłem nowa solidna wiązkę część jest połączona na słupku A część leci do tyłu do czujnika a to co idzie do lampy przód wypuszczam słupkiem B .... Bo sterownik dałem pod schowek . Ogólnie wszystko podłączone jak na schemacie bez kombinowania . Trochę się z tym pierdziele w wolnych chwilach ale tak jak mówię wiązka musi być solidna. 

Poniżej tak to wygląda wstępnie bo resztę luźnych kabli już dopinam i skracam na aucie. 

IMG_20211122_221248.jpg

IMG_20211122_221258.jpg

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli wieczorkami idzie to jak jednej Pani w deszcz. 

Niestety musiałem zrezygnować. Z wpinania się w kostkę na słupku A . Totalnie schematy nie pokrywają się z tym co jest w wersji bez xenonu czyli u mnie . Kable które mają iść do kostki idą bezpośrednio do przełącznika te co mają iść do przełącznika regulacji idą do MCE to co ma iść do MCE idzie gdzie indziej. Na schemacie pokazuje że ma być kostka ta a jest inna. Żaden schemat mi nie pasował całościowo żeby przepalić moje kable dlatego zrobiłem nowa wiązkę od modułu xenonu do lamp. 

Czujniki mam wpięte lampę lewa mam zrobiona została mi prawa jakiś sygnał z alternatora i ABS + can chyba tyle. Mam nadzieję że się to obudzi wszystko i będą się ruszać te lampy. 

IMG_20211123_212620.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...