Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców z S4 lub RS4


Yea Bunny

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Dev napisał:

jak juz to  lepiej zapodac 375, 350 fajne ale ....

no i do tego tył 330 :D

ale? na 375 -18" wchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kristof91 napisał:

ale? na 375 -18" wchodzi?

to zalezy od felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK mam już graty:

300497496_3963685160523617_4139308179739062467_n.thumb.jpg.fe8583e7761f5f4e13b373c915803864.jpg

 

I teraz pytania:

 

czy zaciski wraz z przewodami warto zalać-przelać płynem przed montażem?

 

tylne zaciski cofnać vcds zalożyć nowe i zamknąć vcds?

 

odpowietrzać tradycyjnie na zgaszonym czy odpalonym aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zaraz przed podłączeniem do układu zalać je płynem. Tylne najlepiej odpowietrzaj w rękach trzymając je najlepiej powyżej poziomu wysprzęglika. Ja bym odpowietrzał na zgaszonym silniku, mniejsze prawdopodobieństwo zapowietrzenia pompy ABS.

 

Tylne jarzmo z prawej strony na zdjęciu jakiś inny odcień ma, farby brakło czy tak światło padło? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Langista napisał:

Tylne jarzmo z prawej strony na zdjęciu jakiś inny odcień ma, farby brakło czy tak światło padło? :D

Swiatło tak pada wszystko z jednego mieszania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heble założone tył poszedł bez problemu.

 

Przód dałem przewody HEL w oplocie i powiedzcie Ci co mają mam wrażenie że pedał hamulca jest miększy niż na serii. Hamuje dobrze ale jest miekszy jakby był zapowietrzony a nie jest bo odpowietrzałem 2 razy nawet po hamowaniu z absem. Pedał nie opada moc hamowania nie slabnie. Czy tak ma być? Tył mam elastyczne moze tu jest problem?20220830_222152.thumb.jpg.b884da58776068df3ade1215a004f33e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że klocki i tarcze to wiem ale to raczej nie utwardzi pedału. A jakies kodowanie czy coś trzeba robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobiłeś przód i tył na raz to tak będzie, musisz trochę pojezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał:

Jak zrobiłeś przód i tył na raz to tak będzie, musisz trochę pojezdzic

Tył robiłem wcześniej i było normalnie. Wczoraj robiłem przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne jak zakładasz nowe tarcze i klocki. Ja u siebie zmieniałem to musiałem zrobić 500 KM i dopiero wszystko się ułożyło a pedał się zrobił twardszy tak jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, audicoman napisał:

Normalne jak zakładasz nowe tarcze i klocki. Ja u siebie zmieniałem to musiałem zrobić 500 KM i dopiero wszystko się ułożyło a pedał się zrobił twardszy tak jak należy.

Co prawda mam zestaw po malym przebiegu ale pewnie tez sie to musi dopasowac bo niewiem czy tarcze sa tak zamontowane jak wczesniej.

Odpowietrze jeszcze raz calość i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kristof91 napisał:

Co prawda mam zestaw po malym przebiegu ale pewnie tez sie to musi dopasowac bo niewiem czy tarcze sa tak zamontowane jak wczesniej.

Odpowietrze jeszcze raz calość i zobaczymy.

 

Pilnowałeś stanu płynu podczas całej operacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Dev napisał:

 

Pilnowałeś stanu płynu podczas całej operacji ?

Tak. Dolewalem co chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedzilem dzis troche i jest lepiej. Hamulec nie slabnie nie wpada tylko jakby ciut nizej lapie niż wcześniej takie mam wrażenie. 

 

A może to być wina tylnich przewodòw bo zostaĺy elastyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelałem 1.5L nowego płynu grawitacyjnie przez cały układ i jest tak samo. Być może to przez przewody w oplocie pedał łapie niżej. Bo twardy jest i hamuje git. 

 

Mam inny problem. Zaciski tył miały inne wtyczki przy silniczkach wiec je lekko przerobilem bo miały dodatkowy rowek prawdopodobnie z q7. Wszystko sie spieło ręczny działa. Ale mam 4 błedy w w hamulcach. 2 o za niskim napieciu na obu zaciskach. Jeden od tpms i jeden tez od zacisków. Ale nie umiem ich skaskowac vcds bo jest taki komunikat:

 

20220903_100440.thumb.jpg.e2474c48f02b6d888551e79c294da008.jpg

 

Vcds i kabel vag012 z eservice za słaby? Ostatecznie mogę przełożyć stare silniczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2022 o 06:57, kristof91 napisał:

Tył robiłem wcześniej i było normalnie. Wczoraj robiłem przód.

To raczej nie wina powietrza gdyż Akebono się w zasadzie same opdowietrzają:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2021 o 23:11, Dev napisał(a):

Moge Ci ogarnąc ten cały cyrk od A do Z-et

Dev masz może coś na stanie z S4 do A4 B9 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...