Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Android Auto w Audi A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Specjalistą nie jestestem,robiłem to raz u siebie ale kolejność wygląda ok. Jednak dopóki nie masz nowych kodów fec w czerwonym menu jednostka nie jest spatchowana. Ja dalej uważam że coś nie tak jest skopiowane do folderu parchtes 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W katalogu mib/patches są jakieś dwa pliki chyba a ja do nich dodatkowo Kopiuje z katalogu patches dla mojej jednostki wszyskie pliki z folderu, jest tam patch i jakieś pliki txt. 

Spróbuję popołudniu jeszcze raz, ewentualnie przejdę na jakąś wyższa wersję oprogramowania. 

Mogę wgrać od razu ta wersję 5092? Czy spróbować wpierw niższej. Jak to jest z tą pętla swaitlowodowa? 

Opublikowano (edytowane)

Kolego ściągnij More Incredible Bash z tego linka.

Rozpakuj archiwum na kartę SD do głównego katalogu karty, aby tak wyglądało jak na poniższym zdjęciu.
Zainstaluj to More Incredible Bash z poziomu czerwonego menu. Następnie w zielonym menu uruchom patchowanie.

 

 

 

 

 

M.I.B..jpg

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wszystko poszło bez problemu. 

Jedną rzecz miałem inaczej - pliki patcha wsadziłem do folderu patches bez katalogu (same pliki) a w wersji z linka powyżej są w katalogu (wystarczyło przeczytać komunikat w mib...).

 

Wszystko wykonałem tak samo jak opisałem wyżej. 
Mapy się zaktualizowały, czy działa AA dam znać na weekend po montażu gniazda 2xUSB. 

 

Jest sens aktualizować firmware do najnowszej wersji? Poprawia/dodaje coś konkretnego?

 

Podziękowania dla kolegów wyżej za pomoc

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 minut temu, qbq903 napisał(a):

Jest sens aktualizować firmware do najnowszej wersji? Poprawia/dodaje coś konkretnego?

 

W każdym razie po zaktualizowaniu softa będzie trzeba jeszcze raz patchować.

 

Opublikowano

Zobaczę po założeniu gniazda jak będzie AA działać, jak będzie ok to nie aktualizuję, w obecnej chwili wszystko działa bardzo dobrze. 

Opublikowano

Z tego co widziałem u mr-fix

 

Po instalacji M.I.B. po wykazie podsumowania urządzeń :
2108652118_PODSUMOWANIEURZADZEN.jpg.342c6a0c07d4acba4e3c01b037306f27.jpg

Wyskakuje komunikat o "dokumentacji wstecznej"
1700654005_DOKUMENTACJAZWROTNA.jpg.d3db6094b7ae70770b59d9204880c3cd.jpg

Anulować to ?

Podrzuci ktoś coś w temacie backupu ?
Jak to wygląda i co tam się dzieje po wybraniu tej opcji:
BACKUP.jpg.9e161a6d69d71c75066f103ce66b7aef.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
59 minut temu, simon__75 napisał(a):

Z tego co widziałem u mr-fix

Po instalacji M.I.B. po wykazie podsumowania urządzeń :
2108652118_PODSUMOWANIEURZADZEN.jpg.342c6a0c07d4acba4e3c01b037306f27.jpg

Wyskakuje komunikat o "dokumentacji wstecznej"
1700654005_DOKUMENTACJAZWROTNA.jpg.d3db6094b7ae70770b59d9204880c3cd.jpg

Anulować to ?

Tak, posadzi błąd w 5F o niewykonaniu dokumentacji wstecznej, czyli błąd SVM, który możesz wykasować za pomocą M.I.B. w zielonym menu.

59 minut temu, simon__75 napisał(a):

Z tego co widziałem u mr-fi

Podrzuci ktoś coś w temacie backupu ?
BACKUP.jpg.9e161a6d69d71c75066f103ce66b7aef.jpg

Wykonuje backup pewnych funkcji  jednostki na wypadek gdyby się coś  nie powiodło przy patchowaniu można przywrócić.

Musisz wykonać backup.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Mam dodatkowe pytanie. 

Idąc za Etka kupiłem moduł 2xUSB i wiązkę o oznaczeniu 8W0 035 736.

Montaż modułu jest prosty, rozebranie schowka itp. też sobie załatwię ale może ktoś podpowiedzieć gdzie podłączyć pin z fioletowego kabelka (wiem, że bezpiecznik 5 ale gdzie to) oraz oczko? Bo kostki do MMI oraz modułu pasują chyba tylko w jedno miejsce.

Przejrzałem cały wątek ale nie za bardzo zauważyłem miejsce. 

 

Czy moduł i wiązka na penwo będzie pasować do A5 2017r z MHI2Q? 

 

Wyżej ktoś podawał inny numer części dla MHI2Q 2017r - 8W0 035 708 - jedno USB z cyferką 2 i AUXm  natomiast poprzez Etke nie mogłem do niego dojść, cały czas kierowało mnie na 8W0 035 736.

 

9a528774412f9ca877e35e6486a9.jpg

Screenshot_20230427_214140_Opera Touch.jpg

Edytowane przez qbq903
Opublikowano

W poście 25 tez jest cała operacja krok po kroku opisana:
https://www.audi-sport.net/xf/threads/maps-finally-updated-on-its-own.430830/post-3733022

 

1. Otwórz REM (Red Engineering Menu) przytrzymując przyciski NAV + MEDIA przez około 10 sekund.
2. Naciśnij „aktualizuj”
3. Naciśnij „standard”
4. Przewiń w dół i naciśnij „Rozpocznij aktualizację”.
- Spowoduje to zapisanie programu ładującego do jednostki MIB2, nie koliduje z aktualnym oprogramowaniem sprzętowym Audi. Po prostu zaktualizujmy jak zwykle. W trakcie tego procesu urządzenie uruchomi się ponownie 3 razy.

5. Gdy samochód zostanie ponownie uruchomiony, przytrzymaj przyciski NAV + RADIO, aby otworzyć menu GEM (Green Engineering Menu)
6. Naciśnij „MIB”
7. Przewiń w dół, aż zobaczysz opcję utworzenia kopii zapasowej. Ze względu na kopie zapasowe, utwórz kopię zapasową, za tym narzędziem stoi wspaniała społeczność, która pomoże Ci wrócić na właściwe tory, jeśli system ulegnie awarii lub nie działa dobrze. Ale wtedy będą potrzebować dzienników i oczywiście kopii zapasowej.

8. Po zakończeniu możesz nacisnąć przycisk Wstecz, aby wrócić do „menu głównego”.
9. Aby aktywować CarPlay, Google Auto i Video in Motion, kliknij opcję „patch_ifs_root_aio”.
10. Wybierz opcję „Flash_patched_image | dodaj FEC | Kodowanie CP/AA”
11. Uruchom aktualizację, ponownie NIE wyłączaj niczego, dopóki nie zostanie całkowicie zakończona.
12. Po aktualizacji system uruchomi się ponownie i CarPlay będzie aktywny w twoim systemie.

13. Ta aktualizacja umożliwia również kod FEC dożywotnich aktualizacji map. Pobierz mapy z pierwszego posta tego tematu i umieść je na karcie SD.
14. Teraz wykonaj normalną procedurę aktualizacji w menu głównym, a Twoja jednostka MIB zaakceptuje nowe mapy i będziesz mógł cieszyć się nowymi mapami każdego roku.

Uwaga: Menu GEM będzie dostępne do momentu odnowienia/zaktualizowania oprogramowania sprzętowego jednostki MIB przez Audi lub użytkownika.

 

Pod podanym linkiem całość ze zdjęciami.

Opublikowano
2 godziny temu, qbq903 napisał(a):

Mam dodatkowe pytanie. 

Idąc za Etka kupiłem moduł 2xUSB i wiązkę o oznaczeniu 8W0 035 736.

Montaż modułu jest prosty, rozebranie schowka itp. też sobie załatwię ale może ktoś podpowiedzieć gdzie podłączyć pin z fioletowego kabelka (wiem, że bezpiecznik 5 ale gdzie to) oraz oczko? Bo kostki do MMI oraz modułu pasują chyba tylko w jedno miejsce.

Przejrzałem cały wątek ale nie za bardzo zauważyłem miejsce. 

 

Czy moduł i wiązka na penwo będzie pasować do A5 2017r z MHI2Q? 

 

Wyżej ktoś podawał inny numer części dla MHI2Q 2017r - 8W0 035 708 - jedno USB z cyferką 2 i AUXm  natomiast poprzez Etke nie mogłem do niego dojść, cały czas kierowało mnie na 8W0 035 736.

 

9a528774412f9ca877e35e6486a9.jpg

Screenshot_20230427_214140_Opera Touch.jpg

W tym temacie znajdziesz odpowiedź,oczko to masa pod wykładziną fioletowy bezp. Nr5 po stronie kierowcy. One są do podświetlenia portu,

https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/usb-port-retrofit-3014382/page8/

Opublikowano

Widzę, że ktoś "podbierał" masę z gniazda zapalniczki w tunelu, też dobry pomysł, chociaż skoro trzeba się dociągać aż do bezpiecznika numer 5 to są po drodze chyba lepsze miejsca. 

 

Zdjęcia w podanym wyżej temacie chyba wyczerpują temat, dziękuję za pomoc, jakby coś będę pytał. 

Opublikowano (edytowane)

Nie do końca widzę w powyższym temacie odpowiedź. 
W wiązce poza kostakami jest oczko od masy (brązowe), fioletowy kabelek z pinem i bialo czerwony kabelek z pinem. Nie widze nigdzie informacji który to plus do bezpiecznika numer 5 i co zrobic z tym drugim.

Gniazdo mam uzywane z demontazu oryginalne, wiązka nowa.

-----------------------

 

Dobra mam, oba piny to plus, oczko to masa. 

 

Pozostało jedno pytanie - na niemieckim forum widziałem że się zasilaja (plus i masa) z zapalniczki w tunelu, czy to dobry pomysł? 

Edytowane przez qbq903
Opublikowano

Dużym błędem będzie instalacja M.I.B. na uruchomionym silniku ? Pytam bo nie mam dostępu do prostownika :( a w czasie instalacji nie chciałbym czego ubić ?

Opublikowano

Chodzi głównie o to żeby nie brakło prądu w trakcie instalowania, więc czy silnik czy prostownik to raczej bez znaczenia

Opublikowano
1 godzinę temu, qbq903 napisał(a):

Chodzi głównie o to żeby nie brakło prądu w trakcie instalowania, więc czy silnik czy prostownik to raczej bez znaczenia

Gdzies, ktos wczesniej pisal ze instalacjana uruchomionym silniku jest niewskazana.

Opublikowano
Teraz, simon__75 napisał(a):

Gdzies, ktos wczesniej pisal ze instalacjana uruchomionym silniku jest niewskazana.

Bo tak jest.

Opublikowano

Czy jest coś nowszego od P310_N60S5MIBH3_EU.7z  ?

Opublikowano
Godzinę temu, arnonim napisał(a):

Czy jest coś nowszego od P310_N60S5MIBH3_EU.7z  ?

Jest.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
21 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Jest.

 

Dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...