Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pompą ABS.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pompę o nr 8E0614517H nr bosch 0 265 225 171 czy muszę kupić o identycznych oznaczeniach czy mogę kupić np o innej literce na końcu? np 8E0614517A? Widzę dużo pomp na allegro w różnych cenach czymś się sugerować?

Jest jeszcze jedna sprawa zmieniałem hamulce już dawno z 288/245 na 320/288 i tak jeździłem wszystko było git. Trzeba zmieniać kodowanie na większe hamulce? jak tak to co zmienić w kodowaniu?

Postaram się samemu zakodować choć jeszcze tego nie robiłem.

Zakodował bym sam i pojechał powoli na odpowietrzenie pompy.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Vexart napisał:

 

Zakodował bym sam i pojechał powoli na odpowietrzenie pompy.

Tylko pojedz sobie dobrze przed tym, żeby to nie była tylko ostatnia jazda ale także ostatnia wieczerza:facepalm:

Jak masz trochę oleju w głowie to odpuść takie przedsięwzięcia. Jak chcesz się zabić to skocz z wieżowca, nie ma ryzyka wtedy, że innych zabierzesz ze sobą. 

Efekt podobny, spodkanie z przeszkodą bez uprzedniego hamowania. Kierunek tylko inny.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat mam bardzo blisko a jadąc 30 km/h czy 20 przeżyje kurde bez przesady. Tak pojadę wogule bez uprzedniego hamowania czy cokolwiek hamuje. Uznaj ze tego nie napisałem moja sprawa. 

To pompa z inną litera na końcu też podejdzie? I jak ze zmianą hamulców na większe? Trzeba zmienić kodowanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Vexart napisał:

Warsztat mam bardzo blisko a jadąc 30 km/h czy 20 przeżyje kurde bez przesady. Tak pojadę wogule bez uprzedniego hamowania czy cokolwiek hamuje. Uznaj ze tego nie napisałem moja sprawa. 

 

Twoja sprawa będzie, jak będziesz poruszał się po własnym podwórku. Na drodze publicznej nie masz nic do szukania ze świadomie i umyślnie niesprawnym układem hamulcowym, który sam doprowadziłeś do takiego stanu. Nie jesteś sam na drogach. Dziecko czy inną osobę możesz nawet z 10 km/h przejechać. Pomyśl trochę. Tak trudno to zrozumieć? Czy musi Ci pan prokurator to wyjaśnic gdy będzie już za późno?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra oddam do warsztatu by mi to wymienili. Czy możesz mi odpowiedzieć na pytanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę musisz kupić najlepiej taką samą lub aktualny model. Dla silników 4-ro i 6-cio cylindrowych z napędem Quattro aktualna pompa ESP 5.7 ma nr. 8E0 614 517 P. (P zastąpiło H).

 Większe tarcze też należy zakodować. Tu jest opisane jak.http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7) 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie mogę takiej znaleźć czy z końcówką P lub H gdzie mogę taka Dostać? Dużo jest o innych literkach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z literką P pewnie tylko nową w ASO.  Zrób zdjęcie tych numerów. Na pompie są 2 numery części. Blok aluminiowy ma swój nr i sterownik na bloku także. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał z aso raczej kosztuje parę  tysięcy. Więc chyba wolał bym poczekać aż się pojawi używka. O tych numerach. Nr VIN to WAULC68E63A272572 numery pompy jak znalazłem to tylko na aluminiowym bloku. Wyślę zdjęcia

20210627_235128.jpg

20210627_235120.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał:

wchodzi jeszcze 8E0 614 517 M

Czyli mogę założyć jedynie o końcowym oznaczeniu M, P lub H z każdym innym oznaczeniem pompa nie będzie działała prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam opisu pinów w pompie ABS mógł by ktoś podesłać? Przynajmniej na których pinach ma być zasilanie do pompy. Czy zasilanie ma tylko na tych dwóch grubych? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu kiedyś wrzuciłem schemat i jakie bezpieczniki: 

https://a4-klub.pl/topic/345378-błąd-00301-abs-return-flow-pump-v39/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...