pelonek1 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 6 minut temu, BARTEK75121 napisał: Jeszcze tylko pytanie, koła muszą być w powietrzu, czy mogę to zrobić na kanale, kiedy auto stoi na ziemi? Nie musisz podnosić auta, chociaż mi to ułatwiło regulację, miałem kluczyk w stacyjce i kręciłem bezpośrednio kołami i sprawdzałem czy nie jest ciężej niż przed regulacją. Na kołach tego nie zrobisz i być może będziesz musiał klika razy to poprawić po przejażdżkach, pamiętaj też że kierownica musi Ci sama wracać do jazdy na wprost po regulacji.
greg2505 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 42 minuty temu, BARTEK75121 napisał: Jeszcze tylko pytanie, koła muszą być w powietrzu, czy mogę to zrobić na kanale, kiedy auto stoi na ziemi? Mają być w powietrzu, wtedy kręcisz kierą i jednocześnie dokręcasz ,jakikolwiek najmiejszy opór to koniec regulacji
greg2505 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Godzinę temu, Cycu19911 napisał: Wymieniłem tylko końcówki, drążki nie miały żadnych wyczuwalnych luzów…na weekend może się dopcham na kanał to spróbuje dokręcić magiel i postaram się dostać do kolumny i sprawdzić krzyżak Krzyżak masz od środka auta,zdejmij półkę z pod kierownicy i poruszaj nim ,u mnie latał w kolumnie ,co do drążków odkręcasz końcówkę od zwrotnicy i energicznie pociągasz do siebie jak byś chciał wyrwać ,u mnie był prawie niewyczuwalny luz ,a tłukło mocno
Cycu19911 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2021 5 minut temu, greg2505 napisał: Krzyżak masz od środka auta,zdejmij półkę z pod kierownicy i poruszaj nim ,u mnie latał w kolumnie ,co do drążków odkręcasz końcówkę od zwrotnicy i energicznie pociągasz do siebie jak byś chciał wyrwać ,u mnie był prawie niewyczuwalny luz ,a tłukło mocno Drążki były sprawdzane, nie ma żadnego luzu. Ten krzyżak sprawdzać góra-dół czy na boki? Czy w zadnej płaszczyźnie nie moze być luzu? Mam nadzieje ze nie połamie żadnych plastików ?♂️
greg2505 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Godzinę temu, Cycu19911 napisał: Drążki były sprawdzane, nie ma żadnego luzu. Ten krzyżak sprawdzać góra-dół czy na boki? Czy w zadnej płaszczyźnie nie moze być luzu? Mam nadzieje ze nie połamie żadnych plastików ?♂️ Taki luz był u mnie i to nie jest winny plastik na końcu krzyżaka tylko kolumna,wymieniłem na inną i tego luzu nie ma 20210630_184943.mp4
Hubcio099 Opublikowano 2 Lipca 2021 Opublikowano 2 Lipca 2021 Całe zawieszenie wytrzepane, nic nie ma.., 0 luzów. Słyszę jakby głuchy stuk z lewej strony przodu np na torach. Wydaje mi się, ze to magiel.. Jaki koszt regeneracji magla? Zawias mam 1BV o ile ma to jakieś znaczenie. Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 2 Lipca 2021 Opublikowano 2 Lipca 2021 (edytowane) Dokręć trochę śrubę regulacyjną od magla i się dowiesz czy to magiel. U mnie zawiecha była niby bez luzów, sprawdzone na wszelkie możliwe sposoby, a dalej coś pukało. Wymieniłem sam banany mimo zapewnień kilku speców, że to nic nie da i problem praktycznie rozwiązany. Na jednym tuleja była zerwana jak się okazało po demontażu i była dość miękka, a nowa twarda jak beton i całkiem inna jazda. Może stukać amor ale to jest nie do zbadania, przechodziłem też przez taki przypadek kiedyś w tym samym aucie :D. Edytowane 2 Lipca 2021 przez przem8
BARTEK75121 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 Witam, może pomoże komus bo dluzszy czas sie męczyłem ze stukaniem na kocich lbach. Zawieszenie caly komplet wymienione na nowe LEM, amorki i sprezyny cale. Celowalem juz w maglownice, ale pojechalem do speca od zawieszeń w okolicy. Przejechał sie autem, posłuchał. Tłukło tak mocno i głośno jakby zaraz kola mialy odpaść. Powiedział jedno NA PEWNO TO NIE ZAWIECHA, sprawdź hamulce. Dziś odkrecilem kolo, chciałem wymienić prowadnice i gumy prowadnic zacisku. Okazalo się, że z prawej strony dolna prowadnica zacisku ma zerwany gwint i zacisk na nierównej drodze walił o tarcze. Zamawiam zestaw naprawczy gwintu i dokrecam po weekendzie. Zerwany gwint zacisk .mp4
Bob 87 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Dla ułatwienia dodam że do śruby regulacji luzu na maglownicy w b6 avf można się dostać od góry silnika jest bardzo dobry dostęp, ?
Ivanek Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 9 godzin temu, Bob 87 napisał: Dla ułatwienia dodam że do śruby regulacji luzu na maglownicy w b6 avf można się dostać od góry silnika jest bardzo dobry dostęp, ? Poratujesz fotką gdzie ona jest? Sprawdziłbym to u siebie
Bob 87 Opublikowano 9 Września 2021 Opublikowano 9 Września 2021 Najłatwiej ją zlokalizować śledzac przewód wysokiego ciśnienia od pompy wspomagania , który idzie wzdłuż silnika do magla, wystarczy wsadzić lewa rękę z kluczem 18 koło alternatora między węże od płynu chłodniczego i można łatwo ja dosięgnąć, wieczorem jak się uda to wrzucę foty. Ponoć regulacja śruba jest zalecana na skręconych na maksa kołach, tak kiedyś gadał Duda z TVN turbo
Ivanek Opublikowano 9 Września 2021 Opublikowano 9 Września 2021 (edytowane) 10 minut temu, Bob 87 napisał: Najłatwiej ją zlokalizować śledzac przewód wysokiego ciśnienia od pompy wspomagania , który idzie wzdłuż silnika do magla, wystarczy wsadzić lewa rękę z kluczem 18 koło alternatora między węże od płynu chłodniczego i można łatwo ja dosięgnąć, wieczorem jak się uda to wrzucę foty. Ponoć regulacja śruba jest zalecana na skręconych na maksa kołach, tak kiedyś gadał Duda z TVN turbo https://www.youtube.com/watch?v=EgYsCiTCA5k Czyżby to ten materiał? Edytowane 9 Września 2021 przez Ivanek
Ivanek Opublikowano 9 Września 2021 Opublikowano 9 Września 2021 2 minuty temu, Bob 87 napisał: Dokładnie ten ? Obejrzałem, przeanalizowałem i przyznać muszę że sensownie wytłumaczone, dlaczego na skręconych kołach do oporu a nie na wprost. Chyba się za to wezmę bo wydaje mi się, że nikt tam od dawna nie zerkał - nie odczuwam jakichś dolegliwości ale być może to kwestia przyzwyczajenia i sytuacja się poprawi?
cabanmat Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Witam Kolegów.... Ostatnimi czasy, odstawiłem auto na warsztat celem wymiany drążków kierowniczych. Mechanik stwierdził, że z osłon (harmonijek) maglownicy, wyleciało troszkę płynu, co prawda nie było tego dużo... ale było Oznajmił mi, że pasuje się tym kiedyś zająć. Próbować dolać jakiegoś specyfiku ? Czy szukać warsztatu regenerującego maglownice ? Jeśli tak, to jaki warsztat polecacie ?
greg2505 Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 18 minut temu, cabanmat napisał: Witam Kolegów.... Ostatnimi czasy, odstawiłem auto na warsztat celem wymiany drążków kierowniczych. Mechanik stwierdził, że z osłon (harmonijek) maglownicy, wyleciało troszkę płynu, co prawda nie było tego dużo... ale było Oznajmił mi, że pasuje się tym kiedyś zająć. Próbować dolać jakiegoś specyfiku ? Czy szukać warsztatu regenerującego maglownice ? Jeśli tak, to jaki warsztat polecacie ? Lepiej ogarnij magiel bo w każdej chwili może puścić mocniej ,cały płyn zejdzie i przy okazji pompę zajedziesz
greg2505 Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 18 minut temu, cabanmat napisał: Witam Kolegów.... Ostatnimi czasy, odstawiłem auto na warsztat celem wymiany drążków kierowniczych. Mechanik stwierdził, że z osłon (harmonijek) maglownicy, wyleciało troszkę płynu, co prawda nie było tego dużo... ale było Oznajmił mi, że pasuje się tym kiedyś zająć. Próbować dolać jakiegoś specyfiku ? Czy szukać warsztatu regenerującego maglownice ? Jeśli tak, to jaki warsztat polecacie ? Lepiej ogarnij magiel bo w każdej chwili może puścić mocniej ,cały płyn zejdzie i przy okazji pompę zajedziesz
przem8 Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 23 minuty temu, cabanmat napisał: Jeśli tak, to jaki warsztat polecacie ? Zobacz sobie regparts na youtubie i fajnie też koles tłumaczy jak to mechanicy psują magle podczas wymiany drążków.
Dev Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 35 minut temu, cabanmat napisał: Witam Kolegów.... Ostatnimi czasy, odstawiłem auto na warsztat celem wymiany drążków kierowniczych. Mechanik stwierdził, że z osłon (harmonijek) maglownicy, wyleciało troszkę płynu, co prawda nie było tego dużo... ale było Oznajmił mi, że pasuje się tym kiedyś zająć. Próbować dolać jakiegoś specyfiku ? Czy szukać warsztatu regenerującego maglownice ? Jeśli tak, to jaki warsztat polecacie ? Regeneracja maglownic i belek - AUTO UKŁAD | okolice Lublina WWW.AUTOUKLAD.PL Naprawa maglownicy, zwanej też zębatkową przekładnią kierowniczą, to jedna z naszych usług. Regenerację maglownic prowadzimy sprawnie, fachowo oraz tanio.
cabanmat Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 Panowie... Rozmawiałem z mechanikiem, u którego zawsze odstawiam auto na warsztat. Zasugerował mi, że mogę spróbować zalać jakiś "uszczelniacz" maglownicy. Nie musi, ale może pomóc. Można śmiało lać ? np. coś z Liqui Moly ? Dodatek do układów wspomagania 0,035 L | Liqui Moly sklep LIQUIMOLY.SKLEP.PL Dodatek eliminuje wycieki z układu wspomagania oraz wycisza pracę pompy wspomagania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się