Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i notlauf- czyżbym był w kłopocie, bo nieszczelność w dolocie?


mafiu1111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, samóchod to:

1.9 tdi lift 2000 rok avant AVG 110. W notlauf wpada, żyje swoim życiem, czasem jedzie czasem nie, czasem muszę go zgasić w trakcie jazdy i jedzie, czasem z dwa dni ciągle jedzie, a czasem gaszę go po trzykroć i nie jedzie. Screen z kodu błędu w załączniku. Wymienione wszystkie wężyki na nowe. i sprawdzone - czy nie syczy coś gdzieś, n75 nowy , grucha nowa, wydaje się poruszać. Czy z tego błędu wynika że to jest przeładowanie czy niedoładowanie wkońcu? jest ktoś w stanie mi napisać czy to na pewn ozapieczone łopatki zmiennej geometri? 

P.s przegonienie na autostradzie 100km w jedną stronę pomogło na dwa dni. Pozdrawiam Panów.

P.s 2. Auto w ogóle nie dymi na czarno ani nic.

203434171_4145340982170898_8175647592416320994_n.jpg

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, mafiu1111 napisał:

Czy z tego błędu wynika że to jest przeładowanie czy niedoładowanie wkońcu? jest ktoś w stanie mi napisać czy to na pewn ozapieczone łopatki zmiennej geometri? 

a nie możesz logów zrobić?

google prawdę Ci powie :P , podpowiedź - masz niedoładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ja się do logów nadaje jak to czarna magia, to podpowiedz jeszcze czy niedoładowanie to turbo? muszę mieć pewność żeby je jutro zdjąć i wyczyścić. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mafiu1111 napisał:

to podpowiedz jeszcze czy niedoładowanie to turbo?

Nie do końca rozumiem twoje pytanie, hmm

Patrz mały cytat Ci wrzucę

Cytat

 

17964/P1556 — Kontrola ciśnienia ładowania: odchylenie ujemne

Możliwe objawy

  • Zmniejszona moc wyjściowa
  • Tryb wiotki

Możliwe przyczyny

  • Zbyt niskie ciśnienie doładowania
  • Nieprawidłowo podłączone, odłączone lub nieszczelne węże/rury
  • Uszkodzony regulator ciśnienia ładowarki
    • VNT (turbo o zmiennej dyszy): dysze zablokowane
  • Uszkodzony zawór elektromagnetyczny sterowania ciśnieniem doładowania (N75)

Możliwe rozwiązania

  • Sprawdź węże/rury do/pomiędzy komponentami
  • Sprawdź zawór elektromagnetyczny kontroli ciśnienia doładowania (N75)
  • Sprawdź/oczyść/wymień regulator ciśnienia ładowania
    • Sprawdź / wyczyść mechanizm dla zmiennych dysz

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej dobra, już rozumiem, skoro węże sprawdziłem, n75 też nowy więc pozostaje kwestia ostatniej linijki z tego cytatu: zapieczone łopatki/dysze ,jakkolwiek to się nazywa, pewnie zapieczone, o to mi chodziło, więc będę musiał to rozebrać i jakoś wymyć/ wyczyścić, wtedy spróbuję. DZIĘKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazii podał stary ale jakże prosty i niezawodny sposób na sprawdzenie VNT gdy turbo siedzi w aucie ?

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem już to i ta sztanga normalnie się porusza, psikałem w te wężyki powietrzem i wszystkie nowe są powymieniane na grube niebieskie i nic nie ucieka, nie słychać żadnego syczenia. A Ten regulator ciśnienia doładowania to jest od tego zaworu egr? bo jeszcze tego nie wymieniałem. Albo ogólnie cały egr, nie mam go zaślepionego, ale przecież jakby był zapchany to by auto cały czas niemiało mocy+ do tego by dymił- tak mi się wydaje.

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale  - Jedź chłopie do mechanika tego od aut lub jeśli chcesz postawić diagnozę/lub ją zrozumieć, dokształć się od podstaw. Forum stoi dla Ciebie otworem. Brutalna prawda jest lepsza(dla Ciebie...i Twojego auta) od podtrzymywania Cię w przekonaniu, że "coś tam wiesz". 

Edytowane przez Tomnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdzie nie napisałem że coś tam wiem, bo wiem że nic nie wiem, ale masz rację, w poniedziałek jadę bo sam nie dam sobie z tym rady, dzieki, temat można zamknąć.

 

 

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...