pablito Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam, Wymieniłem uszczelkę pod głowicą po wymianie zaczęło się szarpanie i spadek mocy. Temp. paliwa na powrocie jest ok 86-87 stopni. Co może byc przyczyna ???
DeeJay_Kill Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 też wygląda mi to na rozrząd...
konrad_A4 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 taka mala bzdura, ale sprawdz dla spokoju czy przewod paliwowy nie jest pomylony z powrotem
pablito Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2009 rozrząd jest ok ale przewody sprawdzę ))
avdikezop Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Sprawdz moze korekcje wtryskiwaczy(PD) moze rózni sie kompresja??? Moga byc jakies mikro pękniecia głowicy?? Oddawałes ja do sprawdzenia i planowania(zabielenia)
pablito Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 głowica była sprawdzana i zabielana przewody sprawdzone rozrząd ok. Teraz zmienił mechanik głowice na inną tez sprawdzona i planowana nowe uszczelki itp i dalej to samo.
Musashi Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 -podlacz samochod pod VAG-a, do sprawdzenia, bledy i logi. -co to znaczy ze rozrzad jest w porzadku -sprawdz czy prawidlowo jest podlaczony uklad podcisnienia
pablito Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Panowie auto chodzi , Mechanik wymieniający uszczelkę po głowicą uszkodził pompowtryski i wszystko by było ok gdybym go nie znał i auto zaprowadził do cukiernika a nie do mechanika. Teraz muszę jakoś odzyskać pieniążki. Przestrzegam wszystkich z Wrocławia przed serwisem ( cukiernikiem ) Bartex z ul Fabrycznej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się