OrionMeister Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Cześć! Pacjent A4 B5 1.8T 150km Z rana samochód odpalił normalnie, po wyjechaniu z garażu silnik zaczął nierówno pracować - jeden cylinder nie hulał. Podpiąłem skaner, pokazało problem z zapłonem na 3 cylindrze. Zacząłem od świec. Ta na 3 cylku była czarna i miała na sobie olej. Reszta świec również miała trochę oleju na ceramice i na stronie od cylindra, ale nie było z nimi żadnego problemu, tego oleju były nieznaczne ilości. Gniazda w miarę możliwości wyczyściłem z tego oleju, cewki również i po zmontowaniu wszystkiego odpaliłem, ruszył po dosłownie połowie obrotu rozrusznika, jak nigdy, zawróciłem się w garażu do wyjazdu i znowu to samo, dodatkowo jakby ubyło mu mocy co odczułem przy wyjeździe pod górkę, bo miał z tym problem. Powrót do garażu i sprawdziłem cewki. Wszystkie dawały iskrę na świece. Tu rodzi się pytanie, czego szukać dalej? Wypalone gniazdo? Moduł wzmocnienia zapłonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Podmieniałeś cewki miejscami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 moduł kaputt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OrionMeister Opublikowano 6 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 9 godzin temu, przem8 napisał: Podmieniałeś cewki miejscami? Tak jest, problem dalej występował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się