marcinbob_89 Opublikowano 13 Lipca 2021 Opublikowano 13 Lipca 2021 Witam, mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku lub po dłuższym postoju, auto odpala i gaśnie, dopiero po 2-3 próbach łapie, ale nierówno pracuje, podczas jazdy czasami nie chce przyjmować gazu i szarpie, wywala Check engine, który czasami mruga. Na kompie wywala błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent Problem występuję na benzynie i LPG, więc chyba można wykluczyć pompkę paliwa
zionx Opublikowano 14 Lipca 2021 Opublikowano 14 Lipca 2021 A co do błędu, to musisz zrobić logi dynamiczne (opis jak je zrobić w dziale diagnostyka)
marcinbob_89 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Witam, w końcu udało się zrobić logi, po podpięciu pod kompa wywaliło cała masę błędów, jak narazie żaden nie powrócił. Proszę o analizę logów LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 1 minutę temu, marcinbob_89 napisał: Proszę o analizę logów Jak tego oczekujesz to wrzuć na stronę typu vaglogi.pl. Nikt się z tym nie będzie cackać żeby odczytać
Skowrix Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Logi na jakim paliwie robione? Obstawiam, że na LPG, zgadza się? Jeżeli tak to zrób jeszcze na Pb, przynajmniej grupy 2,33. Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez Skowrix
marcinbob_89 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Godzinę temu, przem8 napisał: Jak tego oczekujesz to wrzuć na stronę typu vaglogi.pl. Nikt się z tym nie będzie cackać żeby odczytać A jaki jest problem żeby odczytać logi? U mnie normalnie otwiera w arkuszu
marcinbob_89 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Skowrix napisał: Logi na jakim paliwie robione? Obstawiam, że na LPG, zgadza się? Jeżeli tak to zrób jeszcze na Pb, przynajmniej grupy 2,33. Logi robione oczywiście na PB
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 59 minut temu, marcinbob_89 napisał: A jaki jest problem żeby odczytać logi? U mnie normalnie otwiera w arkuszu No co Ty, a czytelne jest? Jakby to nie był proble, to bym tego nie pisał.
marcinbob_89 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2021 26 minut temu, przem8 napisał: No co Ty, a czytelne jest? Jakby to nie był proble, to bym tego nie pisał. Wydaje mi się, że czytelne
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Na telefonie może tak ale na kompie nie.
marcinbob_89 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_swQ7I9.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_R0kY1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_avNkq.html
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Przepływka zaniża, turbo nie osiąga zadanego doładowania. Sprawdz dv i podmień przepływomierz.
marcinbob_89 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Jak się zabrać za sprawdzenie Dv i czy jest jakiś sposób na sprawdzenie przepływki, bo nie bardzo mam skąd podmienić
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 O dv multum tematów było, poszukaj, bo mi się nie chce powtarzać. Co do przepływki jak nie masz od kogo podmienić to tylko zakup nowej ale warto jeszcze sprawdzić szczelność dolotu kompresorem.
marcinbob_89 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2021 Witam ponownie w temacie. Kolejny raz pojawił się check silnika i wywaliło błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent Czy ten błąd może oznacz zatkany filtr paliwa, lub padnięty regulator ciśnina? Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem i było słychać buczenie. Teraz auto już ledwo odpala, buczenia chyba nie słychać. Pompa paliwa niedawno wymieniona na SKV, padła całkowicie, poprzednia SKV wytrzymała jakieś 6 lat
przem8 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Błąd mieszanki. Pokaż logi 2+33 statyczne i dynamiczne na pb i lpg.
marcinbob_89 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2021 Wrzucam logi do sprawdzenia na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_won7hn1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6qBhM3.html LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_wxWU5W.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1f6o8ct.html Przed logami sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest 4 bary. Po podpięciu pod kompa wysypało masę błędów, po skasowaniu powtarza się błąd 16727 Camshaft Position Sensor(G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) Coś nie wyszły te logi. Przejrzyj wiązkę od wtryskiwaczy pb i lpg. Pokaż screena z gr.93 Na pewno gaz do regulacji i prawdopodobnie przepływka i sonda do wymiany ale te logi jakoś dziwnie załadowało więc ciężko powiedzieć. Edytowane 15 Grudnia 2021 przez przem8
marcinbob_89 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2021 3 minuty temu, przem8 napisał: Coś nie wyszły te logi. Przejrzyj wiązkę od wtryskiwaczy pb i lpg. Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla?
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Teraz, marcinbob_89 napisał: Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla? To sobie zobacz co widać, przeskok z 1tys na 5. CO tam chcesz wyczytać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się