Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 TDI 96KW problem z doładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Po regeneracji turbiny silnik zbierał sie jak na 130 KM przystalo.

Po kilku miesiacach znany temat tryb awaryjny i ledwo kulasiedo 120km/h.

Pospiesznie posłuchałem znajomego mech. i wymienilem zawór N75. Bez zmian.

Wrzucam logi statyczne.

Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_tLlAZ73.html
Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_0z5gDO9.html
Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_0hD9g.html
Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_925yHNB.html
Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_6W29JiG.html
Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_eBGUds.html
Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_UOYIhu.html

 

Po naladowaniu bateryjki w lapku wykonam dynamiczne.

 

Opublikowano

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  1467

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 63351

                      VCID: 6AA741AB0567

           Additional Info: WAUZZZ8E12A140408     AUZ6Z0A0264344

1 Fault Found:

17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation

        P1557 - 35-00 -   -

Opublikowano

Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania.

Opublikowano
10 godzin temu, Tomnik napisał:

Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania.

Mozna go miernikiem  sprwadzic?

Opublikowano

Kilka lat temu rozsadzilo mi intercoler.

Walilo olejem z turbiny i podejrzewam ze po czesci to by powod rozsadzenia.

Po wymianie colera wywalilo mi raz ten blad,

1 Fault Found:

17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation

        P1557 - 35-00 -   -

poza tym bylo ok.

Nie mialem wtedy mozliwosci wykonania logow.

Moze olej w dolocie przyczynil sie do uszk. czujnika ciśnienia.

Teraz mam maly wyrzut oleju z separatora.

Zastanawiam sie nad wykonaniem obiegu separatora w miejscu odmy.

 

 

Opublikowano

 

Opublikowano

Olej temat oleju w dolocie i wymień ten czujnik sprawdzając najpierw wzrokowo jego okablowanie.

Opublikowano
14 godzin temu, Tomnik napisał:

Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania.

Mozna go miernikiem  sprwadzic?

Opublikowano

Przeczyscilem plynem do pol. Elektr. styki przeplywki i czujnika cis. I auto odzylo. Wykonam logi i zobaczymy czy to byl powod zamieszania z doladowaniem.

Wystarcza logi bloku 11 i 03?

 

 

Opublikowano

Nie. To tylko efekt placebo. Czujnik do wymiany ale najpierw obejrzyj kabelek idący do niego szczególnie przy wtyczce.

Opublikowano

Zrobie jeszcze raz logi.

Cos jest nie tak z zapisem.

log opisany jest 17/07/15:44

A w tabelce jest data i godz starego logu 16/07/ 20:52

Tak jakby vcds wrzucil stare dane

i przez to sa identyczne .

Opublikowano

Pierwsza tabela jest z 16tego i log trwa 43sec.

Na dole jest tabela z 17tego i trwa 13 sec. 

Nie wiem czemu tak zapisal.

Opublikowano
20 minut temu, greg791 napisał:

Nie wiem czemu tak zapisal.

Bo nadpisujesz cały czas ten sam plik :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
54 minuty temu, Pieterb napisał:

Bo nadpisujesz cały czas ten sam plik :wink:

Ok rozumiem, nie jestem biegly w vcds, jak zreszta widac?.

Po za tym poprawa widoczna, tylko czy jest w normie, czy jednak czujnik do sprawdzenia lub wymiany?

Opublikowano
Godzinę temu, greg791 napisał:

Po za tym poprawa widoczna, tylko czy jest w normie, czy jednak czujnik do sprawdzenia lub wymiany?

Poprawa jakąś jest ale nie jest dobrze.

Opublikowano

Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_MY1b6vP.html

POZA TYM ZLAPAL BLAD

1 Fault Found:

17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation

        P1557 - 35-00 -   -

Czy jest sposob na sprwadzenie miernikiem czujnika?

Czy jedynie podmiana na sprawny i wykonanie logów?

Opublikowano

Czujnik działa poprawnie. Pewnie chwilę jeździłeś tak z tym czujnikiem i sie geometria zapiekła. Raczej przegonienie auta nic nie da bo za duzo pompuje i spaliny mają niską temperaturę żeby to wypalić.

Ja bym odkręcił dwie nakrętki pod gruszką i delikatnie bym rozruszał geometrię ciągnąc delikatnie za gruszkę przód-tył.

Dopiero po tym jakby dalej przeładowywał to turbo na stół do czyszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...