greg791 Opublikowano 16 Lipca 2021 Opublikowano 16 Lipca 2021 Witam. Po regeneracji turbiny silnik zbierał sie jak na 130 KM przystalo. Po kilku miesiacach znany temat tryb awaryjny i ledwo kulasiedo 120km/h. Pospiesznie posłuchałem znajomego mech. i wymienilem zawór N75. Bez zmian. Wrzucam logi statyczne. Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_tLlAZ73.html Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_0z5gDO9.html Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_0hD9g.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_925yHNB.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_6W29JiG.html Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_eBGUds.html Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_UOYIhu.html Po naladowaniu bateryjki w lapku wykonam dynamiczne.
greg791 Opublikowano 16 Lipca 2021 Autor Opublikowano 16 Lipca 2021 Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_rGHP2E.html Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_VdG4n.html Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_1OzcOz7.html Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_YvnLD5.html Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_0Utf3k.html Grupy 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_010_K33blV2.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_UK9c5N6.html Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_2kH9YX2.html Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_83um0.html
greg791 Opublikowano 16 Lipca 2021 Autor Opublikowano 16 Lipca 2021 VCDS-Lite Version: Release 1.2 Control Module Part Number: 038 906 019 FP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 6AA741AB0567 Additional Info: WAUZZZ8E12A140408 AUZ6Z0A0264344 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -
Tomnik Opublikowano 16 Lipca 2021 Opublikowano 16 Lipca 2021 Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania.
greg791 Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Opublikowano 17 Lipca 2021 10 godzin temu, Tomnik napisał: Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania. Mozna go miernikiem sprwadzic?
greg791 Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Opublikowano 17 Lipca 2021 Kilka lat temu rozsadzilo mi intercoler. Walilo olejem z turbiny i podejrzewam ze po czesci to by powod rozsadzenia. Po wymianie colera wywalilo mi raz ten blad, 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - poza tym bylo ok. Nie mialem wtedy mozliwosci wykonania logow. Moze olej w dolocie przyczynil sie do uszk. czujnika ciśnienia. Teraz mam maly wyrzut oleju z separatora. Zastanawiam sie nad wykonaniem obiegu separatora w miejscu odmy.
nadybek Opublikowano 17 Lipca 2021 Opublikowano 17 Lipca 2021 Olej temat oleju w dolocie i wymień ten czujnik sprawdzając najpierw wzrokowo jego okablowanie.
greg791 Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Opublikowano 17 Lipca 2021 14 godzin temu, Tomnik napisał: Dane wskazują na awarię czujnika ciśnienia doładowania. Mozna go miernikiem sprwadzic?
greg791 Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Opublikowano 17 Lipca 2021 Przeczyscilem plynem do pol. Elektr. styki przeplywki i czujnika cis. I auto odzylo. Wykonam logi i zobaczymy czy to byl powod zamieszania z doladowaniem. Wystarcza logi bloku 11 i 03?
greg791 Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Opublikowano 17 Lipca 2021 Po czyszczeniu styków czujnika ciśnienia . Powinienem od tego zaczac. Pierwsze odczucia , wszysko ok. Wrzucam logi dla pewnosci. Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_Aec7v.html
nadybek Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 Nie. To tylko efekt placebo. Czujnik do wymiany ale najpierw obejrzyj kabelek idący do niego szczególnie przy wtyczce.
greg791 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 Zrobie jeszcze raz logi. Cos jest nie tak z zapisem. log opisany jest 17/07/15:44 A w tabelce jest data i godz starego logu 16/07/ 20:52 Tak jakby vcds wrzucil stare dane i przez to sa identyczne .
greg791 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 Pierwsza tabela jest z 16tego i log trwa 43sec. Na dole jest tabela z 17tego i trwa 13 sec. Nie wiem czemu tak zapisal.
Pieterb Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 20 minut temu, greg791 napisał: Nie wiem czemu tak zapisal. Bo nadpisujesz cały czas ten sam plik 1
greg791 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 54 minuty temu, Pieterb napisał: Bo nadpisujesz cały czas ten sam plik Ok rozumiem, nie jestem biegly w vcds, jak zreszta widac?. Po za tym poprawa widoczna, tylko czy jest w normie, czy jednak czujnik do sprawdzenia lub wymiany?
Pieterb Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 Godzinę temu, greg791 napisał: Po za tym poprawa widoczna, tylko czy jest w normie, czy jednak czujnik do sprawdzenia lub wymiany? Poprawa jakąś jest ale nie jest dobrze.
greg791 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_MY1b6vP.html POZA TYM ZLAPAL BLAD 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Czy jest sposob na sprwadzenie miernikiem czujnika? Czy jedynie podmiana na sprawny i wykonanie logów?
nadybek Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 Czujnik działa poprawnie. Pewnie chwilę jeździłeś tak z tym czujnikiem i sie geometria zapiekła. Raczej przegonienie auta nic nie da bo za duzo pompuje i spaliny mają niską temperaturę żeby to wypalić. Ja bym odkręcił dwie nakrętki pod gruszką i delikatnie bym rozruszał geometrię ciągnąc delikatnie za gruszkę przód-tył. Dopiero po tym jakby dalej przeładowywał to turbo na stół do czyszczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się