karolek_ust Opublikowano 25 Lipca 2021 Opublikowano 25 Lipca 2021 Witam ktoś podpowie co trzeba zdjąć by zdemontować miskę olejowa. Wersja bez Quattro. Dzięki
pawel72689 Opublikowano 25 Lipca 2021 Opublikowano 25 Lipca 2021 Czemu wymieniasz? Jeśli gwint padł w korku spustowym to lepiej przegwintowac.
karolek_ust Opublikowano 25 Lipca 2021 Autor Opublikowano 25 Lipca 2021 4 godziny temu, pawel72689 napisał: Czemu wymieniasz? Jeśli gwint padł w korku spustowym to lepiej przegwintowac. Za bardzo już jest zmęczony i już prędzej ktoś wkręcał nie org śrubę. Więc jest nowa miska
pelonek1 Opublikowano 25 Lipca 2021 Opublikowano 25 Lipca 2021 5 godzin temu, karolek_ust napisał: Witam ktoś podpowie co trzeba zdjąć by zdemontować miskę olejowa. Wersja bez Quattro. Dzięki Zdjąć osłonę pod silnikiem (jeśli takowa jest) i wszystko będzie widać
karolek_ust Opublikowano 25 Lipca 2021 Autor Opublikowano 25 Lipca 2021 1 minutę temu, pelonek1 napisał: Zdjąć osłonę pod silnikiem (jeśli takowa jest) i wszystko będzie widać no co ty to wiem ale nie ma dojscia do wszystkich śrub i nie wiem czy dzwigac silnik czy opuscic zawieszenie dlatego pytam czy ktos cos juz robil ,
Ghamax Opublikowano 2 Października 2022 Opublikowano 2 Października 2022 W dniu 25.07.2021 o 23:26, Dev napisał: Ławę trzeba popuscic Robiłem to wiele razy np. przy okazji wymiany rozrządu i nigdy nie ruszałem zawieszenia. W pracy to podwieszam silnik, popuszczam poduszki i lekko dźwigam bo jest szybciej i łatwiej ale u siebie w aucie robiłem pod domem na "koziołkach" na ziemi i nie ruszałem nawet poduszek. Jest tam cięższy dostęp do 2 czy 3 śrub ale bez przesady. Parę minut i misa na wierzchu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się