Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby wynik na hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już wszystko jasne, stary N75 (wymieniany ze względu na przeładowanie z dołu, tutaj akurat niewielkie):

http://vaglogi.pl/log-115_118_3rK84V.html

image.png.8cae648b494f9b51efb7e2dc566d2b90.png

Ponownie podłączony nowy N75 (kupiony kilka miesięcy temu):

http://vaglogi.pl/log-115_118_9vgqA.html

image.png.99e74f849c4e87674c196aeb11dc3ea3.png

 

Zagadką bez odpowiedzi już zostanie co to się mogło z tym N75 stać, nie mam pojęcia czy jakoś się zabrudził, zawiesił czy coś, oglądałem go z każdej strony i nic nie zauważyłem niepokojącego. No nic, spróbuję go reklamować. Na razie myślę, że problem słabej turbiny po regeneracji jest zakończony. Może kiedyś wjadę na hamownię aby sprawdzić ponownie główny problem tego wątku.

 

 

Opublikowano

Zużycie elementu, nic innego

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Zużycie elementu, nic innego

Teoretycznie nic dziwnego, ale żeby tak po 4 miesiącach? Trochę za szybko :(

Opublikowano

Gdzie kupione i z jakiej firmy? Jak w InterCars to wszystko jasne ;)

Opublikowano
Teraz, Langista napisał:

Gdzie kupione i z jakiej firmy? Jak w InterCars to wszystko jasne ;)

Oryginał ASO.

Opublikowano

No to reklamuj, oczywiście rachunki od mechanika masz, że Ci to montował?

Opublikowano
2 minuty temu, Langista napisał:

No to reklamuj, oczywiście rachunki od mechanika masz, że Ci to montował?

Jak pisałem spróbuję reklamować, choć wielkich nadziei w tym nie pokładam. Rachunków nie mam, sam to wymieniałem. 

Opublikowano
Godzinę temu, andrew01 napisał:

Teoretycznie nic dziwnego, ale żeby tak po 4 miesiącach? Trochę za szybko :(

Albo cewka zdechła

Opublikowano
14 minut temu, Dev napisał:

Albo cewka zdechła

Oporność problematycznej N75 to 28 Ohm, tej starej 26 Ohm. Czyli chyba w normie. 

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz coś lepszego to załóż sobie MACa

MAC-3-Port-elektroniczny-impuls-kontroln

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Dzięki bardzo, jak mi obecny N75 padnie (przed programem trochę jego przeładowanie przeszkadzało, ale teraz nawet ujdzie) to zerknę na MAC'a.

Opublikowano

Nie zerkaj tylko od razu kup

Opublikowano

Oj to sobie zareklamowałem N75, że hej... Zresztą zgodnie z przewidywaniami, trzeba z zamontowanym N75 podjechać do ASO, tam zdiagnozują i jeśli to jednak wina N'ki to w zależności od widzimisię danego ASO mogą od razu wymienić, albo czepiać się o wszystko co możliwe.

Czyli możliwości są dwie (zakupu nowej N'ki na pewno już nie powtórzę) albo Pierburg z 2.0T polecany z tego co się zorientowałem dosyć często na forum, albo Mac. Odnośnie Mac'a informacji niewiele, znalazłem info, że:

- trzeba go regulować po założeniu, ale jak to się robi to już nie znalazłem :)
- wolniej buduje ciśnienie niż N75 - ale można to zniwelować robiąc program pod Mac'a

Ogólnie to się zastanawiam, czy takiemu małemu Mikiemu jak ja, ledwo z programem na Stage1, nie wystarczyłby ten Pierburg :)

A z drugiej strono to się zastanawiam, co przy wymianie turbiny mogło się stać, że uszkodziła się N'ka, taki trochę wyjątkowy zbieg okoliczności by był, że akurat w tym momencie przyszedł na nią czas.... Spróbuję może jeszcze przedmuchać sprężonym powietrzem, czy WD40.

Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, andrew01 napisał:

Oj to sobie zareklamowałem N75, że hej

Widzę, że co aso to obyczaj. Z tego co ja się dowiedziałem, jak kupowałem n75 to nic takiego nie ma miejsca przy reklamacji, po prostu mają 14 dni na rozpatrzenie, a jakbym chciał założyć na próbę taki zaworek, w celu weryfikacji czy on jest problemem, i potem oddać to niby są w stanie sprawdzić czy zaworek był już używany i na tej podstawie odrzucają takie żądanie.  Teraz sobie odpowiedz, czy jakbyś kupił na allegro z aso audi/vw taki zaworek i chciał zareklamować, to co? Kazali by Ci jechać do nich do aso kilkaset km? Wysyłasz zaworek z drukiem reklamacji. 

Przy pierburgu może okazać się konieczna korekta softu, bo ma inne wysterowanie, a samo przedmuchanie nic Ci nie da jak zaworek nie będzie otwarty przez podanie impulsu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

No ja właśnie przez Allegro kupowałem, zgłosiłem zapytanie mailowo z opisem problemu, wykresami itp. i oddzwonili do mnie, że zgodnie z regulaminami grupy VW powinienem udać się do ASO celem diagnozy. Chodzi pewnie o poniższy zapis:

image.png.54cb9cc81732df5ccb0272c9f0d0756f.png

Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Przy pierburgu może okazać się konieczna korekta softu, bo ma inne wysterowanie, a samo przedmuchanie nic Ci nie da jak zaworek nie będzie otwarty przez podanie impulsu.

Na upartego napiszę sobie programik na Arduino, do sterowania przekaźnika, i jak będzie N75 sterowana impulsami to wtedy będę dmuchał :) 

Opublikowano (edytowane)

W vcds masz test wyjśc i zaworek przez kilka sekund jest otwierany i zamykany. Cienkim drucikiem można też wcisnąć tłoczek i przeczyścić ale to już na własną odpowiedzialność.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

W vcds masz test wyjśc i zaworek przez kilka sekund jest otwierany i zamykany. Cienkim drucikiem można też podnieść tłoczek i przeczyścić ale to już na własną odpowiedzialność.

Dzięki bardzo, spróbuję.

Opublikowano

Sprawdzałem tą moją N'ke i wydaje się być sprawna, syfu żadnego nie było, bez napięcia przejście z turbiny na WG, na TIP blokada. Pod napięciem otwiera się przejście na TIP (na WG też w tym momencie powietrza trochę idzie). Cyka ładnie. Tam w sumie nie ma się co popsuć (poza przepaleniem cewki czy zapchaniem). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...