Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam proszę o analizę z logów. A4 B6 1.8T BFB.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przesyłam logi z PB i LPG. Auto zakupiłem 3 miesiące temu i chce sprawdzić czy wszystko w miarę ok.

Jest wgrany virus na 187 km. i dołożone wtryski BEX. Poprzedni właściciel robił te mody.

Proszę o analizę logów. Pozdrawiam i Dziękuje.

LPG 002-033   http://www.vaglogi.pl/log-002_033_2o1V3b.html 

LPG 003-020  http://www.vaglogi.pl/log-003_020_01E4zU7.html

LPG 115-118 http://www.vaglogi.pl/log-115_118_banECjD.html

PB  002-033  http://www.vaglogi.pl/log-002_033_xDuzm8.html

PB 003-020  http://www.vaglogi.pl/log-003_020_6z495.html

PB 115-118 http://www.vaglogi.pl/log-115_118_PxhJu.html

 

PB 002-033.CSV PB 003-020.CSV PB 115-118.CSV LPG 002-033.CSV LPG 003-020.CSV LPG 115-118.CSV

Edytowane przez mico21
Opublikowano

Kasowane błędy przed logami na pb? 

Gaz do regulacji, stuka na lpg a to słabo. Turbo też średnio trzyma doładowanie. Szału nie ma. 

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Kasowane błędy przed logami na pb? 

Gaz do regulacji, stuka na lpg a to słabo. Turbo też średnio trzyma doładowanie. Szału nie ma. 

Witam w sobotę odpinany aku był bo dokładałem tempomat.

A coś więcej nakierować.

Opublikowano

Skasuj błędy przed logami i powtorz je tylko na benzynie. 

Opublikowano

Witam jutro postaram się zrobić.

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Kasowane błędy przed logami na pb? 

Gaz do regulacji, stuka na lpg a to słabo. Turbo też średnio trzyma doładowanie. Szału nie ma. 

Ale tragedii też chyba niema :)

Opublikowano
15 minut temu, mico21 napisał:

Ale tragedii też chyba niema :)

Z gazem? Jest.

Opublikowano (edytowane)

Na benzynie pod butem też powinno być trochę więcej paliwa podlane, także albo jest problem z ciśnieniem paliwa albo program tak zrobiony.

Edit: chociaż po kasowaniu błędów korekty mogą się zmienić i to znacznie.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
56 minut temu, pelonek1 napisał:

Na benzynie pod butem też powinno być trochę więcej paliwa podlane, także albo jest problem z ciśnieniem paliwa albo program tak zrobiony.

Edit: chociaż po kasowaniu błędów korekty mogą się zmienić i to znacznie.

Korekty długie są  - 3.3%

Opublikowano
2 minuty temu, mico21 napisał:

Korekty długie są  - 3.3%

Te korekty są w większości z jazdy na LPG, no chyba że tylko na benzynie jeździsz?

Opublikowano
12 minut temu, mico21 napisał:

Korekty długie są  - 3.3%

Szkoda, że przy piz*owaniu korekty są do bani. Zrób logi jak należy na benzynie, a lpg się zajmij jak doprowadzisz auto do ładu na pb.

Opublikowano

Witam dziś został zmieniony DV na orginał w starym pęknięta membrana. Zawór N75 zmieniony na nowy. 

http://www.vaglogi.pl/log-020_115_118_21G8Rzn.html

I dalej turbo coś chyba nie wstaje. Gdzie dalej szukać. 

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, mico21 napisał:

Witam dziś został zmieniony DV na orginał w starym pęknięta membrana. Zawór N75 zmieniony na nowy. 

http://www.vaglogi.pl/log-020_115_118_21G8Rzn.html

I dalej turbo coś chyba nie wstaje. Gdzie dalej szukać. 

Komplet logów miałeś zrobić na benzynie. Tylko błędy skasuj nawet jak ich nie ma.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano (edytowane)

Jutro dołączę. Teraz za każdym razem kasuje błędy.

Tu są logi przed wymianą Dv i N75 a po wymianie świec.

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_6LhH87v.html

http://www.vaglogi.pl/log-003_020_ulL1AeM.html

http://www.vaglogi.pl/log-115_118_8S7liI.html

 

Dodatkowo wstawiam loga z odpiętą wtyczką N75. 

http://www.vaglogi.pl/log-115_118_wndLrj.html

 

Edytowane przez mico21

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...