zionx Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 http://vaglogi.pl/log-003_020_X65q2Ir.html http://vaglogi.pl/log-002_033_0C0r7uY.html http://vaglogi.pl/log-115_118_hb0Qb.html dzięki
pelonek1 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 6 godzin temu, zionx napisał: http://vaglogi.pl/log-003_020_X65q2Ir.html http://vaglogi.pl/log-002_033_0C0r7uY.html http://vaglogi.pl/log-115_118_hb0Qb.html dzięki Poza tym, że auto zapewne dobrze jedzie, to nic złego tam nie widzę. Co tam masz pomodzone?
andrew01 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 I napisz jaką masz turbinę, bo to chyba nie jest seryjna K03?
zionx Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2021 (edytowane) Pytam, bo zmienilem wtryski z 360 na 430 (bo juz petlily), tuner je kalibrowal na szybkensa i nie wiem czy finalnie wszystko dobrze gada. Z uwag to sonda (nowa bosch) sie czasem nie wiadomo dlaczego zawiesza, podobno mozna dac jakas z tfsi uzywana i sa lepsze niz te z 1.8t? Ktos cos? Z modow silnika to geremi k03, fmic, tip, dp, wtryski 430 Edytowane 24 Sierpnia 2021 przez zionx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się