Bolczester Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 Panowie, mam problem. Pacjent audi a4 b6 1.8T 190 koni. Problem: węże chłodnicy są dosyć twarde, twardsze niż w innym 1.8T, jednak wciąż na tyle miękkie ze można go całkowicie ścisnąć (z trudem ale się da). Podnosi płyn w zbiorniczku wyrownawczym, po odkręceniu korka płyn się wylewa. Obserwacje: Samochód sie nie grzeje (na kompie temperatura nie wzrasta, jest w normie) Tester uszczelki co2 robilem z 5 razy, za każdym razem płyn się nie odbarwiał (tester nowy, za każdym razem dmuchalem w niego przed wylaniem i zmienił kolor) Auto ma moc, nie dymi, nie ma żadnych śladów płynu w silniku ani oleju w zbiorniczku. Walcze z tym już długi czas, płynu nie ubywa (ubyło mi ostatnio jakieś 100ml po przejechaniu 70km ale to raczej nieszczelnosc) Teraz pytanie: czy jest szansa że mimo że tester nie wykazuje nic to mimo wszystko walnięta jest uszczelka?
indyczes Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 (edytowane) Na początek zmień korek na zbiorniczku wyrównawczym,kup oryginał w ASO, koszt niewielki. Jeśli chodzi o nieszczelność to sprawdź czy nie masz pęknięty króciec plastikowy z tyłu silnika tam gdzie wchodzi czujnik temp to stała przypadłość w tych motorach. Edytowane 5 Września 2021 przez indyczes
przem8 Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 19 minut temu, Bolczester napisał: Podnosi płyn w zbiorniczku wyrownawczym, po odkręceniu korka płyn się wylewa. A po co odkrecasz na gorącym silniku. Normalne. Jak nie wywala zaworkiem bezpieczenstwa w czasie jazdy to nie szukaj dziury w całym.
Bolczester Opublikowano 5 Września 2021 Autor Opublikowano 5 Września 2021 Korek mam nowy. Jak odkręce na zimnym to po paru minutach płyn z d*py się podnosi i wylewa. Nie widać bąbelkow.
ŁYSY44 Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 tester co2 nie zawsze się sprawdzi jak jest znikomy przedmuch , w dwóch przypadkach na CO2 wychodziło że wszystko ok i auta jeździły , a zdjecie czapki i nowa uszczelka załatwiły sprawę
zionx Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 Zacznij od usuniecia nieszczelnosci to ci sie uklad nie bedzie zapowietrzal. Tak jak ktos predzej nadmienil, w 1 kolejnosci krociec za glowica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się