Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BDG] Czy można wiecej (zrobiony na 195KM) ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Program robiłem w zduńskiej woli alltuning.pl, nie ma problemu jak cos to pisz na PW to sie spotkamy.

obiło mi sie o uszy że programy robi były pracownik promotora ? prawda to ?

Opublikowano
Pierwsze slysze o tej firmie, nie wierze w te 195PS i 419nm... jak bylo hamowane auto?

No nie wiem to jest mój pierwszy program i może masz racje że hamowania mi zawyżyła, dlatego przejade sie na jakoś lepsza i to sprawdze, pojechałem tam bo blisko i niedrogo, a jak było hamowane tzn? :mysli:

obiło mi sie o uszy że programy robi były pracownik promotora ? prawda to ?

tego nie wiem :no:

Opublikowano

No nie wiem to jest mój pierwszy program i może masz racje że hamowania mi zawyżyła, dlatego przejade sie na jakoś lepsza i to sprawdze, pojechałem tam bo blisko i niedrogo, a jak było hamowane tzn? :mysli:

Jedź do Łodzi do nagazu na stefanowskiego na obciążeniówke i zweryfikujemy wyniki :)

Opublikowano

u mojego ojca w takim silniku wyszlo tylko 170KM nie dawalo juz wiecej paliwka ale i tak niezle smiga , witek poprawil krzywa momentu :D

Opublikowano

Pokaż wykres tych 195KM :gwizdanie: :decayed:

... nie wierze w te 195PS i 419nm...

bez komentarza... tylko nie piszcie, ze temperatura mi pomogla itp, chcieliscie zobaczyc to macie...

c1f0176f5fa00912m.jpg

Opublikowano

super wynik jak to robil witek to nie ma pytan . szkoda ze u mojego ojca tak nie wyszło :confused4: :confused4:[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 20:15_________________________________________________ciekawe jak by zamienic pompy z twojego do mojego ojca co by wyszło :gwizdanie: :gwizdanie:

okazało by sie wtedy czy to zasługa pompy czy moze czegoś innego. Pozdrawiam :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opublikowano

serducho w moim a4 okazalo sie bardzo zdrowe gdy dotarlem do Witka, nawet seria wyszla ponad norme co ponoc jest rzadkoscia w tym modelu... a tak sobie mysle, ze troche smieszne jest gadanie ludzi o tym jak to ciezko sie jezdzi autem z FWD majacym ok. 400 Nm, mam troche ponad i wcale nie uwazam, ze jest za duzo, jezdzi sie bardzo dobrze, moze to kwestia kierowcy???

Opublikowano

Kolejna flamewar? :naughty::evil:

Na mokrym albo śliskim też bardzo dobrze? A masz porównanie jak w takich warunkach zachowuje się Q?

Opublikowano

bez komentarza... tylko nie piszcie, ze temperatura mi pomogla itp, chcieliscie zobaczyc to macie...

Znam Twoj wykres.

W robote Rogala wierze.

Porownaj sobie swoj wykres z tym, ktory wklejalem wyzej. Chodzi mi o jakosc.

Opublikowano

Kolejna flamewar? :naughty::evil:

Na mokrym albo śliskim też bardzo dobrze? A masz porównanie jak w takich warunkach zachowuje się Q?

Bez przesady, nawet mi nie przeszlo przez mysl porownywanie do Q, inny swiat...poza tym gadamy tu tylko o FWD wiec nie wiem skad pomysl porownywania do Q :gwizdanie: ale wg mnie 355 w serii a 412 Nm po programie to nie jest az tak duza roznica zeby nie dalo sie ruszac czy normalnie jezdzic...

A co do roznicy w wykresach, to mysle ze da sie zauwazyc drobna roznice :polew: :>

Opublikowano

Carnivore1 jeżeli do mnie pijesz i do mojej opini to pisałem, że na mokrym są problemy z trakcją z momentem poniżej 400 Nm, na suchym daje radę :) aczkolwiek szybki start stwarza problemy, ASR blokuje moc a z wyłączonym to szkoda palić drogie opony.

Opublikowano

spokojnie kolego vario, nic do Ciebie nie mam... :wink4: zrobil sie maly OT bo mialo byc czy da sie cos jeszcze wykrzesac z tego BDG, sam tez sie nad tym zastanawialem ostatnio, i chyba teraz to juz tylko FMIC i inne turbo, tylko nie wiem jakie...

Opublikowano

spokojnie kolego vario, nic do Ciebie nie mam... :wink4: zrobil sie maly OT bo mialo byc czy da sie cos jeszcze wykrzesac z tego BDG, sam tez sie nad tym zastanawialem ostatnio, i chyba teraz to juz tylko FMIC i inne turbo, tylko nie wiem jakie...

Nie jesteś sam :wink4:

Tylko nikt nie wie skąd wziąć więcej paliwa :mysli: i to jest największym ograniczeniem mocy niestety

Opublikowano

Rogal twierdzi, ze na wieksze wtryski raczej nie ma co liczyc.

Opublikowano
Rogal twierdzi, ze na wieksze wtryski raczej nie ma co liczyc.

I dlatego przy 195PS kończy się chyba granica naszych 2.5 :(

Opublikowano

Witam

Odświerzam topic :kox:

Jak myślićie czy lepiej jest podnieść moc poprzez modyfikacje programu, czy może lepiej PowerBox?

Zaznaczam iż wg. mechanika w firmie tunningowej osiągi po jednym , jak i po drugim będą zbliżone.

Audi A4 BDG 2.5 tdi

Opublikowano

Jak myślićie czy lepiej jest podnieść moc poprzez modyfikacje programu, czy może lepiej PowerBox?

Zaznaczam iż wg. mechanika w firmie tunningowej osiągi po jednym , jak i po drugim będą zbliżone.

Zmień lepiej mechanika.

Opublikowano

Witam

Odświerzam topic :kox:

Jak myślićie czy lepiej jest podnieść moc poprzez modyfikacje programu, czy może lepiej PowerBox?

Zaznaczam iż wg. mechanika w firmie tunningowej osiągi po jednym , jak i po drugim będą zbliżone.

Audi A4 BDG 2.5 tdi

:polew: :polew:

Opublikowano

na twoim miejscu juz bym tam nie jechal i poswiecil troche czas na przeczytanie tematow, ktore cie dotycza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...