Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.8t bex


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowy na tym forum.

Mam problem z moim autem słabo się odpycha na zimnym silniku jest w miarę OK ale jak już rozgrzeje to już nie bardzo błędów brak.

Co udało mi się sprawdzić, DV szczelny zaworek N75 dziala  szczelność też sprawdzałem i jest ok zrobiłem logi i prosił bym was drogie grono o weryfikacje tych logów 

 

LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-119-xxx.CSV

Opublikowano

Wrzuć to na vaglogi.pl

Opublikowano

Wrzuciłem właśnie jeśli robię coś nie tak to prosze o wyrozumiałość 

Opublikowano
1 minutę temu, Piotr132 napisał:

Wrzuciłem właśnie jeśli robię coś nie tak to prosze o wyrozumiałość 

Nie wrzuciłeś. Musisz zrobić też 115-118 a nie 115-119.

Opublikowano
2 minuty temu, Piotr132 napisał:

Wrzuciłem właśnie jeśli robię coś nie tak to prosze o wyrozumiałość 

A gdzie są linki?

Opublikowano

Zapewne coś nie tak robię proszę o pomoc i poinstruowanie  

Opublikowano

Logi robimy do odcinki, przepływka mało pokazuje i mocno cofa zapłony, paliwo jakie? kat jeszcze jest?

Opublikowano

kat jest paliwo 98 dziwne jest to że jak jest zimny to bardziej się zbiera czuć moc a jak sie rozgrzeje minimum do 60c to słabnie czuć jak by go coś ograniczało.Które logi mam jeszcze raz zrobić?

 

Opublikowano

Wszystkie do odcinki albo chociaż 6tys.

Opublikowano

115+118 003+020  002+033 czy te wystarczą ?

Opublikowano
35 minut temu, Piotr132 napisał:

115+118 003+020  002+033 czy te wystarczą ?

A czy o jakiś innych jest tutaj mowa? CHodziło żebyś powtórzył jeszcze raz te co zrobiłeś źle.

Opublikowano
23 godziny temu, Piotr132 napisał:

witam przepraszam że mnie nie było ale dopiero dziś udało mi się zrobić logi 

 http://vaglogi.pl/log-003_020_mwC7h6.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_92C4Jf.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_4O7zgn.html

 

 

Opublikowano

Podmień przepływomierz i chyba czeka Cię kastracja kata.

Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał:

Podmień przepływomierz i chyba czeka Cię kastracja kata.

Czyli kat zapchany? Po czym to wnioskujesz?

Opublikowano

Nie wiem czy zapchany ale cofa bardzo zapłony. Podmień przepływkę, może się poprawi jeśli chodzi o korekty i cofki. Jak się poprawią korekty, a cofki nie to kat do wywalenia. 

Skoro dolot szczelny itp., czasy wtrysku w normie to ja tu nie widzę innej próby rozwiązania problemu. Czasami cofki powoduje uszkodzony napinacz, rozwalony dwumas i wszystko inne co powoduje jakieś zbędne stuki/hałasy pod obciążeniem

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał:

Nie wiem czy zapchany ale cofa bardzo zapłony. Podmień przepływkę, może się poprawi jeśli chodzi o korekty i cofki. Jak się poprawią korekty, a cofki nie to kat do wywalenia. 

Skoro dolot szczelny itp., czasy wtrysku w normie to ja tu nie widzę innej próby rozwiązania problemu. Czasami cofki powoduje uszkodzony napinacz, rozwalony dwumas i wszystko inne co powoduje jakieś zbędne stuki/hałasy pod obciążeniem

Ok dzięki wielkie za podpowiedz jeszcze świece wymienie bo jak je oglądałem to były czarne kupie przepływke i zobaczę co wyjdzie . Co do napinacza wymieniałem razem z całym rozrządem to wydaje mi się ze raczej jest ok. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...