mateusz5552 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Witajcie. Panowie, szybkie pytanie: zmieniając ecu o innym nr i od innego silnika chciałbym wziąć od sprzedajacego też elementy odpowiadające za immobilizer. Ecu+pestki z kluczyków i... właśnie jeszcze coś?
mateusz5552 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2021 (edytowane) Aha, to już niedobrze. Prościej chyba immo zskodowac. A da się zakodowac immo po obd vcdsem? Edytowane 2 Grudnia 2021 przez mateusz5552
pila24 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 (edytowane) Nie kombinuj,wez te ecu i wyciągnij pin z niego. Wtedy dopiszesz do zegara ecu. Edytowane 2 Grudnia 2021 przez pila24
mateusz5552 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2021 Fazii jesteś w stanie krok po kroku opisać cala procedure?
DarekS4 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 11 godzin temu, pila24 napisał: Nie kombinuj,wez te ecu i wyciągnij pin z niego. Wtedy dopiszesz do zegara ecu. Dokładnie tak rób i nie kombinuj. 10min roboty A jak w 2,5 TDi wymieniałbyś pompę wtryskową to tez byś kupował wszystko bo by Ci immo wywaliło ? No nie.
mateusz5552 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2021 Po obd i vcds pewnie się nie da. A fachowiec swoje weźmie A tutaj dopłacać tylko grosze za licznik z roznica 100km przebiegu. Po prostu bardziej opłacalne ekonomicznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się