Dev Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 sprawdz dokladnie wszystkie połaczenia i zaciski moze masz gdzies nieszczelnosc
arek87 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Od czegoś mam ten wskaźnik bosta wiecej jak 0,5 bara nie jeżdże właśnie z tego powdu fajne uczucie,choc krotkotrwale,z powodu przeladowania i samoobrony ECU,destrukcyjne dla turbo na dluzsza mete wink4 Choc przyznam ze AEB to najodporniejszy silnik z jakim dotychasz sie spotkałem [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2009, 23:24_________________________________________________Układ szczelny 100% utrzymuje obecne cisnienia
gregory Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Widzę, że jesteś z Olsztyna. Jeśli to była mobilna hamownia V-Tech Pomorze bez nawiewu na którąkolwiek z chłodnic to wynik może być zaniżony. Jeśli hamownia miała normalne nawiewy na chłodnice to zrób logi z przepływki i wklej na forum to zobaczymy ile ci to zasysa.
arek87 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Hamownia była z Torunia i miała powiedzmy nawiew:) dodam ze po mnie AEB wjechał i było 160km na 220Nm kupiłem juz nowy N75 i czekam na przesyłkę. Następną rzecz jaką kupię to kabelek VAG przepływke mogę sprawdzić u siebie w pracy dodam ze błędów 0 mam więc usterka musi być raczej mechaniczna.[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 23:39_________________________________________________Dzisiaj podmieniłem N75 na nowy i dalej to samo czyli... sprzedam N75-niedrogo Ma ktoś pomysł dlaczego jest tylko 0,25 bara? przydałby się log przepływki... pompa paliwa pompuje na zaplonie 3,6 bar i nie spada. Trzeba sprawdzić jak w obrotach jeszcze... Aha i czy ktos moze mi powiedziec jeszcze taką rzecz: Ten dłuższy kruciec od n75 do dolotu czy do turbo?
gregory Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Dokładnie przydałby się log z przepływki :gwizdanie: Jaki masz regulator ciśnienia paliwa? Najdłuższy kruciec N75 idzie z powrotem w dolot.
arek87 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 A jakie są rodzaje tych regulatorów?? mogą się psuć? turbo bez wg pompuje cos pod 1bar(raz sprawdzilem) ale auto nie przerywa tylko chwile pozniej troche przymula zapewne dlatego ze nadmiar powietrza w spalinach -->sonda. A wogóle dlaczego po odpieciu wtyczki od n75 nic sie nie dzieje?(dalej 0,25bara) Stąd pytanie po co wogóle jest tam ten prąd?Jesli przepływka bedzie pokazywac za malo to mieszanka bedzie zubozona?? Niskie cisnienie paliwa tez bedzie to powodować...
gregory Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Jeśli turbo pompuje ci tylko koło 1Bar-a z odpiętym WG to masz najprawdopodobniej luźne cięgno WG i spaliny same uchylają WG i uciekają w wydech. Przy sprawnej turbinie i dobrze naciągniętym WG powinno podać 1.5Bar-a z początku. Lub masz jakąś nieszczelność turbo---silnik. Albo turbo pompuje ostatkami sił. Na regulatorze ciśnienia paliwa pisze ile Bar. Będzie albo 3 albo 4. Zrób logi w czasie jazdy z przepływki i czasu wtrysku. Kanał 2.
arek87 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Hehe co do tego boosta bez wg to tak na maxa nie jechałem bo się boje z podłaczonym n75 cfaniak odcina po 0,7 bara Ciegno sprawdzałem -jest sztywne i na chodzie. O logach pamiętam tylko nie mam za bardzo czym zrobić(narazie). Myślałem też o wyjęciu turba i sprawdzeniu ale póki co czasu nie mam.
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 z podłaczonym n75 cfaniak odcina po 0,7 bara 0,7 troche malo,u mnie tnie jak sie zblize do 1 bara,caly czas jezdze na 0,8+ ,ale w B6 moze jest zwiekszona granica tolerancji...
arek87 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Możliwe Sprawdziłem turbo pompuje spokojnie ponad 1 bar :gwizdanie: Nie wiem tylko czemu z WG jest 0,25bara... Zamula niesamowicie wtedy natomiast bez WG przy 0,6 bara rakieta normalnie Aha i naregulatorze nie znalazłem ani jednej cyfry "4" było coś "03" chyba ze nie dopatrzyłem...Jutro może uda się logi zrobić
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Nie wiem tylko czemu z WG jest 0,25bara... skoro podpinasz WG i jest mniejsze doladowanie-to WG do regulacji,mozliwe,ze sie przestawilo od wibracji,kurcze,ale az tyle
arek87 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Narazie wyjęcie turbo i sprawdzenie regulacji zostawiam na koniec ale biore to pod uwagę. Ale wychodzac z zalozenia ze to cisnienie z turbo otwiera WG to bardzo mozliwe ze cos jest nie tak..--> 0,25 bara otwiera WG u mnie??
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Możliwe Sprawdziłem turbo pompuje spokojnie ponad 1 bar :gwizdanie: Nie wiem tylko czemu z WG jest 0,25bara... Zamula niesamowicie wtedy natomiast bez WG przy 0,6 bara rakieta normalnie Aha i naregulatorze nie znalazłem ani jednej cyfry "4" było coś "03" chyba ze nie dopatrzyłem...Jutro może uda się logi zrobić 0,25 bara otwiera WG u mnie?? no tak zrozumialem z posta na poprzedniej stronie
arek87 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 To ja przestaje to wszystko rozumieć już zobaczymy jak logi będą[br]Dopisany: 04 Maj 2009, 09:06_________________________________________________OK mam logi zrobione, wrzuce po 22. Doładowanie 1500-6000 około 0,25 bara i auto strasznie zamulone Przepływka dochodzi do 120 przy 6000 natomiast z resztą musicie pomóc [br]Dopisany: 05 Maj 2009, 21:06_________________________________________________Logi dynamiczne(tylko do 6000 bo dalej juz niechciałem męczyć silnika ) doładowanie 0,25 bara , błędów nie stwierdzono przed i po logowaniu Logi statyczne Jakby ktoś mógł ocenić
domjenick Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 auto zmulone,bo jezdzi,jak zwykle 1,8 -ja bym sie przyjrzal Wg w turbo,niemozliwe jest,zeby normalnie pracujac,bylo takie niskie doladowanie,ja tak mialem,przy przeladowaniu-ECU sie bronil i cial,ale wyrzucalo blad,a tutaj bez bledu-wiec moja teoria jest taka...
arek87 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 No cóż więc trzeba sprawdzić przy ilu WG się otwiera przyznam ze niestety do 1,8 to chyba jeszcze troche mu brakuje
201ty Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Dobrze sprawdź szczelność dolotu. Zauważ, że przepływomierz wskazuje prawidłowe wartości więc ilość zassanego powietrza jest w normie. ECU jednak nie może osiągnąć wymaganego ciśnienia i otwiera N75 na max'a (99% gdzie w sprawnym aucie powinien wynosić 40-60%). No chyba, że WG do regulacji ale czy wtedy ilość zassanego powietrza była by w normie? Gdzieś te powietrze musi się gromadzić/uciekać. Przy takiej jeździe turbo ostro dostaje w dupe bo cały czas pracuje na maksymalnych obrotach.
arek87 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 Własnie tego nie umiem zrozumieć gdzie się podziewa te zassane powietrze... Na postoju widać ze WG rusza się juz dając gazu do 3000 rpm co jest dziwne... Ale gdyby była gdzies dziura to nie powinien byc błąd sondy ale że zła mieszanka czy cos takeigo?? A po 2 na jałowych by kulał ssając bokiem a ja mam -0,7 bara podcisnienia w kolektorze wiec jest chyba dobrze rozumiem ze szczelny jest. Po 3 bez WG jest w stanie utrzymać spokojnie ponad 1,2 bara. Chyba trzeba sie bedzie przyjrzeć z bliska mojej k03 Ktos moze wie ile zajmuje wyjecię turbo?(nie mam klimy)
domjenick Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Po 3 bez WG jest w stanie utrzymać spokojnie ponad 1,2 bara. a jak chcesz to zrobic bez przeladowania- dmuchnac to i dmuchnie,ale zaraz po tym ECU wykrywa za duze cisnienie i wpada w tryb awaryjny,w trybie awaryjnym nie dmuchnie wiecej jak 0,25 bara,bez chipa,czy zmiany mapy doladowania -nie ma szans na utrzymanie dluzej niz sekunde ,czy dwie nie ma co duzo roztrzasac temat-po pierwsze gruszka do sprawdzenia,bo nie masz cisnienia-gruszka otwiera sie przy 0,60 bara,wiec jesli masz mniej-gruszka do regulacji ,lub wymiany -po drugie -N75 nie ma tu nic wspolnego,bo nawet jesli N75 przepusci-gruszka by to utrzymala do 0,60 bara, po trzecie-jesli nie ma bledow-nie szukaj ich na sile- wykrec turbo (o ile pamietam dobrze ktos to opisal w dziale "warsztat,zrob to sam")obejrzyj gruche,podepnij cisnienie z manometrem i zobaczysz,kiedy sie otwiera,czy sie w ogole domyka itp,jak to zrobisz i problem pozostanie-bedziemy myslec dalej...
arek87 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 Ano mozna przeładować tylko na krótko. musi byc n75 odpiety z prądu a wulot do gruszki zaślepiony przynajmniej u mnie sie da przejezdziłem jakis 500 km bez wg w celu testów przy 0,6 bara to ma odejście nieziemskie w sobote chyba się za to biorę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się